Suga ile 3 senedir evliydiniz.Aranız çok iyiydi ve yapmayı en çok sevdiğiniz şey sarılıp uyumaktı.
Bir gün yine Suga ile sarılmış uyuyordunuz ki sen kendini çok kötü hissetmeye başladın ve hemen koşturarak lavaboya gittin.
Suga
-(adın)ne oldu iyimisin.....hemen hastaneye gidiyoruz......hayatım (vs)-hayır gerek yok iyiyim ben.
Suga
-eminmisin-evet
Sen bu şekilde 2buçuk 3 ay boyunca devam ettin ve en sonunda bir gün evde yalnızdın Suga provaya gitmişti ve sen kendini çok kötü hissetmeye başladın.
Sonra hemen giyinip evden çıktın Suga ya haber vermedin çünkü onu korkutmak istemiyordun hemen bir taksi çevirdin ve hastaneye gittin.
⏳⏳⏳
Doktor
(Adın)hanım sizde bu rahatsızlık ne zamandan beri var.-bu ay ile birlikte 4 ay oldu neden.
Doktor
-tamam peki sizi şöyle alabilirmiyimDoktor seni bir cihaza soktu bunun gibi bir cihaz daha önce hiç görmemiştin.Karnına bir şeyler koydu ve.
Doktor
-sağlıklısınız yani ikinizde bir sorun yok.Şaşırmıştın yani "ikiniz de" dediği için ne demek istemiştiki doktor.
-ben anlamıyorum ikinizde derken ne demek istiyorsunuz doktor bey.
Doktor
-(gülümsedi)(adın)hanım siz hamilesiniz hemde 4 aylık nasıl fark etmediniz anlamadım açıkçası.Çok sevinmiştin akşam Suga gelince hemen ona söylemek istiyordun.Bu yüzden mükemmel bir sofra hazırladın ve kırmızı mini elbiseni giyip güzelce hazırladın.
⏳⏳⏳
Herşey hazırdı Suga az sonra gelicekti⏳ Suga geldi ve sofraya oturdunuz.
Suga
-aşkım bu gün önemli bir şey mi vardı-eh yani
⏳⏳⏳
Yemeğinizi bitirdiniz ve televizyon izlemeye başladınız kanepede Suga seni kollarının arasına aldı ve biraz uyukladı.Bu arada doktordan çocuğunuzun cinsiyetinide öğrenmiştin.
-babası kızımızın canı çilekli süt istiyor galiba
Suga
-hmm evet ist-
Ne ne kızı ne çocuğu-
Nasıl
Neden öğr-Susması için Suga'nın dudaklarına minik bir öpücük kondurdun ve burnuna hafifçe dokundun.
-aşkım ben hamileyim.
⏳⏳⏳(10ay sonra)
Küçük bir kızınız vardı adını Ha Neul koydunuz(siz başka bir isimde koyabilirsiniz).
Ve çok mutlu bir aile oldunuz ayrıca Suga'da çok çok ilgi bir baydı.
😘THE END👶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtan İle Hayal Et//Tepkiler
FanfictionHAYAL🌈 ETMEK✌ HERŞEYİN💜 BAŞLANGICIDIR🏁 -Army