Gece uyandığımda her yer karanlıktı. Çıplak bacaklarımı yataktan sarkıtıp biraz öyle bekledim. Gözlerim karanlığa alışınca boğazımdaki kuruluğu gidermek için baş ucumdaki su bardağına uzandım fakat bardak boştu. Kendimi çok halsiz hissediyordum. Gözlerimi açmaya bile gücüm yoktu. Son gücümü kullanarak yataktan kalkmayı başardım ve mutfağa yöneldim. Bir bardak su doldurdum ve kalçamı tezgaha yaslayıp içmeye başladım. Suyumu bitirdiğimde mutfaktan çıktım salondan tarafa baktığımda bir parıltı gördüm . Duvardaki düğmeyi ellerim yardımıyla bulup ışığı açtım. Ama karşımda korkunç bir halde olan yağız hiç beklemiyordum. Gözleri kızarmış dudağı patlamış ve sağ gözünün altı da morarmıştı ama bunlara rağmen hala çok yakışıklıydı. "Ne oldu sana böyle " gerçekten şu an şoktaydım yani yüzünü çok seven yağız şu an karşımda ağzı burnu dağılmış şekilde duruyordu ve kokuya bakılırsa gerçekten sarhoştu. Annemgilin odasından gelen tıkırtıyla ve inleme sesleriyle yüzümü buruşturdum. Ah hayır bir kardeş daha istemiyorum hele ki sürtük ablamdan sonra. Yağızı kolundan tuttuğum gibi kendi odama sürükledim ama bu biraz zordu NE BİRAZ MI ? Ya bir insan bu kadar mı hayvan olur . Gülüp benim çekiştirmemle beraber benim yanımdan yürümeye başladı. Odaya girdiğimizde onu çalışma masamın yanındaki koltuğuma oturtup beklemesini söyledim. Sadece yüzüme baktı. İnsan bir cevap verir ya öküz.
Banyodan gerekli pansuman mazemelerini alıp yanına gittim . Daha sonra sessiz bir şekilde aşağıdan bir kapa ılık su doldurup pamuk aldım ve yukarı çıktım. Yanında başka koltuk olmadığı için oturamamıştım. Çenesinden tutup kafasını kendime doğru kaldırdım ve yüzünü temizlemeye başladım.
Ellerini belime koyup beni kendine biraz daha yanaştırdı. Bişey söylemeden yüzüne pansuman yapmaya devam ettim. Dudağının kenarına gelince pamukla birazcık bastırdım . Yüzünü buruşturunca hemen elimi çektim "özür dilerim " dedim mırıltıyla. O ise elleriyle belimden çekip kucağına oturmamı sağladı.
" bence böyle devam edersen daha iyi olur...Bölüm sonu. Söz verdiğim gibi bugün içerisinde yayınladım. Bol vote istiyorum aşklarım. 😘
Gelicek bölüm fennaaaa kurgusu şu an kafamda oluştu.
Vote biraz artarsa sevinirim canlarım 😙
Bölüm nasıldı sizce.
Bu arada instagram hesabım
ayten_ak
Arkadaşlar yayınladığım bölüm eksik gelmiş. Devamını yayımlayayım dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki RUH Bir ÂŞK (DÜZENLENiYOR)
أدب المراهقينŞehvet dolu bir aşk. Tatlı gelen yasaklar. Ve ihanet. %%%%%%%%%%%%% Bir ihanet bu kadar güzel olamazdı. %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% Aşk mı aile mi desem ? %%%%%%%%%%%%%%% - Senin o susmak bilmez dilinle yapmak istediklerimi hayal bile edemezsin bebeğim...