"Welcome to Malaysia. My name is Marie and I will be your manager for this 3 days. Please take care of me."
Marie memandang 7 orang lelaki yang berada di depannya satu persatu.
"So, korang semua boleh rehat. Pukul 8 nanti korang kena datang sini balik untuk rehearsal. Any questions ?"
Seseorang mengangkat tangannya tinggi.
"Yes ?"
"Umur cik berapa ya ?"
"Jeongkook right ? Saya baru 18 tahun. Saya masih muda lagi daripada kamu semua. Next question ?"
"Are you korean ? Because your face look like Asian but awak fasih korea."
"I'm mix Korean and Malaysian. Sebab tu muka Asian. Kalau takde apa apa, silalah berehat ya. Selamat tinggal."
Seusai Marie beredar,
"Weh hyungs! Lawa en minah tadi tu. Tapi sayang dia muda lagi."
"Jimin, kau jangan nak mengatal. Kita datang sini untuk konsert not for woman."
"Arasseo hyung. Tapi dia memang lawa la. Muka dia macam IU sikit en."
"Not bad la."
"Woi Yonggi! Pahal kau dok termenung ni haa? Kau ada masalah ke?"
"Ani. Just berfikir."
"Nak share?"
"No. Don't mind me."
______________________________________Selama 3 hari menjadi manager untuk BTS, tiada sebarang insiden berlaku.
"Terima kasih dan tahniah untuk korang sebab dah berjayakan konsert kali ni."
BTS tunduk hormat kepada Yong Guk.
"Thanks to you too, dongsaeng."
Huh?
Semua mata memandang Marie.
"Apa?"
"Jap, dongsaeng ?"
"Eh takkan la mengkome taktahu? Ni adik saya dan anak perempuan bongsu kepada Bang Sihyuk."
"EHHHHHH?!"
"Apa? Takpayah terkejut sangat la korang pon. Haa tutup mulut tu kalau ya pon. Tahula tak pernah nampak perempuan cantik en?"
Marie hanya memandang sambil buat muka kosong.
Sejak putus tunang dengan HyeoMin, dia dah tak berminat nak berbaik dengan lelaki selain Yong Guk dan papanya.
YOU ARE READING
[OG] HONEY | MYG
Fanfiction"Tiada yang kebetulan dalam dunia ni. Semuanya dah ditetapkan yang kau dan aku akan bersama." -Min Yonggi