3 Hafta Sonra;
Sesler gittikçe artıyor, köpek dişlerim sızlıyor, vücudum yanıyordu. Aklım artık almıyordu, korkuyordum Erdem benim için endişelenmiyor değil di. Eve dönmek zorunda değildim. Bulundugumuz yer orman olduğu için burda dönüşebilirim ama bunu Erdem anlamıyordu. Hayattan bıkmış bir şekilde konuşuyordu. Acıdan sadece şunu " DEDEMİ ÇAĞIR. " dedim.
Bana tamam dermişçesine bakarak telefonu elini aldı.Erdemin Ağzından:
Korkarak Hüseyin amcayı aradım.
"Efendim Erdem."
"Huseyin amca Berfine bir şeyler oluyo anlıyamadım. Bu arada Berfin sizi çağırıyor, acele gelmenizi söyledi. "
-"Hemen geliyorum sen onu yatır. Yerinden hiç kalkmasın." dedi.
...
Hüseyin amca gelmişti. Yanında bir doktor getirmişti. Nasıl olduğunu anlamadan Berfin yavaş yavaş düzeliyordu. Hüseyin amca söze girdi." Çocuklar artık o okula gitmeniz sakıncalı olmaya başladı. Ara sıra Berfin rahatsızlanacak. Birilerini öldürmek istiyecek. Kimse onu tutamicak..." diye gidiyordu. Canımı sıkan bişey vardı oda Can'ın Berfin'i sevmesi. Elime Can'ı verseler çok pis dövücem ama işte öldürürüm diye korkuyorum ondan dolayı bir süre buralardan uzaklaşıcım ... Ama Ece de bende hoşlanıyordu Berfin'de buna sinir oluyodu. Ondan üniversiteyi başka bir okulda okumamız gerekiyordu..
Meraba canlarım bu kitabi ben gecen sene yazmaya başladım ama işte anca yayınlaya bildim bu kitap biraz alıntı olabilir ama kendi düşüncelerimide yazıyorum.
Bu arada kitapla ilgili yorumlarınızi sabırsızlıkla bekliyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kurallarım
ActionSürekli kendi ve sevgilisi ile hayat geçirmek istemesi . Ama önüne hep bir engel çıkmaktadır. Ve zamanla güçlerini kaybeder..