ucítila jsem sluníčko jak mi svítí do očí, nad tím jsem se jen zamračila a zabořila obličej do polštáře, a měla v plánu jít zas spát, ale v tom mi zazvonil mobil a koukla jsem se kdo se opovážil mě budit a hned jak jsem uviděla to jméno tak jsem to zvedla.
"můžeš mi říct kde jseš? čekám na tebe v Granny's už 15 minut ! neříkej mi že jsi zase zaspala" na mě vyhrkla má nejlepší kamarádka. Kouknu se na hodiny a tam 8:15
"sakra sakra sakra" začnu panikařit. "za 10 minut jsem tam, promin zaspala jsem" a ukončila jsem hovor.
rychle vstanu z postele a jdu si udělat ranní hygienu a učesat si vlasy, udělala jsem si své každodenní copánky s hnědými mašlemi na konci a natáhla zelený svetr a hnědou sukni nad kolena a podkolenky a vzala si hnědý batoh s věcmi do školy, udělala si lehčí makeup a natáhla si kozačky a běžela. Cestou jsem si pustila pisničky a začala mi hrát "tag ,You're it" kterou mám dost v oblibě, a najednou se mi vybavilo co se mi zdálo a šel mi mráz po zádech, nad tím jsem se oklepala.
"Dobré ráno, Alice!" uslyším Archieho neboli Doktora Hoppera
"Vám také,Archie!" pousměju se a vyndám si sluchátka a obejmu svou nejlepší kamarádku která na mě již netrpělivě čeká.¨
"Než cokoliv řekneš tak se omlouvám měla jsem zase tu noční můru,a také tě ráda vidím,Evie" řekla jsem,ta ale na mě hned vyhrkne : "Hned mi o tom řekneš, máma a granny tě už scháněli!"a jdeme společne spolu do bistra, posadíme se na naše místo a už nám mamá míří s Kakaem..Prababička nebo-li granny si založila bistro hned jak jsme se tu objevili a Máma tu pracuje jako servírka.
"Už jsem myslela že dnes nevstaneš do školy, tady máte své obvyklé " a podala nám ho.
"špatný sny,ale už je to v pohodě,nezlob se" a dala jsem ji pusu na tvář
jak mile máma odešla tak se mě Evie zeptala na ten sen. "a co přesně se ti zdálo ? pořád to samé?"
"pořád to samé, jsem uprostřed jakési džungle a nemužu se dostat ven a pokaždý když najdu únik je tam útes,mám pocit že spadnu ale v tom uslyším ten hlas "jednoho dne se znovu setkáme a tvé
srdce bude mé" a v tom se propadnu a vzbudím" řeknu docela zaraženě."wow,tak snad to je jen sen ale se zlou královnou jako matkou vím že každej sen má svůj význam takže by jsi to měla říct mámě" řekne evie.
"nemůžu, nedávno se zlomila kletba nemůžu přidělávat zbytečný problémy"pronesla jsem,a napila se z hrnku a obě jsme měli namířeno do školy.
ve škole se nic moc nedělo,a tak jsem přestala poslouchat a začala koukat z okna a najednou vidím proletět jakýsi stín v dálce, nad tím jsem jen mávla rukou a hodina skončila.
po škole jsem měla šerm s Davidem nebo-li Princem Krasonem, ano,čtete dobře. Tak jsme se s Evie rozloučili a šli svou cestou,hodiny ubýhali a bylo již 5 a já měla po šermu kde se nic moc nedělo,jen mě David pochválil že jsem již dobrá jak můj otec,což mě zahřalo na srdci,Táta mi neskutečně chybí viděla jsem ho naposledy když jsme se spolu plavily,já od mala vyrůstala s tatou,máma se bála že by mi mohla ublížit když je ten vlkodlak,ale snad v 15 jsme přijeli do začarovanýho lesa a tam jsem opět našla mámu a zustala s ní a táta odjel,a to bylo naposledy co jsem ho viděla,netuším kde je ted.
z mého přemýšlení mě vyrušil hovor od Evie.Zvednu ho.
"Evie ?" zeptala jsem se
"Alice-musíš okamžitě příjit k Granny's !"klepal se ji hlas
"Proč?je vše v pořadku?"zeptala jsem se
"Alice,Henryho unesli" odpověděla
ČTEŠ
My Lost Boy //FF Peter pan Cz
ספרות חובבים!!!PŘÍBĚH JE CELÝ PŘEDĚLANÝ!! Alice Jones, žije skoro normální život. Tedy až na to, že žije ve Storybrooku, kde žijí všechny pohádkové postavy ze začarovaného lesa, kvůli kletbě zlé královny. Její matka je vlkodlak a otec je pirát.. a to nemluvně o...