6. rész - Épp most?

543 28 1
                                    


--------Marinette szemszöge--------

Kisétáltunk a pékségből majd elkezdtünk sétálni. Sétáltunk és csak beszélgettünk mire Briggittnek egy fenomenális ötlete támadt.

"Vegyünk fagyit! " Mondta majd rám nézett nagy szemekkel. Én sóhajtottam majd mosollyal az arcomon bólogattam. Briggitte egy kicsit sem változott, de egy fagyi tényleg jól esne.

Briggittenek a beleegyezésem látásán elkezdett csillogni a szeme, én csak nevettem rajta, aztán elkezdünk sétálni, hogy vegyünk fagyit. Mikor odaértünk a fagyishoz én kértem egy epret Briggitte pedig egy málnát s elkezdtünk sétálni a parkba. A parkban kerestünk egy padot ahova leülhetünk. Szépen ettük a fagyinkat mire Briggitte elkezdi rángatni a vállamat, majdnem elejtette a fagyimat!

"Mi az Briggitte? " Kérdeztem felé fordulva. Ő csak odamutatott a szökőkút felé.

"Nézd! Félix és Adrian ott fényképezkednek! " Ahogy odanéztem éreztem ahogy az arcom színe gyorsan elkezdi felvenni a fagylaltom színét mint egy kaméleon. Briggitte rám nézett és elkezdett nevetni.

"Mi-mi az? " Kérdeztem még mindig eper fejjel.

"Gondoltam hogy neked tetszik Adrien. Ne aggódj én is ilyen voltam. Gondolom te is szoktál róla fantáziálni nem igaz? " Kérdezte még mindig nevetve. A feje most már elérte a málna színét.

"M-mi-miről beszélsz? " kérdeztem azzal a vörös fejemmel. Én csak néztem Briggittet nevetni mire hallottam egy hangot.

"Sziasztok lányok! "

Oldalra néztem és szembe találtam magamat Félixel aki intett nekem majd röhögő Briggittre nézett. Briggitt végre le tudta magát nyugtatni de még kuncogott egy picit törölve a könnyeit.

"Bocsi Mari, de nagyon vicces fejet vágtál...hihi..ha..." Briggitte majd oldalra nézett és végre meglátta azt aki odajött hozzánk. Rögtön felpattant a helyéről és megölelte Félixet.

"Hello! Bocs hogy előbb nem tudtam jönni, de feltartott a fényképész és Nathalie. "

Mikor meghallottam a hangot azt hittem majd kiugrik a szívem a helyéről, majd próbáltam lenyugtatni a vörös fejemet, de végül sikerült egy kínos köszönést végrehajtanom Adriennek.

"He-hello, A-A-Adrien! " Egy kínos integetés a végére elég volt hogy Briggitte megint elkezdjen nevetni. 'Briggitte késöb még elkaplak ezért!' Gondoltam mérgesen.

A kínos pillanatomat és Briggitte nevetését egy hangos nevetés szakította meg. Épp jókor.

"MWHAHAHAhaha!!Én az Állásírtó vagyok! Mindenki aki eddig dolgozott most már nekem fog dolgozni!! HAHAHAHaha... " (Én próbálkoztam .-.) Egy papíron repülő nő kiabált majd papírokat kezdett küldeni az emberekre akik pedig titkárokká változtak majd egyfajta robotot formáltak egymásba kapaszkodva. A nő csak nevetett a lebegő papíron.

"Katicabogár! Fekete Macska! Adjátok oda a gyűrűt és fülbevalót és talán kaptok egy állást nállam!!! HAHAHAhahaha! Ti aljas lusta munkások folyton felmondtok mert találtok más állást, NÁLLAM JOBB ÁLLÁS NINCS! " Egyre jobban kiabált. Én a többiekhez fordultam.

"Keressetek búvóhelyet én figyelmeztetem a többi embert. " Mondtam nekik, ők pedig bólintottak. Elbújtam egy fa mögé és ki engedtem Tikkit a táskámból.

"Segíteni kell azokon az embereken! " Mondta Tikki

"Tudom! Tikki Pöttyöket fel! " Amennyire gyorsan tudtam átváltoztam Katicává.

Miraculous Ladybug - Különös találkozásWhere stories live. Discover now