"Çünkü seni seviyorum"

5K 101 75
                                    

Kim?" dedim ve onun baktığı yöne dönüp baktığımda bunun....

.... Bunun tanımadığım bir kız olduğunu gördüm. "Justin kim bu?" Diye sordum sinirlice. Justin tam cevap verecekken kız atılarak;

"Ben Carter Justin'in eski-" sözünü kesip devam ettim;

"Sürtüğü!" (yanlış anlamayın selenatorler)

"Ah! Hayır tatlım sevgilisi!"

O sırada Justin atıldı;

"Hayır o benim eski 'geçmişte' kalmış bir ilişki o kadar!"

"Justin ne çabuk unuttun o güzel geceleri!" dedi Carter. O sıra sinirle yerimden kalktım ve Justin'e tokat atım bardan çıktım. Justinde arkamdan geliyordu. "Justin git başımdan!" dedim arkama bile bakmadan. Justin hızlıca yanıma geldi ve beni kolumdan tutup kendine çekti.

"Dinle o sürtük sana herşeyi yanlış söylemiş!"

"Yani eski sevgilin değil daha görüşüyorsu-"

"Hayır Emma ben o sürtükle yatmadım! sadece geçmişte değer vermiştim ama o gitmişti! aramızda hiçbirşey olmadı!"

"Sana neden inanayım?"

"Çünkü seni seviyorum!"

"Ama Ju-" sözümü kesip dudaklarıma yapıştı ve beni kucağına alarak ara yere götürüp duvara sertçe yasladı. Dudaklarından ayrıldım ve;

"Sen az önce beni sevdiğinimi söyledin?"

"Evet seni seviyorum!"

"Bende seni seviyorum Justin!" Dedim gülerek. Tekrardan dudaklarımızı birleştirdi ardından bacaklarımı okşamaya başladı. Hafif inledim ve Justin dudaklarımı bırakıp boynumu emmeye başladı. İnleyerek başımı geriye yasladım. İnlediğimde Justinin erkekliği şişmişti. Kendime gelmeyi deneyip;

"J.. Ahh! Justin!" dedim ve sırıtarak bana baktı. Nefes nefese kalmıştı. Daha birşey yapmamıştık ki.

"Efendim güzelim"

"Gidelim buradan"

"Yani evdemi devam edelim?" (sırıtarak)

"Böyle sorumu olur! eve gidelim"

"Hadi gel" dedi ve beni yere indirdikten sonra kollarının arasına kucağına aldı. Başımı güzel, birazda sigarak kokulu olan göğsüne yasladım. Ara yerde giderken kenardan inleme sesleri geliyordu. İkimizde oraya baktığımızda Carter birisiyle öpüşüyordu. İçimden 'Sürtük' diye geçirdim ve yürümeye devam ettik. Park alanına geldiğimizde Justin beni arabanın önünde indirip kapıyı açtı. "Buyurun Bayan Bieber" dedi ve yanağına öpücük kondurup arabaya bindim.

Eve geldiğimizde arabadan inip Justinle içeriye girdik.

"Justin tekilan var mı?"

"Tabikide güzelim hemen getiriyorum sen havuzun başına git geliyorum"

"Peki" dedim ve Justin içeri girdikten sonra havuza doğru yürümeye başladım. Şezlonga oturup Justini beklemeye başladım. Bir kaç dakika sonra Justin elinde şişe ve tekila bardakları ile geldi. Şişeyi masaya koyup bardaklara doldurdu. İkimizde aynı anda diktik. Yine doldurduk yine diktik. Yine doldurup tekrardan diktik. Artık kafayı bulmuştum. Hiçbirşey hissetmiyordum. Justine baktığımda o hala normal duruyordu. Elinden şişeyi alıp kafama dikmeye başladım. Justin hemen elimden şişeyi aldı.

"Hey hey heyyy dur bakalım napıyorsun bayan"

"Hahhaahh bilmem" dedim ve üzerimdeki tişörtü çıkarttım. "Sende çıkart" dedim Justine. Hiç ısrar etmeden üzerini çıkarttı. "Şimdide şortunu" dedi Justin bana bakarak. Gülerek ayağa kalktım ve üzerimdeki herşeyi çıkarttım. Justine dönüp "çıkarttım sıra sende" dediğimde sırıttı ve beni süzdü. Üzerindekleri çıkartarak beni kucağına aldı ve huvuza girdik.

Ona biraz sürtündüm ve ikimizde inleyerek dudaklarımızı birleştirdik. Ben halendaha ona sürtünürken Justinde inliyordu. Kalçamdan tutup içime girdi. İnledim ve başımı geriye götürdüm. Gülerek penisinin üzerinde yavaşça sekmeye başladım. "Ahhh Ju.... Justin hızlan!" dediğiğimde inleyip dahada çok hızlandı.

İkimizde boşaldık ve birbirimizin alınlarını birleştirerek güldük. Havudan çıkıp yere yattık. İkimizde birbirimize bakarak;

"Seni seviyorum" dedik ve sarılarak gözlerimiz kapattık.

----------

Uzun bir aradan sonra umarım okuyucularımı kaybetmemişimdir. :/

Ben 1 ay falan demiştim ama bayağı bir ay oldu bu yüzden özürdilerim değerlilerim.

İnşallah kısa olmamıştır diye ümit ediyorum.

Bide multideki Emma :)

Sizi seviyorum. Teşekkür ederim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Biebergasm -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin