3.//PK//

710 32 12
                                    

Multimedia : Yağız

Yb geç geldiği için so so so çok soryy

Uğraşmak istemediğim için telefonumu alıp babamı aradım .
Çalıyor çalıyor çalıyor... açtı.

" Efendim ?"

"Baba ajanlar evimi öğrendi. Okulu değiştirecem sen hallet . "

" Kızım sen neye bulaştın ? Tamam okul işini hallederim nerde kalacaksın? "

" Benim sokakta kalacam "

Tabi ki de sokakta yatmayacam  .  Sokak dediğim benim sokağım.  Kimse bana sormadan sokağa giremez , kimse benden habersiz alışveriş yapamaz - uyuşturucu vb-
Bizim grup var orda özledim kerataları.

" Kızım senden birşey isteyebilir miyim ?"

Ah bende neden bu konuşma bu kadar uzun sürdü diye düşünüyordum. 

" Söyle "

" Yeni bar açıyorum yarın.  Sen ve Yağız dans eder misiniz ? "

Ovv ben Yağızı unuttum . Kaç gündür konuşmuyoruz.  Yağız benim bebeklik arkadaşım ve hiç ayrılmadık . Hatta bir ara sevgili bile olmuştuk ama geri kankalığa döndük . Tüm ilklerimi Yağıza verdim . Yani ilk öpücük , bakireligimi falan . Ne yani bakire olmamı falan beklemiyorsunuzdur.
Kötü kız sıkılınca  insanların derisini yüzen biri ama çok masum daha öpüşmemiş. Film falan mı çekiyiz. Ben ve Yağız 8 yaşından beri dans ediyoruz ve MÜKEMMELİZ.

" Ederiz , saat kaçta ve adı ne ?"

" Gece 1 de , adı Black bar . Teşekkür ederim . "

Hiçbirşey demeden telefonu yüzüne kapattım. Özel eşyalarımı çantama doldurdum . Zaten orda kıyafetlerim olduğu için alma gereği duymadım. Çantamı sırtıma atıp Hera , Rex , Leo , Hector ve Lucy 'i yanıma çağırdım .   Motoruma binip Hera ' yı önüme koydum . Hamile benim meleğim anneanne olacam . Diğerlerinin koşuş hızında sürmeye başladım .

■■■■■■■■■■■

Motorumu park edip indim. 5 , li direkt yanıma geldi . Kaskımı çıkarıp motora koydum ve önümdeki döküntü eve baktım .

( şimdi sokak onun ve belalı ya bende en uygun bu evi bulabildim yani )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


( şimdi sokak onun ve belalı ya bende en uygun bu evi bulabildim yani )

Beşliyi de alıp yıkık eve girdim. Aslında nefes aldığım her saniye harcasam da bitmeyecek kadar çok param var . Ama ben öyle gösteriş yapıp dikkat çekemem sonuçta binlerce düşmanım var ve ayrıca böyle yaşamayı daha çok seviyorum . Yıkıldı yıkılacak olmasına rağmen tam 5 yıldır böyle . Bir tahta bile yerinden oynamadı .

Oturma odasındaki kanepeyi açtım .  Kazağımı ve iç çamaşırımı çıkarıp gelişi güzel fırlattım . Kanepeye  yatıp ellerimi iki yana açtım . Ben hep böyle yatarım çok rahat  ve alışkanlık oldu . Kafamı kaldırdığımda Leo hemen altıma girdi . Bende kafamı karnına koyup diğerlerine hadi dercesine baktım . Hera ve Rex kollarıma  yatarken Hector ve Lucy karnıma yattı. Hepsini okşayıp memnunca sırıttım ve gözlerimi kapatıp karanlığa teslim oldum .

Piskopat Kız ( İntikam)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin