"Sen benimsin bebeğim!"

8K 96 29
                                    

"Daniel!" diye seslendim endişeli endişeli. Benim acı çekeceğimi bile bile neden beraberdilerdi. Daniel bana bunu yapamazdı. Daniel bana bakıyordu. Robert ise yine beni süzüyordu. "Daniel sen?? nasıl? hayır ya! sen nasıl yapabilirsin bunu!" dedim sinirle. "Emma ben.... Ben.. Özürd-" sözünü yarıda keserek "sakın özürdileme anladınmı! sen benim kardeşimdin! benim üzülmeme dayanamazdın hani? senden nefret ediyorum!" diye bağırdım. "Hadi ama bebeğim yapma!" dedi bu Robertti. "Bana bebeğim deme!" dedim. Bana 'bebeğim' demesini istemiyordum. Bu iğrençti. Ama Justin diyince çok farklıydı. Ona aşık falan değilim. Bu çok saçma!

Danielin yanına gittim ve ona sert bir şekilde bakıp tokat attım. "Sen bu değilsin!" dedim ve gittim. Yolda yürürken yüzümde bir ıslaklık hissettim. Yağmur yağıyordu ama ben ağlıyordum. Islanmamak için koşmaya başladım. Koşarken topuğun kenarına bastım ve bileğimi burktum. "Ahhh! Lanet olsun!! Orosbunun ayakkabılarından ne baklenirdi zaten!" diye bağırdım sinirle. Ayağımın üstüne basmaya çalıştım ama olmadı. Çok ağrıyordu. Kenarda ilk gördüğüm bankın yanına doğru yavaşça zıplayarak gitmeye çalıştım. Bankın kenarını tutup oturdum. Eve gidemezdim çünkü ev geldiğim yere uzak kalıyordu. "Offf!" diye bağırdım sinirle. Hertarafım ıslanmıştı. Telefonumda buna dahil. "Lanet! Lanet! Lane-" sözümü tamamlayamadım çünkü okadar lanet okursam tabi yukardan elektroşok yiyordum. Aferim Emma. Telefonumu arka cebimden çıkarttım ve düşündüm bu ne yağmuru ki? Telefondan şifremi girip hızlı aramaya girdim ve 'Swag' isimli kişiye tıkladım. Tabikide bu Justindi. Ona 'Swag' demekten çok zevk alıyordum. Justini aradım ama açmadı. Tekrar tekrar çaldırdım yine açmadı. Kimi beceriyordu acaba şimdi. Öldüreceğim o Justini 'sex' desek hemen gelecek. Of ne saçmalıyorum ben. Ayağımdaki ayakkabıyı çıkartarak -kolumda olmayacağına göre :D- sinirle yere fırlattım. Bileğimi ovarken kolumda bir el hissettim. İlk korkarak ele baktım sonra rahatladım çünkü bu Justindi. Değişik ve seksi elli olan tek meteor.

"Justin?"

"Emma? Noldu! Kim yaptı!"

"Sakin ol! kimse yapmadı! yolda koşarken oldu"

"Peki..." Dedi çenemden tutarak kendine bakmamı sağladı ve "neden ağladın!" dedi sakince. "Şey... Daniel!" dedim. "Ne Daniel! Ne? Naptı sana kötü birşeymi yaptı?"dedi endişeyle. "Hayır! sakin!" dedim. "Anlat!" dedi sinirle. "Daniel bana herzaman buluştuğumuz yere gelmemi söyledi. Bende gittim. Gittiğimde içeride Robert ile ps3 oynuyorlardı. Yani benim üzüleceğimi bile bile-" elini dudaklarıma bastırdı ve susmamı sağladı. "Bunu ona ödeteceğim Emma!" Dedi sinirle. "Hayır! sen... Hiçbirley yapmayacaksın! siktirsin gitsin!" dedim o sırada gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı. Justin eliyle göz yaşlarımı silerek "ağlama! değmez!" dedi sakince. "Gidebilirmiyiz lütfen" dedim sesim kısık çıkmıştı. "Peki" dedi sırıtarak. Yerdeki ayakkabıyı alıp arkamda duran arabasından içeriye attı ve beni kucağına alıp arabaya taşıdı. Kapıyı açtı ve beni içeriye oturttu. Çok yorulmuştum. Havada kararmıştı. Gözlerim istemsizce kapanarak uyukuya daldım.

*Justin*

Emmaya baktığımda tatlı tatlı uyuyorudu her tarafı ıslaktı ve sütyenini görmemek elde değildi. Beş on dakika sonra eve geldiğimizle arabadan indim ve Emmayı kucağıma aldım telefonu koltuğa düşmüştü. Onu umursamayım tek ayağımla kapıyı kapattım. Emmanın evine önden değilde arkadan girdim. Penceresi herzamanki gibi kilitli değildi. Pencereyi açıp içeri girdim ve Emmayı yatağa yatırdım. Üzerindekilerini çıkartıp kenara attım. Çok ateşli gözüküyordu. Tamam Justin sakin. Dolaba gidip sütyen ve seksi iç çamaşırlarından birini aldım. İkisininde rengi mordu. Emmanın yanına gidip iç çamaşırlarını giydirdim ve yatağa yatırdım. Pencereden çıkıp arabaya koşarak gittim ve ayakkabısının diğer tekini ve telefonunu alıp geri gittim. İçeri girdim ve elimdekilerini bir kenara attım. Üzerimdekilerini çıkarttım ve sadece bokserimle kaldım. Emma ile uyuşuyorduk çünkü bokserim mordu.

Yorganı açıp içine girdim ve Emmayı arkadan sıkıca sardım. "Sen benimsin bebeğim!" diye kulağına fısıldadım ve uyudum.

Bu bölüm sonu belieber sisciklerim <3

LÜTFEN voteları ve yorumları unutmayın. Hatta okumayıda unutmayın <3

Biebergasm -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin