J-HOPE

356 21 0
                                    

J-Hope ile aynı okuldaydı nız Ancak o senden bir sınıf üstte idi Ve Sen ona aşıktın.

Ancak Jh seni hiç fark etmeyecekti Sonuçta hem senden bir sınıf büyüktü hem de o çok havalı idi Ve çok yakışıklıydı.

Bir gün sabah yine uyandın ve Okula gitmek için çantanı hazırlamaya başladın.

Annen
-(adın)! Kızım hadi aşağıya in artık uyanmadın mı yoksa sen daha Kahvaltıyı hazırladım geç kalacaksın.

Sen
- uyandım anne uyandım Çantamı hazırlıyorum geldim şimdi giyinip geleceğim.

Üzerine şunları giydin ve artık okula gitmek için hazırdır aşağıya indin ve Güzelce kahvaltını yaptın Sonra da çıktın.

Üzerine şunları giydin ve artık okula gitmek için hazırdır aşağıya indin ve Güzelce kahvaltını yaptın Sonra da çıktın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⏳⏳⏳

geldiğinde Okul kapısının önünde 5 tane kız seni bekliyordu arkalarında ise en iyi kankan vardı.(ben en yakın kankanız yazdım ama siz o kişiyi başka biri olarak da düşünebilirsiniz.)

Sen ne olduğunu anlamadım Çünkü sen okulun önünde duran 5 kızlı zaten kavgalıyız Yani kavgalı derken onları hiç sevmiyordun onlar sürekli sana "seni döveceğim seni öldüreceğiz" deyip duruyorlar dı ama sen onları hiç takmıyorun.

Biraz korkmuştun biraz da şaşkındın hatta fazlasıyla şaşkındın kızlardan biri senin yanına geldi ve sana "demek J-Hope u seviyorsun ha Sen şöyle gel bakayım"deyip saçından sürüklemeye başladı seni.

Sen de kızdığın için birden refleks olarak kızın kolunu tuttum ve ters çevirip kızı iktirdin.

Kız senin iktirdiğin yerden kalktı ve "sen böyle bir şey yapmaya nasıl cüret edersin" deyip Sana bağırdı Sonra da bütün Arkadaşlarıyla beraber senin üstüne doğru gelmeye başladılar.

Teker teker gelseler hepsini alırdın Ama birden 5 kız da etrafını çevirdi Bir tanesi geldi ve kolunu tuttu diğer kolunuda başka kız tuttu kollarını kıpırdatamıyorum Çünkü kolların tutuyorlardı.

Sen de yapacak bir şey yok dedin ve "Benden günah gitti" deyip kızların ikisini de Bacaklarını açıp tekme attın.

Her ne kadar üç kişi kalmış olsalar da üçe karşı tek din birden hiç anlamadığın bir zamanda kız sana yumruk atacaktı ki kızın kolunu tuttun tam o anda J-Hope geldi.

Jh
-(adın) Ne yapıyorsun öyle neden o kıza bulaştın ki sen.

-Oppa yemin ederim ben bir şey yapmadım okula geldiğimde beşide beni kapının önünde bekliyorlardı sonra Kollarımı tuttular vuracaklardı ki ben de kendimi savundum yemin ederim başka hiçbir şey yapmadım.

Sana vuracak kız(kötü kız)

-J-hope o yalan söylüyor ona lütfen inanma Sabahtan beri ben j-hope yi seviyorum j-hope benim diye tutturdu ve gelip burada bizi dövdü bizde hiçbir şey yapamadık Çünkü ona el kaldırmak istemedik.

Kız yalan söylüyordu hem de çok fazla yalan söylüyordu Bir da jh yaklaştı ve ona sarıldı jh da onu kolundan tuttu ve ittirdi sonra Sana döndü.

Jh
-BANA OPPA DEME (ADIN)

sen
-a..ama o..oppa se..sen benim i..için çok de...değerlisin.

(ağlamaya başladın)

Sen yere diz çöktüm ve j-hope de sana iyice yaklaştı sonra o da seninle birlikte yere diz çöküp Sana sarıldı ve ağzından şu sözcükler çıktı "bana Oppa deme (adın) çünkü canımı yakıyorsun Ben sana aşığım seni seviyorum Benimle çıkar mısın?"

Sen
-bende seni seviyorum J-HOPE!

                    🌈THE END💖

Bangtan İle Hayal Et//TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin