"Dik!"
"Oppa!"
"Wow, makin tinggi la kau sekarang."
"Eh eh kau. Kau tu yang makin pendek la. Adik kau ni memang sejak azali lagi dah tinggi."
"Kau jangan nak perasan."
Yong Guk memeluk leher adiknya dan tangannya pantas menggosok rambut Marie.
"Weh oppa! Habis la rambut aku. Dah la susah nak betulkan."
"Chill lil sis. Bukannya lawa pon kau buat macam tu. Btw, how Malaysia ? Which one better ? Korea or Malaysia?"
"Entah. Susah nak pilih sebab Korea kampung papa. Malaysia pulak kampung bonda. So, it's difficult to choose."
"Ceh. Acah je. Cakap je la kau lagi suka Malaysia en. Sebab tu taknak balik langsung sepanjang 5 bulan kat sini."
"Hahaha. Merepek. Haa, mana backstage pass? Papa cakap kau datang sini sebab nak bagi tu."
"Haa nah. Esok BTS dah datang. So, mereka ada 2 hari untuk rehearsal before konsert. Jadi, kau kena bantu aku ye sepanjang 3 hari kami kat sini."
"Okay. Nasib minggu ni aku takde kelas langsung."
"Good. Jom teman oppa makan. I'm hungry."
______________________________________
"Dik, papa suruh kau balik dengan aku nanti."
"Eh kenapa pulak? Tunggu la aku habis sem dulu."
"Kau habis sem bila?"
"Sekarang tengah final exam. Lagi 2 minggu habis la."
"Okay. Kau ikut aku balik. Then kau boleh balik sini balik esoknya. Just 2 hari je."
"Kenapa? Ada something ke?"
"Entah. Papa suruh kau balik. Tu je. Dia tak cakap pape pon kat aku."
"Hmm okay. Buy me a ticket, please."
"Perangai kau memang kuat kikis duit abang kau en."
"Ofc la. What's brother for if it's without any benefits ?"
"Biadap --' "
YOU ARE READING
[OG] HONEY | MYG
Fanfiction"Tiada yang kebetulan dalam dunia ni. Semuanya dah ditetapkan yang kau dan aku akan bersama." -Min Yonggi