O kadar sıkılmıştık artık her gün eğitim görüyoduk. Berfin'in ailesi özelikle amcası çok üstümüze geliyodu bu durumdan ikimizde şikayetciydik. Berfinin kardeşi Ali ise bizim halimize gülüyodu. Berfin buna çok sinir kapıp garajdan hortumu çıkartıp Ali'yi bi güzel ıslattı.
...
Nihayet evime varmıştım. Evimin sesizliğini özlemiştim. Harbi tek başına yaşıyan insanlar rahat oluyo abi. Ne güzel sesiz sakin evimde filim izleyecekken o lanet olası zil çalmıştı. Ama üst üste basılıyodu ziller."GELİYORUM PATLAMA"diye bağırmıştım. Kapıyı açtığım da karşımda kardeşim Beyza vardı.
-Senin burda ne işin var ve nerden buldun adresimi annemde bile yok adresim¿
-Abi bi dur soluklanıyım öyle sorguya çekersin. Bu arada Berfin nerde?
-Berfin evinde. Sen soluklanmışsındır hadi cevapla sorularımı.
-Abi bi bardak su içip geliyom öyle cevaplıcam.
-Peki. Mutfak hemen orda.
¿¿¿¿¿
-Şimdi sorularını tekrar alabilirmiyim abicim.-Beyza bilerek mi yapıyon acaba.
-Tamam tamam cevaplıyorum. Annemgil bi süre yurt dışına çıkacakmış ondan dolayı bende babamdan istedim adresini oda Berfin'in dedesini aramış dedeside hemen vermiş.
-Anladım.
Telefonum çalmıştı. Arayan Berfindi bende koltuğa oturup telefonu acıp konuşmaya başlamıştım taki kapı çalıp bi not gelene kadar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kurallarım
ActionSürekli kendi ve sevgilisi ile hayat geçirmek istemesi . Ama önüne hep bir engel çıkmaktadır. Ve zamanla güçlerini kaybeder..