Soru: Ben birisine deli gibi aşığım ama ona açılamam çünkü düşmanlarımdan birisiyle çıkıyor.Ve birbirlerini çok seviyorlar.Şanslı bir noktamda var.Onunla birlikte aynı sırada oturuyorum.Onu 2 yıldır seviyorum.Ama onun arkadaşları ,sevdikleri hepsi düşmanım.Ama o onlar gibi değil.O beni kankası sanıyo ama öyle değil.Eğer ona onu sevdiğimi söylersem çok şaşıracak ve her şey değişicek.Çok ama çok korkuyorum.Ne yapmalıyım ?
Cevap: Öncelikle seni beklettiğim için çok özür dilerim. Konuya gelirsek; Benimde sevdiğim çocuk aynı şekilde ancak onun arkadaşları düşmanım değil. Geçen sene en yakın arkadaşımla çıkmıştı. Ancak daha sonradan ayrıldılar. Sevdiğin çocuk sevgilisinden ayrılmadan hareket etmemelisin. Erkekleri az da olsa tanırım. Çünkü senin onların aralarını bozmak için bunu söylediğini zanledip senden soğuma ihtimali var. Ancak ayrıldıktan sonra söylersen çok daha iyi olur. Nerden bilirsin? Belki o da seni seviyordur. Kızla sadece güzelliği için çıkıyordur? Birkaç tavsiye daha vereyim.
Onunla sıra arkadaşıysanız kokuna önem vermelisin. Parfüm sıkmadan lütfen evden çıkma. Unutuyorsan küçük kağıtlara not yazıp okul kıyafetlerinin üzerine koyabilirsin. Kötü kokarsan senden soğur.
Eğer okulun izin veriyorsa saçlarını sal. Eğer izin vermiyorsa dağınık topuz gibi hoş şeyler deneyebilirsin.
Okulunuz serbest kıyafetse tarzına daha çok özen göster. Bol bir kazakla ve taytla gerçekten hoş duruyor. Serbest kıyafet değilse bile bol bir hırka giyebilirsin. Kıyafetlerinin temiz olması da önemli. Yardımcı olabildiysem ne mutlu! Söylediklerim işe yararsa ve onunla çıkmaya başlarsanız bana bir mesaj at. Umarım onunla çıkarsınız ve sevdiğin çocuk o kızdan ayrılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog
Non-FictionBirçok şey kontrolümüz dışındadır. Zarların kaç kaç geleceği gibi. Fakat kontrolümüzde olmayan şeyleri avantaj olarak kullanmayı bilirsek; Asla yıkılmayız. İnsanların sorunlarını çözmeyi, onları mutlu etmeyi seviyorum. Şimdi tek yapman gereken şey...