Acea informație cu siguranță l-a șocat pe Dazai, deși spunea că nu crede. Devenise mai palid la față, iar vocea îi era ușor răgușită.
Chuuya, care în tot acest timp a tăcut, nu putea suporta asta. A crezut că atunci când se vor reîntâlni o să-l poată vedea zâmbind. Dar zâmbetul la care se aștepta nu mai era. Era pe cale să-l îmbrățișeze, dar Fukuzawa și Mori le-au spus să se calmeze.
Pe scurt, Fukuzawa nu era de acord cu această alianță. Îi spuse lui Dazai să meargă la acea casă abandonată să găsească informații. Și întâmplător, Chuuya plănuise să meargă și el acolo. Așa că de asta, după mult timp alianța lor v-a renaște din nou sub același nume, Double Black.
______________________
Acea noapte venise. Noaptea în care cei doi care au fost separați, s-au reîntâlnit. Noaptea în care „Double Black" renaște pentru încă o singură seară.
Chuuya încerca să respire normal din cauza agitației. Nu se aștepta să-l întâlnească pe Dazai atât de devreme. „Comportă-te normal." , își spuse.
- Oh, Chuuya. Ești agitat? Spuse Dazai care venise în sfârșit.
- Ce ți-a luat așa mult, imbecilule? Întrebase roșcatul, dat fiind faptul ca Dazai întârziase cu 20 de minute.
- Nu mă învinui. Oricum, hai să intrăm odată. Asta e acea casă cu informații? Întreabă Dazai.
Chuuya nu-i răspunse, doar rânjise scurt, apoi înaintase împreună cu brunetul lângă el. În realitate era foarte entuziasmat, dar reușea să ascundă asta destul de bine.
- A trecut atât de mult timp. Ți-am lipsit? Începuse Dazai să-l tachineze pe roșcat.
- Ai vrea tu, idiotule, răspunse Chuuya.
Din păcate, casa era mult mai spațioasă decât se așteptau ei. Avea prea multe camere, așa că trebuiau să se despartă.
- Tu mergi pe acolo, iar eu o i-au pe aici. Dacă apare vreo problemă, doar strigă-mi numele, zise Dazai cu un zâmbet încrezător ce-l făcu pe Chuuya să se simtă puțin agitat.
Roșcatul nu spuse nimic, doar intrase în camera spațioasă spre care arătase Dazai.
- Nu cred că-s în apele mele acum, murmură el sperând ca Dazai să nu-l fi auzit.
Cum deschise ușa, văzuse o femeie ce stătea acolo. Nu știa cu exactitate cine era, dar știa că nu e de bine. Se ascunse după ușă, dar se pare că deja femeia îi sesizase prezența.
- Tinere...Nu te ascunde acolo, dragul meu, spuse femeia, apoi râse ca o psihopată. Probabil pentru că era o psihopată.
Chuuya ieșise de acolo fiindcă știa că ascunsul nu va rezolva nimic. O va înfrunta pe acea femeie pentru că se pregătise pentru asta.
„- Dacă apare vreo problemă, doar strigă-mi numele."
Dintr-o dată, cuvintele lui Dazai începuseră să se repete în capul lui.
Dar acea femeie nu părea atât de puternică. Asta credea Chuuya.
Dar se înșelase.
CITEȘTI
Live [Bungou Stray Dogs Soukoku - ROMANIAN]
Fanfiction"- A trecut atât de mult timp. Ți-am lipsit? - Ai vrea tu, idiotule. "