Evde havuzun başındaki sandalyede otururken "Bebeğim!" dedi arkadan biri bu erkek sesiydi. Arkamı döndüğümde geçen gün bana asılan çocuğu gördüm. Evet o Justindi. Çok yakışıklıydı. Saçları açık kahverengiydi ve dikikti. Gözleri ise bal rengindeydi. Ne abartılı kaslı ne de kiloluydu. Tam ortasıydı vicudu şekilliydi ama biraz olsun kilo almıştı. Bugün yine altından salaş siyah pantolonunu, üstten beyaz tişört ve gri-beyaz renkte eşofman üstü giymişti. Ayakkabıları ise Neo beyaz'dı. Boynunda ise kırmızı kulaklığı vardı.(multimedyada). Yani anlayacağımız çok fazla SWAG'tı bu harikaydı. Onu seksi yapan şeyde zaten bu değil çünkü o her haliyle seksi. Tamam bu kadar yeter.
Justine bakarak "ne var Justin!? Defol git!" Diye bağırdım. "Bebeğim yapma böyle" dedi üstüme üstüne gelirken. "Justin lütfen bir siktirip gidecekmisin?""hiçbiryere gitmiyorum! Gel beraber havuza girelim" dedi
"ne? bu soğuktamı? sana geldilermi?" dedim alayla. Göz kırparak "Hayır ben cittiyim" dedi "hayı-" beni kucağına alıp havuza attı. O sırada elimden gelen tek şey bağımaktı "Justiiin!!." Havuza düşünce yüzerek dışarı çıktım. Titriyordum ve sinirliydim. Justin bana gülerek üstündekilerini çıkartmaya başladı. Pantolonunu çıkartacak sanmıştım ama sadece yarı çıplak kalmıştı. Nefes yok. Tamam sakinim. Tişörtünüda çıkartınca seksi vicudunu gözlerimin önüne serdi. Kulaklığını ve ayakkabılarını çıkartıp havuza atladı. Bu bile seksiydi. Takla atarak atlamıştı havuza. Ama onu istemiyordum onun kalbi temizdi ama kötü birisiydi. (Ruh olarak dedim canım yanlış anlamayın yani.) Yani benide anlamaya çalışın! Justin 'Strip Clup' işletiyor belkide herhün bir kızla yatıyordur. Ben böyle birisiyle takılamazdım.
Justin havuza atlayınca yanıma yüzerek geldi ve beni kaslı kollarını n arasına aldı ve sıkıca sardı. Sonra beni kalçamdan bastırarak erkekliğine deymemi sağladı onu itiyordum çünkü azmıştı ve kendinden geçmişti. Bunu penisinin sertleşip pantolondan kurtulmaya çalıştığından anlayabiliriz. Ben onu itelerken Justin bir anda dudaklarıma yapıştı ve alt dudağımı ısırıp emiyordu. Ben ise karşılık vermek isterken veremiyordum... Çünkü karşılık verirsem bu dahada fazla artacak ve en sonunda kim bilir neler neler.... Benim karşılık vermediğimi anlayınca sinirlenip alt dudağımı var gücüyle ısıroyor. Ve bu benim inlememi sağlıyor "ahhhhğğhh!" diye inliyorum ama zevk almıyorum. Justin zevk aldığımı zannettmiş oluyorki kalçalarımı avuçlamaya başlıyor. Ben dayanamayıp onu ittiriyorum ve havuzdan çıkıyorum. "Siktir git Justin!! defol burdan! hemen! şimdi!" diye bağırıyorum ona titreyerek. Justin ise havuzdan çıkarak kapıya doğru giderken durdu ve sinirle bana döndü "bu iş burda bitmedi Emma!" diyip eşyalarını bile almadan gitti hemde ıslak ıslak. Ya hasta olursa? Ben hemen Justinin çıkardığı kiyafetlerini, ayakkabılarını ve kulaklığını alıp aceleyle içeri girdim. Hemen eşyaları yatağa fırlattım ve bonyoya girdim. Sıcak suyu açıp küvetin içinin dolmasını bekledim. Sıcak su dolunca küvetin içine girdim. Yan tarafımda duran küçük deliğe vicut losyonu döküp makineyi çalıştırdım. Bir kaç dakika içinde küvetin üstü hep köpükle dolmuştu.
Küvetin içinde iyice ısındıktan sonra bornozumu giyip dışarı çıktım. Üstüme sütyen ve bokser gibi üzerinde 'sexy' yazan iç çamaşırımı giyip yatağa uzandım ve uyudum.
Ben Emma Wild. On dokuz yaşındayım. Gözlerim mavi, boyum bir atmış- yetmiş gibi. Saçlarım sarı. Babam yok, aslında varda ben bilmiyorum. Annemin söylediğine göre babamla ben iki yaşındayken ayrılmışlar. Annem Jessica Gencer. Bir kardeşim var o benden iki yaş küçük. Miranda Wild o ise turist olarak dünyayı gezmeye çıktı. Bizim maddi durumumuz aşırı derecede iyi. Yani kısacası zenginiz. Böyle söylemekten nefret ediyorum ama işte. Ben tek başıma yaşıyorum evim büyük havuzlu geniş bahçeli -justinin evi kadar ve bahçesinden birazdaha küçük düşünün işte- ama evde arkadaşım gibi olan hizmetçim var. Adı Angel çok güzel bir kız. Biz Angel ile iki sırdaş gibiyiz. Angelin sevgilisi var ve sevgilisi boybelieber Angel ise bir belieber. Çok tatlılar farkındayım.Arkadaşlar bu yeni hikayem okuyun umarım beğenirsiniz <3
Votrları ve yorumları unutmayın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biebergasm -ASKIDA-
ChickLitEmma ile Justin arasında sizce nolacak? Aşk yok! Sevgi yok! Ya Emma birgün aşık olursa? Yada Justin birgün aşık olursa? Kime? Emma'yamı Angele'mi? Yeni aşk doğarsa ne olur?