1.//PK//

1.1K 50 25
                                    

Multi  ::  Gece  Evren BLACK

Hayat adil değildir. Bazı insanlar açlıktan ölürken bazı insanlar yemeğini hergün restaurantta yer . Bazı insanlar sokakta yatarken bazı insanların onlarca evi vardır.

Insanlar bencildir , doyumsuzdur. Hep daha fazlasını ister elindeki ile yetinmeyi bilmez .
Bu yüzden insanlardan nefret ederim. Daha iyisini bulunca hemen vazgeçer asıl hedefinden .

Benim bir hedefim var o da dünyanın en güçlüsü olmak . Önümde  eğilen, emrimde olan binlerce insan .

Ben Gece Evren BLACK .  Daha 12 yaşında hayatın tüm yükünü sırtıma aldım . 5 yıl önce annemin kanser olduğunu öğrendiğimizde babam annemi boşamıştı. Babamla pek konuşmazdık . Hatta 5 yıl boyunca toplasan 20 saat konuşmuşuzdur .

Kafamı iki yana sallayıp yatakta ölü gibi yatan anneme baktım . Kanser son evrede olduğu için her an ölebilir . Babam her ay düzenli olarak banka hesabıma para yatırıyor. Parayla anneme dünyadaki en iyi doktorları tutuyorum . Para yetmediği zaman hırsızlık yapıyorum . Fakir falan değilim mafya olduğum için zenginim ama işte bilmiyorum . Hırsızlık yapmak hoşuma gidiyor . Benim için çocuk oyuncağı olsa da biraz kafa dağıtıp  insanların salaklığıyla alay ediyorum.

Ayağa kalkıp son kez anneme baktım . Yavaşça öpücük kondurdum anlına.

"Herşey senin için annem . Herşey."

Hastaneden çıkıp sokaklarda dolaşmaya başladım. Çantamdaki bilgisayar ağırlık yapınca kaldırımın kenarına  oturdum .  Etrafıma bakınırken bir ev farkettim. Galiba şanslı kişimizi  buldum.
Çantamdan bilgisayarı çıkarıp evin koordinatlarına bakmaya başladım .

Evle ilgili herşeyi şifrelemişlerdi ama bilmedikleri birşey ben dünyadaki en iyi hackerım. 5 yaşında ilgilenmeye başlamıştım bilgisayarla uğraşmaya . Sonra kendimi geliştirdim ve dünyanın en korunaklı sitelerini hackledim. Tabii ki kimseye söylemedim .

Evin koordinatlarını ezberledikten sonra kamerayı kayıt altına aldım . Böylelikle ben evde gezerken evde kimse yokmuş  gibi gözükecek . Kameraları da hallettikten sonra bilgisayarı sırt çantama koydum .

Arka tarafa geldiğimde neredeyse 3 metre duvar örülmüştü . Duvarı tırmandıktan sonra öbür tarafa atladım. Bahçede 30 a yakın  koruma vardı. Ahh başıma bela almak istemiyorum . Allah bilir bu evin sahibi hangi işlere bulaşmış.

Arkadaki 10 korumaya çaktırmadan içeri girdim . Ah Onur abi sen olmasan bu kadar kendimi geliştiremezdim. Yine hırsızlık yaparken Onur abiyi dövdüklerini  görmüştüm. Bende adamların hepsini dövüp onur abiyi kurtarmıştım . Karşılığında ise bana her çeşit eğitim vermişti.
Merdivenlerden çıkıp direkt yatak odasına girdim. Beynimin iki tarafını da kullanabildiğim için sezgilerim çok kuvvetli ama birde yanında getirdiği hastalık var . Paralar yatağın altındaki gizli dolapta olduğu için yatağı itmem gerekiyor .
Tam yatağı itecekken o sesi duydum .

"Eldiven tak gerizekalı seni bulmalarını mı istiyorsun ."
Ah işte hastalığım.  Sanki beynimde başka biri var da o konuşuyor. Acaba kişilik bölünmesi falan mı yaşıyorum .

Eldivenlerimi takıp yatağı ittim. Görünürde hiçbirşey yoktu ama daha dikkatli bakınca parkenin biraz çıkık olduğunu farkettim . Daha önce bu tür dolaplar  görmüştüm.  Kulağımı yere dayayıp sesi dinledim. Elimle parkeyi iki kere aşağı doğru ittim . Sonra bir kez sola , iki kez sağa ve dolap açıldı . Içinde bir mekanizma vardı ve anahtarı istiyordu . Etrafıma bakarken küp şeklindeki süs dikatimi çekti . Elime alıp   doğru kareleri çevirince mekanizma açıldı ve içinden anahtar çıktı .

Piskopat Kız ( İntikam)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin