Uvod

68 4 2
                                    


Udahni, izdahni. Ponovi.

Svojevrsna psihoterapija koju sam uvela prije nekoliko godina. Prije dvije godine da budem točnija.

Zar je već toliko prošlo?

Udahni. Izdahni. Ponovi.

Prije dvije godine sam imala viziju svoje budućnosti i svoga života. Imala sam čitavu mapu koja me trebala odvesti točno tamo gdje trebam biti. Točno tamo gdje želim biti.

Čudno je zar ne?

Svi mi imamo svoje vizije i mape koje nas trebaju odvesti do onoga što želimo.

Nekada ono što želimo nije nužno ono što trebamo. Isto kao ono što trebamo, nije ono što želimo. Vječna borba između srca i razuma.

Prateći svoju mapu, izgubila sam se. Izgubila sam sebe i cilj do kojeg me trebala odvesti, više nije bio tako kristalno jasan kao nekada.

Udahni. Izdahni. Ponovi.

"Ako pratiš svoje srce, ono će te uvijek odvesti točno tamo gdje trebaš biti." Citat koji sam negdje pročitala.

Kada sve ostale mape i putokazi zakažu, kada izgubiš sebe i svoj put, srce je ono što trebaš pratiti. No, što se dogodi kada se ta zadnja slamka spasa razbije u milijun komadića?

Udahni. Izdahni. Ponovi.

Ostaneš sam i izgubljen. Bez kompasa, bez mape, bez putokaza, bez svjetla.

Ostaneš sam sa svojom boli, tugom, očajem i bezbrojem pitanja na koja ne nalaziš odgovor.

Nekada, ako je dovoljno tiho i ako se dovoljno jako koncentriraš, možeš čuti tihe vriske slomljenog srca i ranjene duše.

Udahni. Izdahni. Ponovi.

I sjediš i slušaš i osjećaš kako zrak iz tvojih pluća polako nestaje.

Osjećaj sličan utapanju.

I iznenada ponovno možeš normalno disati. Sve dok se opet ne počneš utapati.

Utapati u vlastitim osjećajima.

Utapati u uspomenama.

Utapati u željama.

Utapati u suzama.

Utapati u svemu što je moglo biti, a nije.

Udahni. Izdahni. Ponovi.

Jednog dana otvoriš oči i umjesto mraka vidiš slabo svjetlo na kraju prostorije.

Pokušavaš ustati, no ne uspijevaš.

No, ne odustaješ.

Počneš puzati prema svjetlu.

Teško je. Pluća ti vape za zrakom.

Uspomene pomiješane sa bolom te još uvijek guše.

Udahni. Izdahni. Ponovi.

Slabo svjetlo je sada sve bliže i bliže i osjećaš da ga možeš dotaknuti.

Zastaneš na tren. Okreneš se iza sebe. Pogledaš u mrak. Duboko udahneš i shvatiš da je sada lakše disati. Bol i uspomene te još uvijek prate, no sada su sve tiše i tiše. Kao da postaju dio tebe. Okreneš se prema svjetlu i polako pokušaš ustati. Noge su ti slabe i padaš na hladnu zemlju.

Udahni. Izdahni. Ponovi.

Nekoliko trenutaka ostaneš na koljenima. Pomoliš se. Duboko udahneš i osjetiš kako te bol i uspomene dostižu i kako te pokušavaju povući natrag.

Podigneš pogled prema svjetlu i osjetiš snagu koja navire duboko iz tebe.

Polako se kreneš ustajati i ostaneš stajati. Noge su ti još uvijek slabe, no stojiš. Polako pomakneš nogu prema naprijed i napraviš korak. Mali, slabašni, no napraviš korak.

Udahni. Izdahni. Ponovi.

Ne znaš koliko ti je dugo trebalo, no nije ni važno. Konačno si tu. Svjetlo je ispred tebe. Možeš ga dodirnuti.

Okrećeš glavu još jednom iza sebe i shvaćaš da te bol i uspomene više ne prate. No znaš da su tu. Postale su dio tebe.

Vraćaš pogled ka svjetlu i zatvorivši oči zakoračiš u njega.

Udahni. Izdahni. Ponovi.

Dvije godine su prošle. Dvije godine u kojima sam pronašla sebe. Dvije godine tokom kojih sam naučila kako biti snažna sama. Naučila sam tko sam i što želim. Naučila sam da život ne ispadne uvijek onako kako smo zamišljali i da je to u redu. Naučila sam da je u redu biti poražen, izgubljen, depresivan i dotaknuti dno. Naučila sam se nositi sa svim udarcima koje mi život zada i naučila sam se dignuti kada padnem jača nego što sam to bila.

Naučila sam se živjeti sa boli i uspomenama koje su ponekad bile previše za nositi.

Udahni. Izdahni. Ponovi.

Naučila sam mnogo toga. No, nisam naučila kako se ne osjećati usamljenom u sobi prepunoj ljudi.

Nisam naučila kako biti potpuna bez njega.

Nisam naučila kako ga ne voljeti.

Tako to valjda ide. Neke ljubavi nikada ne prođu i nikada se ne zaborave.

Udahni. Izdahni. Ponovi.

Ja sam Haley Scott.

Dobrodošli na novo poglavlje u knjizi mog života.

Udahni. Izdahni. Ponovi.

Story of another us (Book 3)Where stories live. Discover now