7.rész - Készületek!

476 32 14
                                    

(MÉG ÉLEK!!!)

---------------------------------------------------------------------

Miután legyőztük az Állásirtót, elbújtam egy fa mögé, hogy visszaváltozzak. Tikki fáradtan kirepült a fülbevalómból én pedig még épphogy elkaptam a kezemben.

"Tikki! Jól vagy? " Kérdeztem aggódóan a kicsi fáradt Kwamit a kezemben.

"Igen...Csak fáradt..." Mondta Tikki egy fáradt hangon. Óvatosan beraktam Tikkit a táskámban, hogy pihenjen, azután elkezdtem rohanni hogy megkeressem Briggittéket. Hirtelen megláttam a nővérem fejét a távolban Félixet ölelve. 'Bárcsak én és Adrien is ilyenek lennénk Ahhh~...MARINETTE! EZ MOST NEM A LEGJOBB IDŐ ILYENEKEN GONDOLKOZNI!!' Melyest túlságosan elmerültem a gondolataimban nem figyeltem nagyon hogy merre megyek...

*BAMM*

Hirtelen egy nagyon kemény dologba ütköztem bele. Kinyitottam a szememet és zöld szemekkel néztem farkas szemet... Még egy ideig néztünk egymásra mire rájöttem kibe ütköztem bele...

Ó jaj... Ez nem jó...

"FÉLIX! " (Azt hittétek Adrien lesz az, nem igaz? :D)

Briggite üvöltötte ahhoz képest, hogy itt vagyunk mellette. Félix megfogta a fejét mert elég erősen futottam neki...

'Buta...buta....BUTA MARINETTE! MIÉRT NEM VAGY KÉPES FIGYELNI, HOGY MERRE MÉSZ?!' Üvöltöttem a fejemben, miközben Briggite és Adrien segített Félixnek felkelni a földről.

"Jól vagy Félix? " Kérdezte Adrien. Briggite meg őrülten nézte végig hátha nincs valami sérülése.

"Igen jól vagyok, csak meglepődtem a hirtelen becsapódásnak a mellkasomban. " Féix mondta miközben porolta le magáról a port. A fejem vörös lett a kínos jelenettől, amit csak okoztam.

"Bocsánat Félix!! Nem figyeltem merre megyek. Nagyon, nagyon sajnálom! " Mondtam zavarodottan. Félix rám nézett majd a fejem tetejére tette a kezét és kedvesen rám mosolygott.

"Semmi baj Marinette. Csak következőre figyelj merre mész, rendben? " Bólogattam még mindig zavarodottan. Briggite sóhajtott majd rám nézett, megrázta a fejét és ő is gyengéden elmosolyodott.

"Semmit sem változtál az évek alatt Marinette, tudod? " Ezen már egy kicsit elnevettük magunkat. Hirtelen Briggitenek támadt egy ötlete. Hogy ezt honnan tudom? Ismerem annyira hogy tudjam mit szokott csinálni. Kérdően ránéztem.

"Mi az Briggite? " Kérdeztem az izgatottan pattogó nővéremet.

"Emlékeztek, amikor azt mondtam, hogy tarthatnánk egy pizsipartit egymásnál? " Mi hárman bólintottunk.

"Mi lenne ha azt a pizsama partit ma tartanánk meg? Mondjuk nállunk? " Kérdezte Briggite mindjárt felrobbanva izgalommal. Félix kérdően nézett rá majd elkezdett gondolkodni.

"Nem tudom. Akkor elkellene hoznunk a cuccainkat, meg még az apánkat is megkellene kérdeznünk..." Félix mondta még mindig gondolkozva. Adrien rátette a kezét Félix vállára.

"Most az egyszer megpróbálhatjuk rábeszélni, nem gondolod? " Adrien kedvesen rámosolygott a bátyára. Félix még egy kicsit gondolkozott majd bólintott eggyet.

"Megér egy próbát. " Azzal Félix elővette a telefonját hogy beszéljen gondolom Mr.Agrestével. Briggite odafutott Adrienhez és elkezdte rázni a vállát izgatottan.

"Adrien te egy igazi Hős vagy! " Briggite mondta miközben rázta tovább Adrien vállát.

"É-én? Mint e-egy h-hős?! Pffft....Dehogy...He...he...he..." Adrien nevettet s azzal Briggite elengedte a vállát és felém fordult. Ajjaj.

"Marinette! Gyere nekünk is szólni kell anyáéknak, és előkészülni!! GYERE! " Azzal Briggite megfogta a csuklómat és elkezdett rángatni befelé a pékségbe.

"Hamarosan találkozunk Adrien! Még egyszer köszönöm! " Briggite vissza kiabálta Adriennek.

"Briggite várj! Ah! Szi-szia A-Adrien! " Még gyorsan oda köszöntem Adriennek mielött becsukódott a pékség ajtaja.

"Oh! Briggite, Marinette! Jól szórakoztatok a Parkban? " Anyukánk kérdezte miközben átadta az egy vevőnek a rendelését. Én és Briggitte összenéztünk majd bólintottunk.

"Igen nagyon jól szórakoztunk, de lenne egy kérésünk. "Mondta Briggitte Anyukánk kérdően nézett ránk, majd elmosolyodott.

"És mi lenne az? " Kérdezte és kiadott még egy rendelést egy vevőnek.

"Hát két barátunk, Adrien és Félix, szeretne itt aludni nállunk. Ugye nem baj? " Briggitte kérdezte remélve hogy anyánk igent fog mondani. (Az egy kicsit rosszul hangzott, hogy 'szeretne itt audni' ;D) Anyánk még egy kicsit gondolkozott azon amit Briggitte mondott. (Jól teszi ;D)

"Rendben. De ha lehet ne maradjatok fent sokáig. " Mondta anyánk. Mi bólintottunk majd felrohantunk a lépcsőn a szobánkba.

Hirtelen valami eszembe jutott '. Adrien.Itt.Fog.Aludni.A.SZOBÁMBA!!!'

"ÁÁÁH....!! Briggitte, Tikki segítenetek kell takarítani!! " Megfogtam Briggitte csuklóját, berohantam a szobánkba és őrült sebességgel próbáltam leszedni a posztereket a szoba faljáról. Briggitte csk nevetett rajtam Tikkivel együtt az ajtóban nézve engem ahogy pánikolva tuszkolom a képeket a fiókokba.

"LÁNYOK! KÉT FIÚ VAN ITT! " Hallottuk anyánk hangját lentről ahogy kiabál fel. Én Elkezdek jobban pánikolni és gyorsabban kezdem tuszkolni a posztereket, képeket a fiókba 'Hogy lettek ilyen kicsik ezek a fiókok hirtelen?!' Ezen Briggitte jobban elkezd nevetni, majd odajött hozzám és a vállamra tette a kezét.

"Ne aggódj Marinette, feltartom őket amíg te elteszed a képeket rendben? " Én csak bólogattam amíg ő lement még mindig kuncogva, hogy fogadja a "vendégeket".

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

El sem hiszem hogy legalább 50-100 megnéztétek ezt a könyvet. Ez rengeteget jelent nekem... Még azok után, hogy olyan lassan töltöm fel a részeket....Még mindig tetszik a könyv? Köszönöm nektek hogy ennyire kitartóak vagytok velem szemben... Remélem tetszett ez a rövid kis rész, a következőben pedig lesz egy kis Pizsamaparty a fiúkkal ;)! Nagyon szépen köszönöm nektek még egyszer. Vigyázzatok magatokra, és találkozunk a következő részben! Sziasztok!oru...

-Finix-

Miraculous Ladybug - Különös találkozásWhere stories live. Discover now