# chapter 1, What Happend After School Prom?

204 1 0
                                    

Wat een geweldige avond.. prachtige sfeerlichtjes hangen aan het plafond, het is een beetje donker gemaakt in de zaal zo dat de spotlights hun werk goed kunnen doen op het feest, iedereen ziet er fantastisch uit! Alle leerlingen hebben een danspartner, het is een avond vol vriendschap en gezelligheid. Sterre en Anna waren samen bij de sap bar nog een drankje halen. Pim was met Cato aan het dansen.. ze stelen de show met z'n tweeën. Toen kwam Pim zijn favoriete muziek op.. HARD ROCK YEAH. Hij wilde net Sterre gaan halen bij de sapjes bar om te gaan dansen op dit nummer toen hij plotseling een hoofd door het schoolraampje zag verschijnen.. Hij herkende dit gezicht. Het was SKUNK! (uit de musical) Hij gebaarde naar Pim dat hij naar hem toe moest komen. Pim liep richting de deur, maar SKUNK was verdwenen.. Pim deed de deur open en keek de gang door en zag SKUNK zijn staart net achter het hoekje verdwijnen en hoorde hem zingen ''WAAR DENK JE DAT JE BEEEHEEENT''.. Pim liep de gang door, hem achterna.. Sterre Had allang door dat Pim weg was en is hem stiekem gevolgd op haar hakjes..


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vinden jullie dat ik dit idee verder uit moet werken? :)

Anubis: Wat er gebeurde na het schoolbal..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu