İri yeşil gözleri vardı.Bembeyaz bir teni vardı.Dolgun dudakları ve biçimli bir burnu.Uzun ve yapılıydı.Yakışıklı sınıfına girebilecek türden bir çocuktu.Neredeyse yakalanma korkusundan küçük dilimi yutacaktım ve bu kesinlikle berbart bir karşılaşmaydı...
BÖLÜM İKİ
Bu kesinlikle çok utanç verici bir durumdu.Heyecandan bacaklarım titriyordu.Çocuğun suratı şaşkınlıktan sonra flörtöz bir sırıtış belirdi.Gözlerindeki bakış tehlike doluydu.Alnına “BEN TEHLİKELİYİM” diye bir yazı yazabilirim belki.
Birkaç saniye boyunca birbirimizi süzdük.Ve gözlerimiz yeniden buluştuğunda arkama dönüp hemen odama kaçtım.
Çift kişilik yatağıma uzandım ve yastıkla kendimi boğmaya çalıştım.”Napıyorum Ben ? “ diye kendi kendimi söylendim .Aşırı utanç vericiydi. Çocuğun özel hayatına bodozlama daldım. Hemen gitmem gerekiyordu. Niye mal gibi orada kaldım ki ?
Kendime çeki düzen vermek için aynanın karşısına geçtim. Yüzüm utançtan kıpkırmızı olmuştu.Saçımı düzeltim,yaşadığım olayı unutmaya çalışmak için oniks yüzüğümü taktım ve parfüm sıktım.Susadığımı fark ettim ve aşağıya inip su doldurmaya başladım.
Suyumu içtikten sonra birşeyler atıştırdım ve yattım.Erken yattığım için sabah 7 ‘de uyanmıştım.Mayomu giydim ve dişlerimi fırçalayıp aşağıya indim.Mısır gevreği ve meyve suyu ile yaptığım kahvaltı fena değildi. Kullanmadığımız büyük yemek masasının üstünden plaj çantamı aldım ve havuza doğru yol adım.
Şejlongun üstüne çantamı koydum ve deniz gözlüğünü aldım.Gözlerim klorlu suya karşı hassas olduğu için takmak zorundaydım.
Havuza kötü bir balıklamayla daldım.Kimsenin görmediği için şükrettim.Havuzun derinliği 1,60 cm olduğu için pek zorluk çekmiyordum.Birkaç tur kulaç attım ve biraz sırtüstü havuzda yüzdüm.Şimdi nefesimi tutup havuzun diğer ucuna kadar gidecektim.Derin nefes aldım ve büyük bir nefes tutup daldım ve havuzun dibinden yüzmeye başladım.
Suyun altına dalmaya bayılıyordum.Kendimi burda özgür hissediyordum.Gözüm kapalı yüzmeyi daha çok seviyordum.Sonunda neye ulaşacağımı biliyordum.
Gözüm kapalı yavaş yavaş yüzerken birden birisine tosladım.Suyun altında çığlık altım ve çok fazla su yuttum.Gözlerimi suyun alttında açtığımda o dün gördüğüm feci yakışıklı adını bilmediğim yeşil gözlü çocuk duruyordu.
Hemen suyun yüzeyine çıktım.Öksürmekten mahvolmuştum.Zar zor nefes alıyordum.
“Önüne baksana!” diye bağırdım.Aramızda hiç mesafe yoktu.Birkaç adım geriye kaçtım.Islak koyu saçları sol gözünü kaplamıştı.Yeşil gözleri klordan kızarmıştı.
“Asıl sen önüne bak!” diye karşılık verdi.Yüzü öfkeden kızarmıştı.”Ne kadar öküzsün sen !Hem havuzda birisinin geldiğini biliyorsun hem de başka yönde yüzmeye tenezzül etmiyorsun.Asıl sen önüne bak hayvan.” Dedim.Sinirden elim ayağım titriyordu.Bu çocuk tam bir salak.
“Gözün kapalı mal mal yüzüyorsun önüne bakmayan sensin şimdi hayvan ben mi oluyorum.” Dedi. Evet sanırım ben bu çocuğu öldürücektim.”Madem gözüm kapalı yüzdüğümü görüyorsun ve sana çarpıcağımı biliyorsun.O zaman niye çekilmiyorsun ?” dedim.
“Seninle tanışmak için.” Dedi.Vay be ne diyeceğimi bilmiyordum.Cevap vermedim.Bunu hiç beklemiyordum.
“Ben Deniz tanıştığımıza memnun oldum.” Dedi.
Gözlerimde hala deniz gözlüklerinin olduğunu fark ettim.Hemen çıkardım.”Ben de Menekşe “ dedim düzgün bir sesle.
“Dedi zeki çekici kırılgan kız “ diye devam etti kendini beğenmiş ukala yakışıklı Deniz.
“Bu ne cürret, sen kendini ne sanıyorsun da böyle sözler söylüyorsun.Doğru ya sizin hamurunuz da ilk gördüğünüz kıza yavşamak!” dedim sinirli bir sesle.Aslında söyledikleri hoşuma gitmişti.Ama kendimi asla bir erkeğe kaptırmam.
“Erkek düşmanı bir kıza çattık desene.” Dedi alaycı bir sesle.Havuzda üşüyordum.Çıkmak istiyordum.
“Evet, erkek düşmanıyım.Var mı bir diyeceğin.” Dedim.
“Evet, var “ dedi sakin bir sesle birkaç adım bana yaklaştı ve aramızda hiçbir mesafe kalmadı.Ardından devam etti.
“Artık beni tanıdıktan sonra erkek düşmanı olmayacaksın narin Menekşem.” Dedi.
Artık yeter sabrımın sınırını aşmıştı.”Ben senin ne zamandan beri ‘Narin Menekşen’ oluyorum” dedim.Gözleri neşeyle parlıyordu.”Şimdiden beri “ dedi.
Hiçbir şey demedim.Hemen havuzdan çıktım ve havluya sarındım.Gidiyorken “Yine görüşüceğiz Narin Menekşem “ dedi. Ve bende ona el hareketi çekip hızlıca yürüyerek eve ulaştım.Ben eve doğru giderken onun kahkahasını duyabiliyordum.