1.Rész - Izgalom a suli elött

1.4K 48 2
                                    


-ÁÁÁH... Alya annyira izgatott vagyok...!- Marinette nagy mosollyal sétál kifele az iskolából. Barátnõje csak kérdõen pillantott rá.

-Mégis, miért? Kislány, egész nap úgy ugrándoztál mint valami bolond. Minden rendben?- Alya kérdezte Marinettet aki megált és igy válaszolt.

-Oh... Nem is mondtam volna? Hát ma jön haza a nõvérem az egyetemrõl és nagyon izgatott vagyok miatta.- Hirtelen Alya megfogta a lány vállait és elkezdte rázni mint egy õrült.

-Neked van egy nõvéred?! És mégis mikor szándékoztad volna nekem ezt elmondani?! Ennyire nem bízol bennem?! És mikor érkezik?!- Alya kérdezgette és rázta tovább Marinette vállait nem adván esélyt a válaszokra.

Hirtelen egy fekete limuzin szakította félbe a kérdés zivatart. Minden szem az ismeretlen kocsi ajtajára helyezõdött.

~~~~~~~Adriennel 20 percel ezelött~~~~~~~~

-Adrien minden rendben? Egész nap egy buta mosoly van rátapasztva a szádra. Még Chloe sem tudta azt leszedni a helyérõl!-Nino, Adrien legjobb barátja kérdezte az iskola ajtaján kilépve

-Minden oké Nino! Csak ma jön haza a bátyám az egyetemrõl és nagyon izgulok. Tudod nem láttam õt úgy 4 éve... és nem tudom mit fog gondolni rólam.- Adrien válaszolt egy kicsit zavartan. Ninó megált az iskola lépcsõjén és felnézett Adrienre majd meglepetten kérdezte.

-Neked van egy bátyád? Errõl én meg hogy hogy nem tudok?! A legjobb haverod vagyok nem?!- Nino kicsit megsértõdött hogy a haverja nem mondott el neki ilyen fontos információt.

Adrien megszeppet ezt hallatán majd maga elé téve kezeit védekezett.

-De! Te vagy a legjobb haverom Nino! Csak biztos elfelejtettem. Nem hallottam felõle 4 éve. Sajnálom ha ezzel megbántottalak...- Adrien a végéren elmszomorodott.

Nino meglepõdött, majd elnevette magát.

-Rendben, de legközelebb mondj el mindent ami tudnom kell rólad. Meg, majd megakarom ismerni a bátyád valamikor!- Adrien is elnevette magát majd bólintott.

-Rendben-A két barát kezet fogott.

Hirtelen egy fekete limuzin gurult az iskola elé. A limuzin nem az volt amelyikkel Adrien szokott járni, úgyhogy mindenki csak nézte.

A sofór kiszált a kocsiból és ment hogy kinyissa az ajtót és mindenki csak nézte hogy ki fog kiszálni a jármûbõl. Mikor meglátták hogy kik azok akkor két diák üvöltött két nevet...

----------------------------------------------------------------

Sziasztok ez az elsõ könyvem Úgyhogy remélem hogy tetszik. Egyelõre nem tudom mikor tudok megint feltölteni de igyekszem ahogy csak tudok.

Valyon ki lehet az a két ember aki kiszált?

Irjatok véleményt milyen a könyv meg tippeket ki a két ember.

Sziasztok!

Finix~

Miraculous Ladybug - Különös találkozásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora