Forever Yours
ျခဴးမဟု သူေခၚေလ့ရွိေသာ...ထိုၾကမ္းေတာမၾကီး...သူ ့အားေခၚေဆာင္လာရာေနရာကေတာ့...
Studyခန္းထဲ....
Ommေပါ့ေလ Studyခ်ိန္ကိုသူက studyခန္းထဲေခၚမလာပဲ ကြ်န္မကိုkoreaပို ့ေပးမယ့္သူမွမဟုတ္တာ..."ဟူးးးး"
သက္ျပင္း၁ခ်က္ကိုမႈတ္ထုတ္ရင္း...စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္မ်က္နွာနွင့္၀င္လာေသာသူ ့အား..မ်က္ေစာင္းထိုးေနေသာGuideဆရာမအား..
ျဖီးျပရင္း....
Studyစားပြဲဆီသို ့ေရာက္ခဲ့သည္....Bioစာအုပ္ေလးဖြင့္..Chapter 1ဆိုေသာအခန္းကိုလွန္
ယေန ့သင္ေသာစာျဖစ္သည့္..modified leaves အေၾကာင္းအာရံုစိုက္ကာက်က္လိုက္ေတာ့
စိတ္ထဲတြင္ ဘုရားခန္းထဲက အရာအားလံုးက......မရွိေတာ့ေခ်...
ေျပာရရင္ခနေမ့ေနတာျဖစ္ေလာက္ပါသည္....ျပသနာတက္သည္က ည 11:30 Studyဆင္းခ်ိန္...
ကြ်န္မတို ့၁၀တန္းခန္းေတြက ၂ထပ္ေက်ာင္းေဆာင္ၾကီးရဲ ့အေပၚထပ္မွာရွိတာေလ....
A to F ထဲမွာေတာ့...Bခန္းရယ္Aခန္းရယ္ကို Hallလိုအခန္းက်ယ္ေတြနဲ ့ထားတာေလ...ေက်ာင္းရံုးခန္း...ျပီးရင္ကြ်န္မတို ့Bခန္း...ျပီးရင္C,D,E,F..Aျပီးမွမိန္းကေလးဘက္က...ေလွကားေပါ့..
Studyသိမ္းေတာ့ ၀င္းပေနေသာ မ်က္နွာေလးနွင့္အတူ
ျခဴးမနွင့္ ကြ်န္မစကားတေျပာေျပာနွင့္ေလ်ာက္လာရင္း....Fခန္းေရွ ့အေရာက္တြင္....
"ျဖန္း...ျဖန္း.."
အခန္းထဲမွထြက္လာေသာ ဂ်ယ္လီေပတံရဲ ့ခပ္စြာစြာအသံ
ျပီးေတာ့ကြ်န္မပါးစပ္က အံ့ၾသသံ"OMG ေဆာင္းရယ္... အဲ့ဆရာမေၾကာက္စရာၾကီးေနာ္...ဂ်ယ္လီနဲ ့ေဆာ္တာဟ"
ျခဴးမရဲ ့စကားကြ်န္မအာရံုထဲတြင္မရွိေတာ့
BIOမွားသျဖင့္ရိုက္ေနေသာ ဆရာမလည္းကြ်န္မမ်က္လံုးထဲတြင္မရွိ....ယုတ္စြအဆံုးရိုက္ေနေသာ ဂ်ယ္လီေပတံသည္ပင္ကြ်န္မအာရံုတြင္မရွိ..
ကြ်န္မအာရံုထဲတြင္ရွိေနသည္က ညေနကနွင့္မတူ ျပီတီတီ မ်က္နွာထားနွင့္
ဆရာမရိုက္သည္ကိုခံေနေသာ...မိန္းကေလးေတ်ာက္ဆီသို ့သာ...ဆရာမအားျဖီးျပမတတ္ျဖစ္ေနေသာသူမသည္....
ကြ်န္မမ်က္စိထဲတြင္လွပလြန္းသည္...
ခပ္ခြ်န္ခြ်န္ညွပ္ထားေသာဆံပင္တို ့သည္...
လည္တံ၁ေလ်ာက္ တြန္းတိုက္ကာ က်ီစယ္ေနၾကသည္..."ဟဲ့...ဟဲ့...နင္ငါေျပာတာေတြေကာၾကားရဲ ့လား....ေဆာင္း...သံ....ခ်ိဳ....."
