A doua zi dimineata, Roberta se trezeste si merge sa deschida geamul, insa uitandu-se in jos il vede pe Matt care o astepta.
M: Gata de scoala?
R: Eu abia m-am trezit:))
M: Te astept aici...
R: Nu stai putin, cobor acum!
..jos..
M: Neata!
R: Buna-dimineata!
M: Cum ai dormit?
R: Foarte bine, tu?
M: Si eu.
R: Aaa, scuze, intra!
M: Mersi!
R: Ia un loc, vrei ceva de baut?
M: Nu, mersi, sunt ok!
R: Bine, pai, ma duc si eu sa ma schimb si cobor!
Matt ramane singur in sufragerie, in timp ce Roby urca..Peste cateva minute, fata coboara. Arata asa de bine in fusta ei neagra si camasa alba multata incat devenea incetul cu incetul un ideal pt vampir.
M: Arati...
R: Mersi!:) Mergem?
M: Dupa tine!:)
R: Stai putin..mi'am uitat geanta..
.....
Fara sa-si dea seama, Matt si Roby, intra in clasa tinandu-se de mana, si de la cele mai inocente si pure priviri pana la cele mai sfasietoare si razbunatoarea erau tintite asupra lor....
D. P.: Ia te uita de abia a 2a zi de lucru si deja va intelegeti!
R: Noi...
M: Oo, scuze...nu ne-am dat seama....
D. P.: Cu atat mai interesant...Luati loc!
Urmatoarele ore au trecut usor, cei doi se priveau continuu uneori fara sa-si dea seama privirile li se intalneau si pe amandoi ii buvnea rasul...
M: Ce facem azi?
R: Pai ar trebuie sa vin eu la tine, nu?
M: Nu....
Cum avea sa-i spuna ca e vampir si ca locuieste cu asa-zisii lui farti care ar transformau intr-o gustare in orice clipa...
M: Mai bine, te invit in oras, la o cafea!
R: Mersi, dar....
M: Da, scuze nu-ti place cafeaua...
R: De unde sti, parca nu iti spusasem?
M: Pai, am banuit...inceputul te-a dat de gol...asemanarile erau tot mai multe, iar atractia dintre ei tot mai puternica. Si, desi diferiti deveneau din ce in ce mai uniti...
..la cafenea..
M: Spune-mi despre trecutul tau...
R: Bine, pai, ambii mei parinti sau nascut aici, bunicii mei la fel, iar de aici totul e prea intunecat, cel putin pt mine. Parintii mei evita sa vorbeasca despre strabunicii mei...Tot ce stiu este ca suntem o familia de scriitori de la a 3-a generatie Ross, iar prima care a inceput sa scrie a fost stra-stra-stra-stra bunica mea. Stiu doar ca o chema Renata, dar niciodata nu am vazut vreo poza sau vreo poezie de a ei...
Atunci totul devenit mut mai clar pt Matt, Renata este ruda cu Roberta, de aceea avea acelasi farmec, de acolo si trasaturile fine si pasiunea de a scrie...dar mai ramanea o intrebarea, de ce aceleasi versuri? Sau mai exact de unde?