Nakon sto su pronasli sve sto su mogli i saznali ime otmicara,a i adresu gdje se nalazi sa otetom curicom i sve spremili za ulazak,falilo je samo jedan dio.Onaj kljucni.Gabriella.Odlucili su otici do nje i zamoliti ju za taj slucaj da im pomogne rjesiti.Edwarda su isto poveli,ali mu nisu rekli kako su nasli otmicara i mjesto gdje se nalazi.
Trenutno stoje ispred Gabriellinog stana,te cekaju da otvori.Kada su se vrata otvorila,ugledali su svoju bivse seficu i svima su osmjesi bili na licu,kao i Gabrielli sve dok nije vidjela Edwarda
>Bok ljudi.-rekla je i nasmijala se,te ih pustila ih da udu u stan-Sto radite ovdje?>Gaby,moramo te nesto zamoliti..-reko je Ryan i sjeo na jednu stolicu
>Sto?-pitala je Gabriella
>Da nam pomognes sa jednim slucajem..-reko je Nicolas
>Ne,ljudi nemog..-krenula se pobuniti Gabriella,ali joj je Elizabeth upala u rijec
>Gaby,molim te.Slucaj je o otetoj curici.-rekla je,a Gabriella je odmah shvatila zasto ju trebaju,a i to da je ovak slucaj vazan Elizabeth.Zasto?Zato jer je i ona bila oteta kada je imala trinaest godina.
>Idemo.-rekla je Gabriella bez imalo razmisljanja i krenula u svoju sobu,te se obukla.
>Sefice..-reko je Ryan i pruzio joj njenu znacku i pistolj-Trebat ce vam.
>Hvala,Ryan-rekla je Gabriella i uzela iz njegove ruke znacku i pistolj.Pitate se od kud njemu njena znacka i pistolj?Gabriella ga je naucila svemu sto zna,pa tako i uzimanjem pistolja i znacki,a da niko za to nezna..-Ajmo ljudi,samo me upitite u slucaj.-rekla js i sjela u njihov kombij,a Elizabeth je krenula pricati o slucaju.
>Otmicar je Thomas Polen,otima zensu djecu u dobi od 8 do 14 godina,te trazi velike novce od roditelja da im daju,a on im vrati djecu.Ako mu ne daju novce,roditelji vise nikada ne vide svoje djete.Do sada je oteo 9 djece,6 roditelja je moglo platiti,pa su dobili svoje dijete natrag,troje nije moglo...-rekla je i stala pa nastavila-Ovo mu je sad deseto djete koje je oteo,a roditelji su siromasni i nemaju toliko novaca koliko on trazi.Drzi ju u jednoj staroj crkvi u sumi.Prema izjavama djevojcica koje su bile otete,drzi ih u podrumu,tako da niko ne cuje njihovo vristenje i deranje upomoc.Ne dira ih,niti im ne naudi,jednostavno im stavi poveze preko oci,tako da ne vide kamo ih vodi,te im zaveze ruke i noge.Daje im hranu i vodu,svakih 4 sata,a sto se tice mjesta gdje ih vodi,ona su uvijek razlicita.Audrey Hugins,djevojcica od devet godina koja je sada oteta,se nalazi u jednoj crkvici u sumi,kao sto sam ti rekla,a prijasnje su se nalazile u kucama,zgradama,gradilistima...Sva ta mjesta su napustena,pa ih niko nije nasao..
>Dobro,Eli,zelis ga zivog ili mrtvog?-pitala ju je Gabriella i pogledala u Elizabeth
>Inace bi ga zeljela mrtvog,ali sada kada 3 djevojcice nisu nadene,zivoga.Mozda ih nije ubio..-rekla je Elizabeth sa trunkom nade u glasu
>Dobro.-rekla je Gabriella
>Dosli smo...-reko je Ryan i uzeo svoj pistolj,kao i svi ostali.
>Idemo-reko je Nicolas i izasao van.
