Silah sesi geldiğinde hemen Emmanın üzerindeen kalkıp dışarı baktık. Gördüğümüz şeye gülmemek elimizde değildi. Babam Jaxonu almış silah ile şişe vuruyorlar. Bağırma sesi ile annemin orda olup korkmuş olması. Babam bana bakıp "Justin sen devam edebilirsin bize kulak asma! biz gidiyoruz" dedi ve göz kırparak sırıttı. Eee babam işini biliyor. Emmaya baktığımda utandığı için yüzü kızarmıştı. Seksi bir kıkırdama yollayıp perdeyi kapatıp "eee bebeğim! nerede kalmıştık" diyip Emmayı yatağa çektim ve boynuna gömüldüm. Boynundan çekilip onu öpmeye başladım. Emma saç diplerimi çekiştirip beni öpmeye devam ediyordu. Onu zarifçe öperek göğüslerine gittim. Bikinisini yavaşça çıkartıp bacaklarının arasına girdim. Bir göğüsünü öperken diğer göğüsünü avuçladım. Emmaya göz ucuyla baktığımda başını arkaya yaslayıp inliyordu. Bu beni deli ediyordu. Alt bikinisinide çıkartıp kenara attım ve kızlığını okşamaya başladım.
*Emma*
Justin beni kendimden geçiriyordu. Justin kızlığımı okşadı ve bir anda yavaşça içime girdi. İçimden çıktığında bacaklarımda bir sıvı hissettim. Başımı kaldırıp Justine baktım ve kendinden geçmişti. Bacağımdaki sıvıya baktığımda bunun kan olduğunu gördüm. Bakireliğimi Justine verdiğim için mutluydum. Aslında Robert bakireliğimi zorla alsada bunu doktora gidip daha sonradan halletmiştim ve mutluydum. Justin içime tekrar girdi ve çıktı. Yüzüme yaklaştı ve beni öptü. "Bukadar mı?" diye sordum nefes nefese. "Evet bebeğim! fazlası zarar!" dedi ve anlımdan öptü. Bir kaç dakika sonra Justin örtüyü alıp üzerimize çekti ve arkama yattı. Ben Justinin yüzüne doğru döndüm ve aynı anda "seni seviyorum!" dedik. Sevgili değildik ama belki birgün olurduk. Ha! ne dersiniz ?
*Gece Saat 4 Justin*
Uyandığımda Emmaya baktım titriyordu ve iki büklüm kıvrılmış yatıyordu. Hemen ateşi varmı diye baktım ve evet vardı. Kahretsin. Hemen Emmayı örtüye iyice sardım sınrada şortumu giydim. Emmayı kucağıma alıp arabaya gittim ve şansımıza araba açıktı. Emmayı içeriye yatırıp arkadan eve girdim ve kiyafetlerini aldım ve hızlı ve sessiz adımlarla Emmanın yanına gittim. Hemen üzerine kiyafetleri geçirip sürücü koltuğuna geçtim ve arabayı çalıştırarak hastaneye gittim.
-Hastane-
Emmayı yaklaşık 10 dakikadır bekliyordum. Bukadar beklememin fantazisi neydi ki? Alttarafı ateşi çıkmıştı!
Ben bunları düşünürken önüme çok seksi bir bayan çıktı. Sanırım bu doktordu çünkü Emmanın odasından çıkmıştı."Emma nasıl?"
"Siz Bay Bieber misiniz ?"
"Evet! Emma nasıl?"
"İyi! yüksek derecede ateşi çıkmıştı ve bize getirdiğinizde buz gibiydi!"
"Kısacası?"
"Üşütmüş!"
"Peki! ne zaman çıkabiliriz?"
"Bu bir teklifmi bay yakışıklı?"
"Eyer bir 'sevgilim' olmasaydı size ben teklifin alasını yapardım ama benim sizden daha ateşli bir sevgilim var güzelim! şimdi Emma me zaman çıkabilir?" Dedim. Bunları söyleyince yüzü düşmüştü. Sürtük.
"Bugün işlemlerinizi tamamlayın öyle çıkabilirsiniz Bay Bieber!" dedi ve arkasını dönüp kıçını sallaya sallaya siktirdi. Sürtük.
Emmanın kapısını açtığımda kalkmıştı bile. Bu kız bizimi dinliyordu. "Bizimi dinliyordun küçük bayan?" dedim ve yanına gittim. "Hayır 'Bay Bieber'!" dedi. Bu kızın bana neden bukadar tatlı olduğunu söyleyebilirmi?
