( multimedia : Deniz )
PLİS VOTE sizin için muhteşem ingiliççamı konuşturuyorum plis ver oy
Annem öleli bir hafta oldu . Annemin cenazesi ile uğraştığım için okula gidemedim ve bugün yeni okuluma başlıycam . Okul serseri lisesi gibi birşeymiş. Yani geneli mafya , sürtük ve serserilerle dolu . Ilk araştırdığımda ifadesizce bakmıştım ama istediğim kadar adam dövebileceğim aklıma gelince piskopatça sırıtmıştım.
Annemin son sözlerini düşünüyorum . Kanseri biri ona bulaştırmıştı . Bunu biliyorum ama kimin bulaştırdığını çözemiyorum. Ya benim düşmanlarımdan - ki binlerce düşmanım var - yada babamın düşmanlarından. Ama anneme kanseri bulaştıranı bulunca bana ölmek için yalvaracak .
Soğuk bir duş alıp üstümü giyindim .
Mutfakta kendime bir sandiviç ve kahve yaptım . Yemeğimi masaya koyduktan sonra Hera , Rex , Leo, Hector ve Lucy 'i cağırdım. Hepsinin kaplarına yemek koydum. Hera'nın kabına ayrı yeten vitamin hapı attım . Masaya oturup yemeğe başladım .Yemeğimi bitirdiğimde saat 7.15 ti . Yarım saat yaramazlarla oynadıktan sonra motorumu alıp evden çıktım . Bakalım yeni okul hayatımda beni neler bekliyor .
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Okula girince drift ( yanlış yazmış olabilirim ) çekerek motoru park ettim . Kaskı çıkarıp saçlarımı savurdum . Motordan inip seksi bir şekilde gözlüklerimi taktım. Okul tam da istediğim gibiydi . Erkeklerin kucağında kızlar ve yiyişiyorlar,
3 - 4 grup ise kavga ediyordu .Çıkan motor sesiyle ve benim cazibemle herkes buraya bakmaya başladı . Dikkat çekmeyi seviyorum . Erkekler hayranlıkla süzerken kucağındaki sürtükleri - evet heryere sürttükleri için böyle diyorum - itmişlerdi . Kızlar ise kıskançlıktan çatlıyordu . Sırıttım ve herkesi es geçip köşede masa ve banklı yerlere oturdum . Bilgisayarımı açıp işimi halletmeye koyuldum .
Ellerim klavyenin üstünde kayıyor, gözlerim ise bilgisayardan geçen kodları tarıyordu . Çok hızlı ve karışık olmasına rağmen kolayca herşeyi anlıyordum. ( eğer yanlış birşey dediysem takmayın bilgisayar konusunda bok gibiyim gülün geçin ve vote verin)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piskopat Kız ( İntikam)
Action"Peki onlara ne yapacağız kızıl velet?" Gece çok sinir olmuştu. Yaptığı o kadar kötülükten sonra ona nasıl velet der .Pis pis baktıktan sonra aklına gelen şeyle piskopatça sırıttı . "Onlara öyle şeyler yapacağız ki bize bulaştıkları güne lanet e...