>Ja cu na prvi ulaz.-rekla je Gabriella
>Ja cu zadnji-rekla je Elizabeth i zacudila sve jer ona inace nije terenski tip
>Ok,decki vi idite sa strane,kroz prozor-rekla je Gabriella,te su svi krenuli.
Elizabeth je usla na straznji ulaz,te se nasla kod oltara te stare crkve.Posto je znala da Thomas Polen otete djevojcice drzi u podrumu,vidjevsi vrata koja su vodila u podrum,odmah je krenula dolje.
Kada je dosla dolje,vidjela je prizor koji ce joj ostati u sjecanje zauvijek.Djevojcica zavezanih ruku i nogu,te povezom na ocima,je pokusavala da se oslobodi,te je tiho jecala i zvala mamu i tatu.
>Ljubavi,mala,dodi.-rekla je Elizabeth i skinula joj pojas,te vidjela dva uplakana plava oka.Odmah joj je odvetala ruke i noge,te ju zagrlila-Jesi dobro?
>Je..Jesam-rekla je curica uplaseno-Ho..hoce li..se vra..vratiti?
>Nece,sreco.Nece,nebrini.Dodi-rekla je Elizabeth i uzela ju u narucje-Idemo te vratiti mami i tati.Moze?-pitala ju je,a djevojcica je samo klimnula glavom.Elizabeth se vratila gore,te srela Nicolasa.
>Jeli dobro?-odmah je pitao Nicolas
>Sada je.-rekla je Elizabeth i poljubila djevojcicu u celo.Ona je od umora zaapala cim ju je Elizabeth uzela u narucje.
>Ljudi..-rekla je Gabriella,te dosla do njih zajedno sa Ryanom,te pogledala u malenu izmorenu djevojcicu
>Dobro je?-pitao je Ryan
>Je,a Polen?-pitala je Elizabeth
>Nema ga.-rekla je Gabriella i tada se culo zaustavlajnje auta ispred crkve
>Izgleda da je dosao.-reko je Ryan,te su svi stali ispred vrata sa uperenim pistoljima,osim Elizabeth koja je stala iza oltara sa malenom djevojcicom.Odjednom cuo se neciji jauka niko nije znao od koga,jedino da je dosao od van.Kada su otvorili vrata,vidjeli su Edwarda kako stavlja lisice Polenu,dok ovaj lezi nepomican na podu.Edward ga je podigao,te sa njim dosao do Elizabeth
>Nadam se da je ovo nesto po cemu ces me pamtit,a ne po tome da je zbog mene Gabriella napustila postaju-reko je i dao Polena Nicolasu.
>Idemo,gnjido jedna-reko je Nicolas i smjestio ga u kombij.Elizabeth je cjelo vrijeme drzala Audrey koja je spavala.Kada su srigli u postaju,djevojcicu je predala njenim roditeljima koji su joj neizmjerno zahvalni jer im je vratila njihovu kcer.
Elizabeth je dala Gabrielli sve papire koje je imala o Polenu kako bi ga Gabriella ispitala,ali je ona to odbila
>Ajde,Eli-rekla je Gabriella i usla u drugu sobu,u kojoj se gleda ispitivanje,te cekala da Elizabeth ude u sobu za ispitivanje i ispita Polena.Ok ljudi ovo je novi nastavak i nadam se da vam se svida i nadam se da cete stisnuti zvijezdu.💕
I da htjela sam vas zamoliti da pogledate moju novu knjigu Me u kojoj se ne radi o drugim likovima,nego o meni i vama.Idite molim vas svi pogledati jer bi mi puno znacilo i naravno ako vam se svidi napisite mi u komentare😊
Jos jednom hvala vam svima koji cete izdvojiti malo vremena da pogledate moju novu knjigu🤗
VOUS LISEZ
Detektivka/ZAVRŠENA✔️
NouvellesDetektivka-Nova prica u kojoj je glavni lik Gabriella Gillas,cura koja je sa 23 godine postala kapetan svoje ekipe.Radnja se dogada u New Yorku,zasto?Vidjet cete...