"Hadi gidelim! Pattielere birşey söylemeden gittik bebeğim!""Peki! ama hastane işlamle-"
"Bekle halledip geliyorum bebeğim!" dedim ve yanından ayrılıp hastane danışmanına gidip çek yazarak hallettim. Emmanın odasına tekrardan döndüğümde ayağa kalkmıştı bile. "Bebeğim hazır mısın?" diye sordum. "Evet Justin hadi gidelim" dedi. Yanına gidip onu kucağıma aldım. O sırada küçük bir korkma yaşadı.
"Justin! napıyorsun!""Napıyormuşa benziyorum güzelim?"
"Bilmem sence?" dedi ve tek kaşını havaya kaldırdı. Sonra başını göğsüme yaslayıp ellerini boynuma sardı. Hastaneden çıkarken o sürtük doktoru gömüştüm. Emmaya ölümcül bakışlar atarken ağzımdan "sürtük" diye geveledim ve dışarı çıktık. Emmayı ön koltuğa oturttum ve bende sürücü koltuğuna geçtim.
-Ev Emma'dan devam-
Eve geldiğimizde direk odaya gidip duş aldım ve içime mavi bikinim. Üstüme ise göbeğimi açıkta bırakacak şekilde mor bir gömlek. Altıma ise mavi kısa şortumu giydim. Saçlarımı tarayıp kuruttuktan sonra yana doğru dağınık örgü yaptım ve odadan çıkıp Justinin yanına gittim. Beni süzdükten sonra;
"nereye?""Hadi kalk sahile gidelim!"
"Daha yeni hast-"
"İstemiyorsan gitmeyiz Bay Bieber!"
"Bana Bay Bieber demekten vazgeç Emma!" yanına gidip yanağından öptüm. "Gidiyormuyuz?" diye sordum. Sırıttı. "Peki bebeğim! ben zaten hazırım bana sadece bir tişört ver!" dedi hemen odaya gidip ona mor tişörtünü verdim giyindikten sonra elimi tuttu. "Ah! bekle!" diyip içeri girdim. Plaj çantama iki havlu, Justinin bırada ne zaman bıraktığını bilmediğim cüzdanını, telefonumu ve kulaklığımı içine attım ve Justinin yanına gittim. "Hazırım" dedim. Elimi tuttu ve evin arkasından çıkarak sahile gittik. Sahile giderken bana bakıp pis pis sırıdanları aldırmadan Justine daha fazla yaklaştım ve barın biraz uzağında olan şezlonga havlumu serip oturdum. Justine baktığımda telefonunda birşeyler yapıyordu.
"Justin?"
"Efendim bebeğim"
"Kafanı telefondan kaldırıp banada bir uğrasan ?"
"Bekle Emma"
"Justin!"
"Emma!"
"Justin!"
"Ah! bekle" dedi ve çalmaya başlayan telefonunu kulağına götürüp konuşmaya başladı;
"Alo. Merhaba güzelim"
"Tabiki evet evet tatlım"
"Peki güzelim görüşürüz"
Bu konuşmayı duyduktan sonraki aldığım yüz ifadesini görmek dahi istemezsiniz. Justin bana dönüp yüzüme baktı. "Emma sorun mu var?" diye sordu. 'Tabikide var Justin. Kimdi o kız kimdi?' diye sormak vardı ama neyse. "Hayır Justin. Kimdi o?" diye sorabildim sadece. "Birazdan görürsün bebeğim."
*10 dakika sonra*
Justinle barda otururken Justin kestiği kızlara karşı bardaki soğuk suyu tam penisinin üzerine boşalttım. "Emma!!" diye cırladı. "Özürdilerim Justin elimden kaçtı" dedim sırıdarak. "Neyse! bak işte geliyor" dedi ve gözüyle arkamı işaret etti. "Kim?" dedim ve onun baktığı yöne dönüp baktığımda bunun....
İşte yb ile karşınızdayım. Yeni bölümü çarşamba akşamı paylaşacaktım ama bizim okulda telefon yasak olduğu için; derste telefonum çaldı ve hoca aldığı için yb paylaşamadım. Bunun için özürdilerim <3 Voteleri ve Yorumları unutmayın ;)
Sizi seviyorum :***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biebergasm -ASKIDA-
Genç Kız EdebiyatıEmma ile Justin arasında sizce nolacak? Aşk yok! Sevgi yok! Ya Emma birgün aşık olursa? Yada Justin birgün aşık olursa? Kime? Emma'yamı Angele'mi? Yeni aşk doğarsa ne olur?