Nije znao da ce se bojati nje.Mislio je da su price koje je cuo o njoj,kako je opaka,opasna,neustrasiva,cvrsta,
izdrzljiva,samo glasine.Da je ona jos jedna od dobrih detektivka koje velicaju bezveze.Koje su dobre,ali ne toliko.A inace kada on misli,pretpostavlja to je inace istina,ali ovdje se izgleda prevario.Gabriella je doista takva.Takva na kakvu je mislio da nikada nece naici.Ali eto ga..Je.
>Idemo-rekla je Gabriella.
>Kamo?-pito je i krenuo za njom
>Idemo na tajni zadatak.-rekla je i usla u "garderobu"-Helena,treba nam nesto za kockare-rekla je jednoj starijoj zeni koja je vec vise od 20 godina radila u postaji,odnosno u "garderobi".
>Evo,Gabi-rekla je Helena i dodala joj neku haljinu njene velicine,jer za zavest kockara treba imat stila,odnosno malo pokazat tijelo,koje je Gabriella imala malo je reci lijepo.Ne samo tijelo,nego i ona.Bila je to jedna od najljepsih detektivka koje su usle u tu postaju.-A vi....
>Edward,drago mi je-reko je i pruzio joj ruku,a ona ga je samo pogledala,a zatim i njegovu ispruzenu ruku
>Treba mi vasa velicina hlaca i majice-rekla je,a Gabriella nije uspjela,a da se ne nasmije.Voljela je Helenu bas zbog ovoga.Jer Helena nije voljela promjene,bas kao i Gabriella.Jer Helena nije imala dlake na jeziku.
>O,M-reko je,a Gabriella i Helena su ga zbunjeno pogledala,to je bilo nesto izmedu "sta lazes" i "molim?".-No dobro,L.
>Tako vec da.-rekla je Gabriella
>Da,da nosis M treba se i nesto malo izgubiti-rekla je Helena i odmjerila ga od glave do pete,a Gabriella se opet nasmijala,ne glasno,iako je u sebi umirala od smjeha.
>Dobro,hvala.-reko je Edward i uzeo odjecu koju mu je Helena dala,te su on i Gabriella otisli u svlacionicu.-Dame imaju prednost.
>Onda sto cekas?-pitala ga je i pocela se smijati-Salim se.Za damu treba imati liniju.-dodala je i pocela se smijati kada je usla u svlacionicu.
>Haha jako smij..-krenuo je reci,ali tada je ona izisla iz svlacionice u onoj haljini koju joj je Helena dala>Sta?Nesto nije dobro?-pitala je i pogledala se u ogledalo
>Ne,ne sve je..sjajno,savrseno-reko je i odmjerio ju od glave do pete,a ona je pocrvenila.Nije da je rijetko dobila pohvale na svoj izgled,ali ova pohvala je bila drugacija za nju.Posebnija.Cak ni ona ne zna zasto.
>Hvala-rekla je,pa je Edward shvatio da joj je neugodno i usao u svlacionicu i obukao sako,kosulju i hlace
>Mislim da me Helena ne voli-reko je
>Zasto bi mi...-rekla je i stala kada je on izasao iz svlacionice,te se pocela smijati kao nikada u svom zivotu.Suze su joj isle na oci,a ona ih je brisala.-Ja..Nemogu...Hahaha
>Ovo nije L,cak neznam ako je ovo M!-reko je Edward i usao opet u svlacionicu da se preskine.-Evo-reko je i ispruzio ruku van sa odjecom-Nosi ovo Heleni i reci da mi da dobru velicinu.
>Ok-rekla je i opet se pocela smijati,a to je sve gledala Elizabeth sa Nicolasom.
>Sretna je-rekla je Elizabeth Nicolasu
>Je.Opet se smije-reko je Nicolas
>Njen smijesak nisam vidjela dugo.Od...-rekla je i stala.Nije voljela to govoriti naglas.
>Znam.-reko je Nicolas i zagrlio ju.Nicolas je zbilja volio Elizabeth.Bila mu je nesto posebno,nesto sto nije imao nikada sve do prosle godine,kada Elizabeth nije dosla u postaju.To mu je bio jedan od najboljih dana u zivotu.Kada ju je upoznao.
