Chapter-3

478 39 12
                                    

Forever yours

'ေဆာင္း...သံ...ခ်ိဳ'

"ဟာျခဴးမ ငါ့နာမည္ကို၁လံုးခ်င္းမေခၚနဲ ့မၾကိဳက္ဘူးဆိုေန...
ကဲငါ့ကိုထမင္းစားေဆာင္ကေန ဒီေနရာထိဆြဲေခၚလာရတဲ့အေၾကာင္းအရင္းေလးေျပာ"

သူတို ့ေရာက္ေနတဲ့ေနရာက အေဆာင္မိန္းကေလးအိမ္သာရဲ ့အေနာက္ဘက္ေခ်ာင္က်က်ေနရာ၁ခု..

ေက်ာင္းဆင္းလာကတည္းကသူ ့ကိုထမင္းျမန္ျမန္စားခိုင္းျပီး..
ေျပာစရာရွိ လို ့ဆိုျပီး...ဆြဲေခၚလာတဲ့
အိမ့္ျခဴးေမရယ္ေလ....

"ဟို..ဟိုေလ..ငါ ခန္ ့ခန္ ့မွဴးကို ၾကိဳက္ေနျပီထင္တယ္..."

"ဘာ..ခန္ ့ခန္ ့မွဴး..!!
အဲ့ေဘာျပားမကိုမ်ား...နင္မို ့လို ့...
ေအးပါ...ငါထင္ေတာ့ထင္သားပဲ..အဲ့ဟာမကိုနင္ Pre၁လတန္းကတည္းကေၾကြေနတာမလား..."

"Heeheeဟုတ္တယ္....သူငါတို ့ထမင္းစား၀ိုင္းကိုပထမဆံုးလာထိုင္တဲ့ေနကတည္းကပဲ...
နင္ကေတာ့ၾကည့္မရဘူးမလား...ငါသိတယ္.."

ေတြးဆဆေျပာေနတဲ့ကြ်န္မသူငယ္ခ်င္း အိမ့္ျခဴးေမဆိုတာလည္း...အေတာ္လွတဲ့ေကာင္မေလးပါ
တရုတ္စပ္မို ့လို ့သူ ့အသားအရည္က
ကြ်န္မလိုျမန္မာစစ္စစ္ထက္ အတန္ငယ္ေဖြးေနတယ္
ျပီးေတာ့သူ ့မွာျပံဳးလိုက္ရင္လွလွပပေပၚလာတတ္တဲ့ ပါးခ်ိဳင့္ေလးကလည္း
ပါး၂ဖက္မွာအစီအရီ

"ၾကည့္မရတာထက္ ေသာက္ျမင္ကပ္တာဆိုပိုမွန္မယ္ ျခဴးမေရ...
နင့္ဟာၾကီးက...သူ ့ကိုယ္သူဘာမွတ္ေနမွန္းမသိ...
စကားေျပာရင္ တစ္ကိုယ္ကိုယ္ နဲ ့
ဒီၾကားထဲ ေကာင္မေလးေခ်ာေခ်ာေလးေတြဆိုငမ္းေၾကာထတဲ့မ်က္လံုးနဲ ့လိုက္ၾကည့္ေသးတာ...
ေကာင္မရာ ငါ့ေလာက္ေတာင္ပံုမလာပါဘူး......
နင္....ငါ့သာၾကိဳက္လိုက္....."

"အမေလး..ခန္ ့ခန္ ့ကိုမရရင္ေန....
ေဆာင္းသံခ်ိဳဆိုအလကားေပးေတာင္မယူဘူး....."

အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းေတြမို ့လားမသိ...ေျပာလိုက္ရင္ပိုးစိုးပက္စက္...
ျပီးရင္လည္းမ်က္နွာ၁ခ်က္မပ်က္ၾကဘူး
အေျပာခံရလြန္းလို ့ထူပူေနတာျဖစ္ေပလိ္မ့္မည္...

"ေအးပါ...ငါတတ္နိုင္သေလာက္ကူညီေပးမယ္...ဟုတ္ျပီလား...
အခုေတာ့နင့္ေၾကာင့္ ငါ့ TODAY စာအုပ္ေတြ ထမင္းစားေဆာင္ေရွ ့က ခံုမွာက်န္ခဲ့ျပီ..."

"SORRYဟာ လိုက္ခဲ့ေပးမယ္..."

သူတို ့ေက်ာင္း၀န္းဟာ ပိေတာက္ပင္ေတြ အစီအရီနဲ ့လွပလြန္းပါသည္...

ျပီးေတာ့ပိေတာက္ပင္ ပင္စည္မွာ၁ပတ္လည္ခံု၀ိုင္းေလးေတြ...ရိုက္ထားေသးသည္...

ျပီးေတာ့ေက်ာင္း၀န္းကေနလွမ္းျမင္ရတဲ့ ေတာင္တန္းေတြ...

ညေနတိုင္းျမင္ရေနက်..ေန၀င္ခါနီးျမင္ကြင္းေတြ...ဒါေတြဟာသူတို ့ေက်ာင္းရဲ့အလွေတြပဲေလ....

ထမင္းစားေဆာင္ကေတာ့...အေစာကနွင့္မတူ စားေသာက္ျပီးအေဆာင္ျပန္သြားေသာသူမ်ားနွင့္တိတ္ဆိတ္ေနျပီ....

စာအုပ္တင္ထားတဲ့ခံုေပၚမွာေတာ့သူ ့စာအုပ္ေလးက အထီးက်န္စြာရွိမေန...

"ဟဲ့ ျခဴးမဒီမွာလည္း TODAYစာအုပ္၁အုပ္...က်န္ခဲ့တာ...
ေမတံခြန္ဦး တဲ့ နင္ၾကားဖူးလား ဘယ္သူလည္းမသိဘူး??
ငါယူသြားေပးလိုက္ရမလား..."

"ယူမေနပါနဲ ့....ေက်ာင္းမွာလူသစ္ေတြထဲက နာမည္မသိတာက ခပ္မ်ားမ်ားရယ္
တိုင္ပတ္ေနပါဦးမယ္..."

ျခဴးအေျပာေၾကာင့္ ကိုယ့္စာအုပ္ကိုေကာက္ယူရင္းအေဆာင္ကိုအျပန္.....

"Ahh~
ေျဖးေျဖးေျပးပါဟ..."

ပခံုးကိုျဖတ္တိုက္သြားေသာလူသား၁ဦးေၾကာင့္....

"အယ္...Sorryညီမ. အစ္မ အေရးၾကီးေနလို ့...."

ၾကားလိုက္ရေသာအသံခ်ိဳခ်ိဳေလး
လူေတာင္အေငြ ့ပ်ံခ်င္သြားသည္...

သူ ့ရဲ ့repeaterမမ မိုးျပာေရာင္Studyအက်ႌေလးနွင့္.....
ျပီးေတာ့ ေတာင္းပန္ျပံဳးေလးလက္ေဆာင္ေပးသြားေသးသည္...

ျပီးေတာ့သူတို ့အနားမွာ ခနတာ ေ၀့သီသြားခဲ့ေသာ အနံ ့ေမႊးေမႊးေလး

ေျပးသြားမႈေၾကာင့္ေလထဲမွာေ၀့သြားတဲ့ဆံစေလးေတြ....

မ်က္စိတို ့က အေတာမသတ္နိုင္စြာ လိုက္ၾကည့္ေတာ့...
သူ ့မမဦးတည္သြားရာက...အထီးက်န္ေနေသာ..ခံုေပၚကစာအုပ္ေလးဆီ...

"Arr...ဘယ္လိုေတာင္...ခ်စ္စရာေကာင္းလိုက္တာ..."

ပါးစပ္ကေန အသံေသးေသးေလးထြက္သြားျပီမွာ ရွက္ကိုးရွက္ကန္းနဲ ့....ပါးစပ္ကိုပိတ္ျပီး
ျခဴးကိုၾကည့္ေတာ့...
ျခဴးကေတာ့...အံ့ၾသေသာမ်က္လံုးေတြနဲ ့ပါးစပ္အေဟာင္းသားသူ ့ကိုၾကည့္လို ့...

"ကဲ ျခဴးမ အံ့ၾသေတာ္မူမေနနဲ ့ငါအဲဒီ့ repeater မမကိုပိတ္ေၾကြေနတာ...
နင့္ကိုေျပာျပမလို ့ပဲ..."

အရွက္ေျပေျပာလိုက္ရင္းသူ ့ႏႈတ္ခမ္းလွလွေလးေတြဆီက ေရရြတ္မိတဲ့နာမည္ေလးက

"ေမတံခြန္ဦး"တဲ့.....

Tbc.......










Forever Yours(hiatus)Where stories live. Discover now