JİN(prt4)

197 12 2
                                    

-AAAAAAA ELİM ELİM (hık=ağlama sesi)AAAAA Ç...ÇOK YANIYOR HIK

JİN
-(a...adın) ne yaptın böyle.....ilk yardım çantası nerde!

-lavaboda asılı....hık

Jin
-t...tamam

Jin hemen ilk yardım çantasını aldı ve çantayı yanıma koyup beni kaldırdı ardından çeşmeyi açtı ve elimi soğuk su ile buluşturdu....canım çok yanıyordu....hala ağlıyordum....biraz sonra elimi sudan çıkarttı ve ilk yardım çantasını açtı....elime yanık kremini sürdü ve iyice dağıttı.....sonrada çantadan bir bez çıkardı ve elime sardı...

Jin
-daha iyi oldumu

-e...evet teşekkür ederim

Daha iyi olmuştu ama hala canın yanıyordu ve göz yaşlarını durduramıyordun....jin elleriyle yüzünü avuçladı.......ve göz yaşlarını sildi.....sonrada yavaşça kafanı kaldırdı.....göz göze geldiniz sen yine kızardığını hissedip basını öne eydin...Jin bunu komik bulmuş olmalı ki hafiften gülümsemişti....jin ellerini yüzünden çekti ve yanan elini nazikçe kendi elinin üzerine koydu....

Jin
-hala çok açıyormu

-b...biraz

*jin elini öper*(yazar hakkı rahmetine kavuştu)

Jin
-şimdi açıyormu*piç smile*

-sanırım artık acımıyor

Sen çok çok utanırsın bu yüzdende resmen bir domatese dönmüşsün dür
Yanakların al al dudakların ise ısırmaktan koyu tonlarda pembe olmuştur...

Jin
-çok güzelsin

Bunu duyan sen*bağa didi sadece bağa size değil!*

-t...teşekkür e...ederim

Jin
-utanma artık(adınız)

Jin sana dahada çok yaklaşır neredeyse  burunlarınız değecektir senin kalbin yerinden çıkacak gibi atıyordur.......jin sana daha da çok yaklaşır ve bursunlarınız değer....

BÖLÜM SONU GENÇLER...
































TABİQU ŞAKA

Jin elleri  yine senin yüzünü kaplar artık okadar yakınsınız ki kalp alışlarınızı bile duyabiliyorsunuz...

Jin
-seni seniyorum....

Der jin ve sonunda dudaklarınız buluşur....

⏳⏳⏳(3sene sonra)

Jin ile evlisiniz ve ikitane çocuğunuz var çok çok çok mutlusunuz....bir gün jini yemek yaparken görürsün ve yıllar önce söylediğin "BU ADAM HARİKA BİR BABA OLUCAK"lafi aklına gelir çok mutlu olursun ve jine gidip kocaman sarılıp öpersin.

EN SONUNDA

THE END







Bangtan İle Hayal Et//TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin