Na ar sutikti?

14 1 0
                                    

- Tai ar sutinki kad tau padėčiau.. tarė Kevinas
- Aš.. na gerai bet tu man nepadesi o tik palaikysi už rankos
- Žinoma tik užrankos..
Mes pasibučiavome ir Kevinas tarė..
- Ir aš daugiau nieko nenoriu girdėti apie išsiskirimą mes visada būsime kartu nors ir kas benutiktų..
- Taip atleisk tiesiog viskas mane maišo tiek naujienų tiesiog mamos liga musu isimylejimas
- Ššš nutildė mane Kevinas..gerai aš viska žinau o dabar eime ieškoti tau darbo
Išėjome  darbo ėjome ir ten ir ten ir tada Kevinas tarė..
- Čia paskutine darbo vieta..
Iėjome i kavinę mus pasitiko barmene ir tare
- Sveiki kuo galėčiau padėti?
- Aš čia dėl darbo..
- Mes čia dėl darbo tarė Kevinas pasižiūrėdamas į mane..
- Taip mes..
- Gerai tada kaip tik jūsų ir laukeme..
Praėjome viena gražei apsirengusi viriski kuris šauke į telefoną
- Kaip tai ji išeina .. Kaip tai ji nebenori dirpti?
Taip pat praėjome ir daugybe žmonių kurie valgė ir mėgavosi skaneis patiekalais..
Ir štai pagaliau mes stovime prie direktoriaus kabineto..
- Užeikite..tarė barmenė..
- Gerai ačiū..abu vienu metu tareme mes su Kevinu..
Įėjome į kabinetą.. o ten sedėjo direktorius kuris skaičiavo pinigus..daugybe pinigų..
- Sveiki prisėskit.. tarė direktorius
- Ačiū tarė Kevinas..
O aš nieko nesakiau nes virpėjau kaip drebulės lapas..
Kevinas pamatė kad aš labai jaudinuosi tai paėmė už rankos ir tarė..
- Taip žinau ji galį pradėti šokti ir šendien ji seksuoli gali ir dabar man pašokti bet be drabužiu aš ja visur iš lieščiau.
- Ką susukau aš..
- O Kevinas jam užvože per žanda..Nu tu kurva išgama aš tave pamokysiu
- Baik Kevinai baik eime sušukau jam ir tempiau jį už ranku..
Greitu žingsniu pradėjome eiti duru link ir netyčia aš atsitrenkiau į tą viriškį kur šaukė telefonu..
- Aš labai atsiprašau mes labai skubame..ir vėl prdėjome bėgti duru link..
- Ei palaukite panele..prdėjo bėgti iš paskos..kai jau buvome lauke jis paėmė man uz pečio..
Kevinas buvo toks įniršes kad ir jam norėjo smogti..o tas vyras tarė
- Ei viruti aš nemuštis atėjau aš pats turiu 2 sūnus ir žmoną..Kevinas nuleido ranką ir vėl tas vyras tarė..
- Panele jūs labai graži ir aš manau kad į šią kavine atėjote darbo ieškoti..todėl turiu jums pasiūlimą..katik išėjo iš darbo mano sekretorė ir jūs manau labai tinkate užimti jos vieta tai nesunkus darbas atnešti dokumentus ir padaryti kavos..pas mane labai daug žmonių dirba esame tikrai turtinga firma.. tai ar sutiktumete?
- O koks atlyginimas? Iškart paklausė Kevinas..
Aš staigiu žvilgsniu pažiurėjau į jį..
- Nuo 2000 iki 5000
- O Dieve sušukau..viena alga ir mano mama pasveiktu
- Kodėl toke didelė alga? Smalsei paklausė Kevinas lyg kažką įtarinėtų..
- Kaip ir sakiau mūsų firma labai populeri visame pasaulyje?
Tai ar sutinkate panele?

Mano sirdis plaka tauTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon