10.Rész - Hol van?

475 23 4
                                    




Sziasztok! Az ebben a részben feltűnő Akumatizált személynek @JuditMolnr9 -nek köszönhetem. Ha szeretnétek, hogy a ti karakteretek is bekerüljön, az egyik részbe akkor írjátok meg nekem és ugyanígy belefogom, rakni a könyve. Kezdjetek máris az olvasáshoz!

----------------------------------------------------------



×××× Hétfő, az Iskola udvarában ××××

----Az író szemszöge----


"Na, várjunk csak... Szerintem én egy picit elvesztem. Tekerjünk vissza, szóval... Nálatok volt egy pizsiparti, igaz? " Alya kérdezte, Marinette pedig bólintott.

"És ti nem hívtatok meg engem?! " Alya mondta miközben elkezdte rázni Marinette vállát... Megint... Marinette leszedte barátnője kezét a válláról.

"Alya! Amit eddig mondtam neked csak az esett le, hogy volt nálunk egy pizsiparti?! " Marinette mondta. Alya megrázta a fejét.

"Nem nem, de mindegy. Na, akkor ott volt nálatok Adrien? És mi történt még? Mert csak addig jutottál, a többit pedig már nem értettem, mert túlságosan d-d-d-da-da-dogtál. " Alya mondta miközben leült a mögötte lévő padra.

"Szóval-" Marinette megint elkezdte volna mondani a mondani valóját, de valaki félbeszakította.

"Jó reggelt lányok! " Nino mondta miközben a karjánál húzta Adrient, aki még mindig valamiről nagyon beszélt úgy látszik Ninonak.

"És akkor-!" Adrien mondta volna még tovább, de Nino oldalba bökte.

"Adrien! " Nino rászólt barátjára aki csak most vette észre hogy már nem a iskola előtt állnak.

"OH! Jó reggelt! " Adrien elmosolyodott és a elkezdte a nyakát vakarni idegességében. Nino csak forgatta a szemét.

"Azt hallottam volt nálatok egy pizsiparti Marinette... Nekünk hogy hogy, nem szóltál?! " Nino mondta. Marinette csak sóhajtott és rázta a fejét.

"ARGH! Azt mondtam, hogy NE szénsavas üdítőt hozz Sabrina! De te meg mit csináltál?! Szénsavasat hoztál! Egy majom is jobban megértené hogy mit mondok neki! " Marinették odafordultak a bejárathoz és látják, hogy Chloé megint kiabál.


"É-Én sajnálom Chloé, de nem v.volt m-másik fajta. " Sabrina mondta és probált elhátrálni Chloé magas és idegesítő hangjától. Chloé felemelte a palackot és rálocsolta Sabrinára a vizet.

Sabrina könyve és ruhája mind vizes lett. Ezen páran elkezdtek nevetni Chloéval együtt. Sabrina a szeme elé rakta a kezét és kifutott az iskola területéről.

"Ennek a boszorkánynak sosem elég igaz! Fúúh... Úgy letekerném a fejét a testéről. " Alya mondta mérgesen. Marinette csak bólintott és kirohant az iskolából Sabrina után.


------Sabrina szemszöge-----


Úgy elegem van Chloéból! Mindig csak le kell, hogy húzzon mindenki előtt! Mindig megcsinálom azt, amit kér, de neki sosem jó ahogy csinálom! Befutottam a parkba és leültem egy fa mögé. A mérges könnyek csak folytak a szememből. Hirtelen egy hangot hallottam meg a fejemben.

Miraculous Ladybug - Különös találkozásTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon