Rowena:
Bu sabah çok erekn uyandım.Sınavım vardı ve korkuyordum . Yatağımda boş boş duvara bakarken kapı çalınd ve James yanıma geldi.
- hadi kahvaltyıy kaçırcaz , dedi
- tamam geldim
Kahvaltımız bittikten sonra Leon , James Yates Irıs ve ben sıramızı bekledik Birbirimizi rahatkatmaya çalışırken bir kadın Rowena Feniks dedi. Bende titreyerek arkasından gittim.
Kadı beni ormanın derinliklerine götürdü. Sınava başlıyoruz dedi ve bir sürü soru sordu. Sorularda bittikten sonra benim uzaklarada duyduğum sesleri anlatmamı istedi.
Yorgu argın Jameslerin yanına gittim. James
- nasıldı ? dedi
- çook yorucu ama fena değildi dedim.
O sırada kadın tekrar gelip James Ryan dedi.James pekala dedikten sonra kadının arkasından gitti.
James de döndüğünde yine o kadın gelerek konuşmamıza bile izi vermeden Leon Russo dedi ve gitti . Tabi leon hiç konuşmadan gidermi hiç bizimle konuşcam diye kadını kaçırdı hemen yerinden kalkıp kadının peşinden yürühü hatta koştu desek daha doğru olur :))
Yatesle konuşurken birden yanıma leon oturdu.
- nasıldı dedim.
-tabiki iyiydi diyerek göz kırptı. O sırada Irıs Jhon isi okundu yates yanağına şans öpücüğü kondurtuktan sonra Leon yüzünü buruşturdu ve ırıs koşarak gitti.
Irıs çıkıncada bizim manyak kadın gene bizi konuşturmadan Yates Nolan dedi ve yatesi alıp gitti.
Yates de geldi ve hep beraber derin bir nefes aldık artık bitmişti sınav stresi kalmamıştı. Herzaman oturduğumuz yere göl kenarına gittik. Bakalım sırada ne var diye geçirdim içimden .
biliyorum sınav bölümlerinide yazmalıydım ama acele yazdım diğer bölümlerde süper şeyler düşünüyoruz kehanetler canavarlar dövüşler falan :)
ÖYKÜ G.