#Chapter 3

143 1 2
                                    


Pim en Sterre rende terug naar de anderen, toen ze aankwamen zagen ze Marcel kussen met Hester.., ze wilde hem eigenlijk niet storen maar dit was toch wel een soort van noodgeval.. "Euh Hester.. Mogen we Marcel heel even lenen?" Marcel gebaarde dat ze weg moesten gaan, maar Sterre zette door tot ze Marcel zo ver kreeg dat hij even mee liep. "Sorry Hester, ik ben zo terug oké.. niet weggaan!" Hester gaf een knipoog terug. Pim gaf hem een korte toelichting over wat er net gebeurd is en Marcel vond het ook erg verontrustend. Pim, Sterre en Marcel gingen daarna Anastacia zoeken, maar konden haar niet vinden. Thomas stond bij de sapjes bar. "Thomas heb jij Anastacia gezien?" Vroeg Sterre. "Ja die is even haar make up aan het bijwerken, je weet hoe ze is." Sterre lachte ongemakkelijk en rende met een noodvaart naar het toilet. Marcel en Pim achtervolgde haar totdat ze besefte dat ze het meiden toilet in moesten en dat ging hun toch net even een stapje te ver. Ze gingen Raphael vast zoeken. Sterre liep het toilet binnen en zei "Anastacia ben je hier? We moeten praten." Anastacia zei "Dat moeten we zeker Sterre, ik ben mijn mascara vergeten!!" Sterre probeerde haar lach in te houden en serieus te blijven. Er was namelijk iets vreemds aan de hand op school.. Ze kalmeerde Anastacia over haar mascara en vertelde haar over de situatie. Anastacia schrok. "Denk je eindelijk een rustig avondje te hebben zonder zorgen, krijg je dit als afsluiting." Sterre zei "We moeten dit oplossen.." dat was Anastacia wel met haar eens. Ondertussen hebben Marcel en Pim Raphael gevonden. Hij stond in het midden van de zaal te dansen. Pim en Marcel dachten "Hoe gaan we hem van die dansvloer krijgen zonder dat het opvalt?" Pim zei "Ik heb een idee." En daar ging Pim.. heel soepel de dansvloer op.. en hij liet zijn beste dansmoves zien aan Raphael en gebaarde ondertussen voorzichtig dat hij mee moest komen. Marcel moest lachen want het zag er ontzettend grappig uit. Pim pakte de arm van Raphael en trok hem mee weg naar de uitgang tijdens het limbo dansen. Eindelijk zijn alle 5 bij elkaar.. Tijd voor overleg.. Er moet een nieuw plan komen.. Hoe gaan we dit aanpakken?

Anubis: Wat er gebeurde na het schoolbal..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu