Bu hikayeye başladığınız tarih:
- - -
"Bu dersimiz de bitti.Çıkabilirsiniz."
Çantama kitaplarımı doldurdum ve omzuma asıp koridorda yürümeye başladım.Bir yandan da günlüğüme sıkıca sarılmıştım.
Gözlerimi etrafta gezdirmeye başladım.Üçüncü sayfaya düşmüş bir seri katil misali insanlara bakıyordum.O sırada biriyle çarpıştım.Maalesef masallardaki gibi beyaz atlı prensimi bulmamıştım.Bu bir kızdı.
"Özür dilerim, kitaplarını düşürdüm."dedi üzüntüyle.
"Önemli değil."dedim ama iç sesim 'Geber köpek.' Diyordu.Kitaplarımı toplamama yardım edip kendini tanıttı.
"Ben Nil. Aynı sınıftayız ve sen de Gece değil mi?" dedi tebessüm ederek.
"Evet."diye karşılık verdim biraz şaşırarak.Pek sınıfımdaki kişilere dikkat etmemiştim.Bu yüzden sanırım hatırlamıyordum.Ardından kafama dank etti.
"Otobüs! Geç kalıyorum! Sonra görüşürüz!"diye bağırıp koşmaya başladım.Birkaç kişiye çarparak ve ittirerek zar zor yetişmiştim otobüse.
Eve geldiğim an bilgisayarımın başına geçip Tokyo Ghoul izlemeye başladım. Bu animeyi 7. izleyişimdi ve hiç bıkmıyordum. Tam bu sırada mesaj geldi.Rüzgar oppamdandı*. Rüzgar kim diye soracak olursanız diye diyorum,4 yıldır internet üzerinden tanışıyorduk. Ağabey kardeş gibiydik aynı. Yakında Antalya'ya geleceğinden bahsetmişti fakat tam tarihini söylememişti. Bunları düşünürken mesajları sıralmaya başladı. Gözlerimi devirip ne yazdığına baktım.
"Gece oppanın sana ihtiyacı var."
"Oppası Gündüz'ünü özledi."
"Gündüz!" gibi şeyler sıralamıştı.İsmimle dalga geçilmesinden hoşlanmadığımı biliyordu.Bana inat böyle söylerdi ara sıra.Sinir şey!
"Ne oldu oppa?" yazıp gönderdim.
"Sana bir haberim var."
"Düşündüğüm şey mi yoksa?!"
"Düşündüğün şeyin ne olduğunu bilmiyorum ama Pazartesi Antalya'dayım!"
" CİDDİ MİSİN?"
"İsmimin Rüzgar olduğu kadar ciddiyim."
Ayağa kalkıp sevinç dansı yapmaya başladım.
"DAM ÜSTÜNDE UN ELER DAM ÜSTÜNDE UN ELER TOM-"
Ben bunları söylerken içeriye annem girdi ve donup kaldım.
"Bensiz sevinç dansı ha? Peki."arkasını dönüp küsmüş gibi yaptı.
"Aaa aşk olsun validem.Gel bana katıl."dedim ve dememle pişman oldum.
Annem bir yandan göbek atıyor. Bir yandan da
"VAT DAZ DI FOKSSEY DİNG DİNG DİNG DİNG DİNG DİDİNG DİDİNG!" demeye başlamıştı.İyi de annem nerden öğrendi bu şarkıyı? Tabi ya.Zil sesini öyle yaparsan...Olacak buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Acayip Şarap
Chick-LitKadın gerçekleri görmek için fazla kördü, adam ise gerçeklerden kaçmakla meşguldü. Peki kadın, adamı fark ederse neler olacaktı? Gece, fazlasıyla anormal bir aileye sahip, kendisi de anormal olmakla birlikte geçmişte birçok şey yaşamıştır. Tek sorun...