လက္အားဆြဲေခၚရင္း ခပ္စြာစြာေမးေနေသာသူမ အသံၾကားမွ သတိျပန္၀င္လာသည္
ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အေဆာင္ေကာ္ရစ္တာ တြင္ပင္ေရာက္ေနေခ်ျပီ...-------------------------------------------
ကိုယ္လက္ျမန္ျမန္သန္ ့စင္...ဘုရားရွိိခိုးျပီးခ်ိန္တြင္ေတာ့...စိတ္အား
ေလာက၁ခြင္ျဖန္ ့က်က္ရန္သာစိတ္ေလာေနမိသည္...
ဟုတ္တယ္ေလ ကြ်န္မမွာအတည္ျပဳစ၇ာေတြရွိေသးတယ္....အေတြးတို ့ဦးတည္ရာက Vshapeေမးရိုးပိုင္ရွင္repeaterမမဆီသို ့....
ညေနကတည္းကခံစားခဲ့ရေသာခံစားမႈ၁ခ်ိဳ ့ကို...စိတ္လႈပ္ရွားမႈဟု...အမည္တပ္ျပီး...
Studyသိမ္းခ်ိန္ခံစားခဲ့ရေသာခံစားမႈတို ့ကိုေတာ့...စိတ္၀င္စားမႈဟုအမည္တပ္လိုက္သည္...
အားလံုးေပါင္းလိုက္ေတာ့အဆံုးသတ္မွာထြက္လာတဲ့အေျဖက သေဘာက်တာ...
ဟုတ္တယ္ ကြ်န္မထို မမ အားသေဘာက်ေနမိျပီ...လူေတြက ကြ်န္မရဲ ့စေတြ ့ေတြ ့ခ်င္း မိန္းကေလး၁ေယာက္က
မိန္းကေလး၁ေယာက္အား သေဘာက်ပါသည္ဆိုေသာ
အမည္တပ္မႈအားမည္သို ့ေတြးမည္ကို ကြ်န္မမသိ...အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ကြ်န္မဟာ...normal၁ေယာက္မဟုတ္...
ဟိုးအရင္..ေျပာရရင္ လြန္ခဲ့တဲ့၃နွစ္ kpopေလာကထဲစ၀င္္....ကတည္းက.Lesbianကိုသာစိတ္၀င္စားသူ...၁ေယာက္ျဖစ္ခဲ့သည္...
ယခုမိန္းကေလး၁ေယာက္အားသူသေဘာက်မိျခင္းမွာပထမဆံုးအၾကိမ္ေတာ့မဟုတ္...
ေဆာင္းသံခ်ိဳဟုေခၚေသာသူမသည္လည္း....ပုထုဇဉ္ထဲကပုထုဇဉ္ေတ်ာက္အေနနဲ ့
၈တန္းေက်ာင္းသူဘ၀တြင္ ၇တန္းေကာင္မေလးေတ်ာက္နွင့္ခ်စ္သူျဖစ္ဖူးခဲ့သည္....ထိုrelationshipသည္ သူဖန္တီးယူထားျခင္းပင္မဟုတ္...
သူယ္ခ်င္းလို ...ညီအစ္မလို...ရင္းနွီးေသာ....အေနနီးေသာ...
ဂရုစိုက္ျခင္း....ထိုအရာတို ့မွ ၁ေယာက္နွင့္၁ေယာက္သေဘာက်သည္ဟူေသာနားလည္မႈျဖင့္
တြဲခဲ့ျခင္းသာ....ဟုတ္ပါတယ္...ကြ်န္မအေဆာင္၀င္သြားလို ့ရက္စက္တယ္လို ့အမည္နာမတပ္ျပီး ကြ်န္မဘ၀ထဲကထြက္သြားေသာ
ပထမဆံုးမိန္းကေလးနွင့္ကြ်န္မ၇ဲ ့relationshipသည္ ၁နွစ္နွင့္၄လ အထိခိုင္ျမဲခဲ့ပါသည္....ထို ့ေၾကာင့္ကြ်န္မထို မမအားသေဘာက်ျခင္းမွာထူးဆန္းေသာအရာ၁ခုမဟုတ္ပါ....
သို ့ေသာ္ကြ်န္မ ရူးမိုက္ေသာဆံုးျဖတ္ခ်က္၁ခုကိုထိုညတ႔ြင္ခ်လိုက္သည္....
"ေဆာင္းသံခ်ိဳက မမကို သေဘာက်ေနမိၿပီ...!!"
......Tbc..
Saranghae Readers