JİMİN

494 23 5
                                    

13 yaşından beri bunun hayalini kuruyordun.Ve sonunda gerçekleştirdin gece yarısı(saat 00:00de) Kore'ye uçağın kalkıyordu.Şuanda 18 yaşındaydın.

Kore'ye tabikide her armynin isteği için gidiyordun.BTS gurubumun Fan meetingine gidecektin ancak sen Kore'de sürekli olarak yaşamak istiyordun ama şu an için bu olamazdı çünkü Türkiye'de hala okuyordun.

⏳⏳⏳

Saat 23:30 idi zaten hazırdın ve hava alanı evinize yakındı bu yüzden çok fazla acele etmiyordun.Son olarak ayakkabılarını giydin ve evden çıktınız.

Hava alanına geldiğinizde annen biraz üzgündü baban ise hayalini gerçekleştireceğin için mutlu gözüküyor du.

Anen ve baban ile vedalaştıktan sonra uçağa bindin ve hemen yerine oturdun.Uçağın kalkmasına daha 10 vardı sende kulaklıklarını taktın ve BTS'nin bir şarkısını açtın(siz seçin).
Sonrda biasın aşkın kaslın Jimin'in fotoğraflarına bakmaya başladın.

⏳⏳⏳(koredeki ilk günündü)

Sabah hemen kalktın ve saate baktın saat 10:00 idi içinden "off ne çok uyumuşum"diye geçirdin ve hemen kalktın.Lavaboya girip bir duş aldın.

Fan meeting saat 12:00 deydi ama sen jimini herkesten önce görmek için erken gidecektin.

Üzerine bunları giydin ve hemen evden çıktın.

Üzerine bunları giydin ve hemen evden çıktın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


⏳⏳⏳

Fan meetinge geldiğinde daha 3-4 kişi vardı ancak sıraya giren sadece 3 kişi vardı.Sende hemen sıraya girdin ve beklemeye başladın.

Biraz sonra sesler gelmeye başladı ve diğer herkezde sıraya geçti.Saat tam 12:00 olmuştu bütün BTS üyeleri yerlerini aldı ve imza atmaya başlardılar.

Sıra sana gelmişti önce Namjoon dan imza aldın RM sana çok şeker gülümsedi.Sonra Taehyung dan ve diğer üyeler den.En son Jimin'e gelmişti.

Çok heyecanlanmıştın heyecandan eleindeki fotoğraf yerinde elini uzattın.Jimin sana baktı ve çok tatlı bir şekilde gülümsedi.Sonrada elini tuttu ve merhaba anlamında aşağı yukarı salladı ve nazikçe elini geriye çekti sonra da elindeki fotoğrafı aldı ve imzaladı.

Fan meeting bitmişti ve Sen gerçekten çok heyecanlanmıştım aklından "Elimi bir daha asla yapmayacağım" gibi garip düşünceler geçiyordu.

Sonunda ve gelmiştin ve imzayı tabii ki de odanın en mükemmel köşesine koymayı planlıyordum hemen Dolapların birinde BTS için 13 yaşındayken yapmış olduğu çok tatlı bir çerçeveyi çıkarttın ve hemen Posteri imzasını da gözükecek bir şekilde çerçeveye yerleştirdin.

Ancak posteri çerçeveye yerleştirirken bir şey fark ettin posterin arkasında bir adres yazıyordu altında ise şöyle diyordu.
"Yarın bu saatte bu adrese gel güzellik seni bekliyor olacağım"(Jimin)

Birden sana sıcak basmaya başladı çok mutluydum ve çok şaşırmıştım acaba bu gerçek mi diye düşünüp duruyordum.Hemen internetten o adresinin olduğu yere baktın güzel bir kafeye benziyordu yani internetteki fotoğraflarından  görmüştün.Hemen yarın giyeceklerini hazırladın ve zaten saat geç olduğu için yattın.

Burada bırakacağım part 2 için oylarınızı bekliyorum.

😘😘😘                                           💪💪💪

😘😘😘                                           💪💪💪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KOMİKLİK OLSUN 😂😂😂

Bangtan İle Hayal Et//TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin