Yüzümü ifadesiz tutmaya çalışarak kollarından çıktım. O hata bir defa olur Yağız bey.
" Ben seni hiç özlemedim" gözlerinin içine bakarak söylediğim bu cümle onda şaşkınlık yarattı .
Hızlı bir şekilde oradan uzaklaştım ve lavaboya girdim. Önce yüzüme soğuk bir su çarpıp rujumu tazeledim ve aşağı indim.
Yemek masasına baktığımda yağız eski yerine oturmuş yemeğine devam ediyordu. Bende yerime oturdum o sırada Ajax kulağıma eğildi ve fısıltı gibi çıkan sesiyle " eve gidelim mi artık gerim gerim geriliyorum" diye fısıldadı. Sessiz bir kahkaha attım. Kafamı kaldırdığımda bütün masanın bana baktığını fark ettim ve demek ki o kadar sessiz bir kahkaha atmamıştım. Yanımda Ajax gülmemek için kendini kasarken yağız ın suratı kırmızıdan mora dönmeye başlamıştı .
" Ihm şey annecim biz kalksak daha iyi olucak sanırım. Yarın bir daha uğrarız Ajax ile birlikte " dedim ve ayağa kalktık.
" A aaa kızım burada kalsaydınız. "
İtiraz etmek için ağzımı açmıştım ki ablam lafa daldı.
" E o zaman yarın Plaja gidelim nasıl fikir " dedi ve gevşek gevşek güldü Allahım sabır ver yarabbim yoksa yapışıcam boğazına ayırıcam ağzını caart diye ortadan ikiye. Sabır SABIRR!
Yapmacık bir şekilde gülümseyip tabi dedim ve Ajax ile evden çıktık.Eve gelince sıcak bir duş aldım ve saten geceliğimi geçirip yatağıma yattım. Bu gecelikler gerçekten çok rahattı. Bugün olanları düşünerek kendimi uykunun tatliş kollarına bıraktımmm.
Sabah uyandığımda saat 11.30 a geliyordu . Bugün plaja gideceğimiz için bikini giyecektim. Önce sıcak bir duş alıp. Üzerime lacivert bikinilerimi geçirdim. Üstüne mavi bir şort ile sıfır kol göbeği açıkta bırakan bir tişört giydim. Ayağıma mavi sandaletlerimi geçirip Hasır bir yuvarlak şapka taktım.
Plaj çantama gözlüklerimi güneş kremimi ve parmak arası terliklerimi koydum.Plajdan sonra gece kulübüne geçeceğimiz için ayri bir çantaya kısa ve kesimi dikkat çekici olan bir etek ve üstüne yine kesimi dikkat çekici bir büstiyer koydum. Yanına da suyeşili stilettolarımı koydum.
Aşağı indiğimde Ajax plaj şortuyla gerçekten de yakışıklı duruyordu. Üzerine tişort geçirmemiş bir kolye ve bileklerine birkaç bileklik takmıştı. Gözlerine de gözlüklerini geçirmiş beni bekliyordu .
Koluna bir spor çantası takmıştı. İçinde büyük ihtimal yedek kıyafetleri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki RUH Bir ÂŞK (DÜZENLENiYOR)
Genç KurguŞehvet dolu bir aşk. Tatlı gelen yasaklar. Ve ihanet. %%%%%%%%%%%%% Bir ihanet bu kadar güzel olamazdı. %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% Aşk mı aile mi desem ? %%%%%%%%%%%%%%% - Senin o susmak bilmez dilinle yapmak istediklerimi hayal bile edemezsin bebeğim...