>Hvala ti-rekla je Elizabeth Nicolasu
>Za sto,Eli?-pito ju je zbunjeno jer zbilja nije znao za sto mu se zahvaljuje.
>Za to jer si uvijek uz mene.Jer si mi pomogao kada sam tek dosla tu,jer si bio uz mene kada se ono dogodilo Gabi..Jer si uvijek tu.-rekla je i snaznije ga zagrlila.
>Za tebe cu uvijek biti tu-reko joj je i nije pustao iz svog zagrljaja.
>Znam-rekla je i uputila mu iskreni osmijeh
>Khm khm...-reko je Ryan koji je cjelo vrijeme stajao iza njih.
>Sto je bilo?-pitala ih je Gabriella koja je upravo dosla sa Edwardom koji je napokon dobio hlace i majicu svoje velicine.
>Nista.-rekli su u isti glas Nicolas i Elizabeth
>Aha,ok-rekla je Gabriella i nasmijala se.Znala je da se Elizabeth vec neko vrijeme svida Nicolas,kao i Nicolasu Elizabeth,ali i to da nesmiju biti zajedno.Pravilo postaje.Gabriella je znala da ce oni prije ili kasnije zavrsiti zajedno unatoc tom pravilu,ali nije nista htjela govoriti.A i da se to i dogodi,ona nebi njima branila tu vezu,osim kad bi to ugrozilo neciju sigurnost u timu,sto se nada da se nece dogoditi,jer ce u tom slucaju ona biti ta koja ce ih morati rastaviti.Kao njihova sefica.-Ljudi sada je 9 sati,do tamo nam treba nekih pola sata,tako da cemo krenuti u pola deset.Eli,kombij je spreman?
>Je,i oprema.-rekla je Elizabeth
>Super,znaci..Ryan?-rekla je Gabriella i pogledala u Ryana
>Sve je tu.-reko je i pokazao na svoju torbu u kojoj se nalazi sve za profesionalnog snajperista.
>Odlicno,i Nicolas?-rekla je i pogledala u Nicolasa koji je u rukama imao svoj pistolj-Rezervni?-pitala je,a na to je on pokazao svoj rezervni koji drzi u nogavici.-Dobro,ja imam svoj-rekla je,a svi su ju zbunjeno pogledali-Nije bitno,Edward?-rekla je i pogledala u Edwarda koji je imao svoj u hlacama.-Sjajno.Svi uzmite pancirke i idemo.-na to su svi obukli pancirke za svaki slucaj i usli u kombij.~Ispred kockarnice~
>Spremni?-pitala je Edwarda,Elizabeth i Nicolasa.
>Da-rekli su.Elizabeth je imala slusalice da provjeri radi li Edwardov i Gabriellin mikrofon,dok je gledala kako radi kamera na njima,te ako sve dobro prenosi na racunalo koje je bilo u kombiju.Nicolas je zabrinuto gledao u ekran kompjutera jer je inace on taj koji ide na tajne zadatke,ali nije mu bilo tesko biti u kombiju sa Elizabeth.
>Ryan,jesi spreman?-pitala je Gabriella preko slusalice koje je imala u uhu.Ryan je prije 10 minuta otisao na onu drugu zgradu da sve namijesti i nade najbolje mjesto i za pucnjavu i za zaklon u slucaju da ga vide.
>Spreman-reko je Ryan i namijestio pusku
>Onda dobro.Edward?-rekla je Gabriella i pogledala u Edwarda koji joj je klimnuo u znak potvrdnog odgovora,odnosno da mogu krenuti.
>Sretno ljudi.-reko je Ryan svima nakon sto su Edward i Gabriella izasli iz kombija.Sada je vrijeme za akciju.
BINABASA MO ANG
Detektivka/ZAVRŠENA✔️
Short StoryDetektivka-Nova prica u kojoj je glavni lik Gabriella Gillas,cura koja je sa 23 godine postala kapetan svoje ekipe.Radnja se dogada u New Yorku,zasto?Vidjet cete...