Artısı olmayan eksiler; Haram Sevdalar.

242 26 26
                                    

Uyanmak zorunda kaldığın, bir gün daha...

Göz kapaklarınla inatlaştığın kadar, kimseyle inatlaşmamıştın belki de.

Şu sıralar en büyük düşmanın, geçmek bilmeyen yürek yangınlarına odun olan; zaman..

Sana acı vermek için geçmek bilmiyor sanki.

Sen kırılıncaya denk, ne kadar bükülebileceğini görmek istiyor sanki.

'Zamana bırakalım.' Lafı, 'Elveda..' demenin eş anlamı.

Dört duvar, sana dar gelir oldu; Canına tak etti artık.

Duvarlarla bakışmak; Saatlerce, boş boş geçmişe dalmak.

Zamanı geriye alsalar; Yine aynı hataya düşeceğin şeyleri, düşünüp durur oldun.

Çareyi, kendini dışarı atmakta bulursun ama nafile.

Yolların, sokakların, caddelerin dili olduğunu öğreneli çok oldu.

Sevip, unutamayana çok şey anlatır onlar.

Başındaki kulakta değil, kalbinde duyarsın onları.

Geçtiğin sokaklar, sizi, sana anlatır.

Kaçacak yer ararsın; Anılardan, dili olmayıpta susmayan sokaklardan, yaranı deşen hatıra dolu şarkılardan.

Ruh halin arabaları kovalayan, yakalayınca ne yapacağını bilmeyen köpekler gibi.

Sorun sende değil, sen hariç her şeyde.

Sorunu, onunla değil, onun harici herkesle.

Şiirden anlayan biri değildin ama şimdilerde; İyi bir şairsin.

Her şeye anlam yüklemeyi çok iyi öğretti sana, 'Her şeyim' dediğin ama seni 'Hiçbir şey' olarak bırakıp giden kişi.

Kendini iyi hissetmenin yolunu ararken, tüm çıkmaz sokakları ezberler oldun.

Kalbinin yollarına mayın döşemeyi kaç aydır düşünüyorsun sahi?

O olmasaydı öğrenir miydin ağlamayı?

Onu bulmak uğruna kaybettin tüm yollarını.

Gündüzlerin üstüne, düştü karanlık.

Yıllarca yanlış öğrettiler bize zaman kiplerini; Geçmiş acı veriyorsa, geçmemiş demektir.

Özlemek; Kalbe direnmekten daha acıdır.

Her nefeste yüreğine saplanan mızraklar, öğretti bunu sana.

Sevmediğin yağmurlu havaları, sever oldun; Gözyaşlarını gizlediği için.

Düştü gözünden yaşlar misali, ama düşmedi gözünde değeri.

Söndü heveslerin; Can parçan, cam parçalarına dönüştü kalbinde her anı acı veren.

Düşünmekten korkan, gerçeklerle yüzleşemeyen biri oldun.

Tüm dünya üstüne gelse geri atmayacak olan sen, 'Acaba hayallerini ben değil de, kim süsleyecek?' sorusunu kendine soramaz oldun.

Ürkek.. Korkak.. Tırsak.. Ne dersen de işte...

Ne hale geldin sahi?

Aynalardan kaçar oldun?

Evet, evet biliyorum.

Çok değişti ama aslı hala sende.

Kendini kandırmaya devam ediyorsun, hayalindeki O'nu severek.

Sana kalsa ne O'nla ne de O'nsuz yaşayabilirsin.

Halbuki onsuz yıllarca yaşadın ama onsuz yaşamaya inanmak istemiyordun.

Suyun tadı sadece hasta olunca acılaşır sanırdın; Oysa şimdi her şeyin tadı acı.

Tat alma duyularını mı kaybettin? Yoksa.. Duygularını mı?

Avucuna doldurduğu şekerleri koşarken düşüren çocuklar misali; Her adımında kalbinden parçalar döktün sokak kenarlarına.

Sımsıkı tuttuğun ipin aniden çekilmesi gibi acı veriyor sana; Ne acına katlanabiliyorsun, ne de ipi bırakabiliyorsun.

Nasılda bırakılmış öyle yüzüstü, hem de hiç hesapta yokken.

Onlarca soru işareti arasında kalmış, cümleden artık öznesi tarafından terk edilen.

Öyle ki bazı şarkılar, 'Sen konuşma, ben meseliyi biliyorum!' der gibi çalıyor adeta.

Dertli dertli, seni, sizi anlatıyor.

Keşkeler sarıyor etrafını.

Tam yeniden, O güne götürmek üzereyken şeytan seni, gönlüne bir ayet düşüyor.

"Sizin hayır bildiklerinizde şer, şer bildiklerinizde hayır vardır.. Allah bilir, siz bilemezsiniz." Bakara/216

Şermiş diyorsun, şermiş ki Allah hayatından çıkartırvermiş O'nu.

Anlıyorsun dimi haram sevdalar; Rüzgara karşı tükürmek gibi, savaştıkça güçlenen uykusuzluk gibi.

Kıskançlık acısıyla karşı karşıya bırakıyor seni.

Bir zaman sonra, senin için geçerli olan saat birimi onun son görülmeleri oluyor, 'Acaba kimle konuşuyor?' diye.

Sen onun için kafaları yerken, O seni umuru sınırları dairesine bile almamış.

Kalbinin odalarına haram sevda girdiğinden, gözlerine uyku girmiyor.

Anlıyorsun bir kez daha yanlış yaptığını.

Rabbinin, 'YAPMA' dediğini yaptığında ne zaman pişman olmadın ki?

Birlikteyken ayrılma korkusu, ayrılınca da ayrılığın acısı, 'Acaba beni gerçekten seviyor mu?' diye cevapsız kalan sorular.

Artısı olmayan eksiler; Haram Sevdalar.

Hem seni gerçekten seven bir insan kendi elleriyle atar mı cehenneme?

Unutma! Allah'ın senin için bir planı var.

Bu planda sana yoldaşlık edecek birini çıkartacak karşına; Senin gibi temiz birini.

Gönlünü temiz tut ki; Gönlünün misafiri olarak sana gelen, en az gönlün kadar temiz olsun.

Çay, sevdanız.. Yağmursa, mutluluk gözyaşlarınız olsun.

Siz birbirinizi bekleyin; Bekleyin ki O gün geldiğinde Allah sizinle olsun.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UNUTAMADIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin