Gabriella i Edward stajali su ispred kockarnice spremni da udu.
>Ajde.-rekla je Gabriella i pokucala na vrata.Otvorio se jedan mali prozorcic u koji su trebali dati potvrdu,odnosno karticu.Gabriella je pruzila tu karticu,a covjek iza vrata ju je pogledao,te vratio Gabrielli i otvorio vrata bez ijedne rijeci.Gabriella i Edward su jedan uz drugoga,pod ruku,zajedno usli u tu kockarnicu.-Gledaj pazljivo.Martinez bi mogao biti bilo gdje.>Primljeno na znanje-rekao je Edward te pazljivo pogledom presao po cjeloj kockarnici,sve dok ga nije uocio.-Zadnji stol,tvoje lijevo-sapnuo je Edward Gabrielli koja je pogledala u tom smjeru i zadovoljno se nasmijala.
>Sjajno.Eli,vidis ga?-pitala je Elizabeth koja je sve cula preko slusalica i sve vidjela preko skrivene kamere na Gabriellinoj haljini.
>Vidim.Potvrduje da je to on..Sad.-rekla je i ukljucila prepoznavanje na kompjutoru-Da,to je on.Imam sve sto trebas znati.
>Odlicno.Ryan,imas ga na vidu?-pitala je Ryana
>Imam,sefice.Izabrali su sjajan stol.-reko je i namijestio svoju pusku na Martineza.
>Onda je vrijeme za akciju-rekla je Gabriella-Edward,ukljuci se negdje u ove stolove i zaigraj malo,dok ja idem do Martineza.Nico,ti ako cujes nesto sto ce biti vezano za drogu,odmah zovi pojacanje.-rekla je i krenula prema Martinezu-ima li mjesta za jos jednoga?-pitala je i stala tocno uz Martineza.On ju je odmjerio od glave do pete i nasmijao se.
>Za ovakve ljepotice uvijek-reko je i pomaknuo se u stranu-Martinez,Jorge Martinez,a vi ste...-reko je,ispruzio ruku i namignuo joj.
>Claris Friget-rekla je,uzvratila osmijeh i pruzila mu ruku-Zena koju cete pamtiti.A sada..da se bacimo na posao.
>Dame imaju prednost-reko je Martinez i nasmijao joj se.Sve je to gledao Edward i skoro razbio onu casu sa viskijem koju je drzao u ruci.Nije bio sretan jer ju Martinez tako odmjerava,niti sto je uopce pored nje.Bio je ljubomoran.Iako je znao da je to tajni zadatak i da tako mora biti,da se Gabriella mora tako ponasati,ali nesto ga je ljutilo,a to nesto su primijetili Elizabeth i Nicolas koji su sve gledali preko njihovih kamera.
>Edward,jesi dobro?-pitala ga je Elizabeth i suzdrzavala svoj smijeh
>Sjajno.-reko je i ispio onaj viski,te casu odlozio na stol,sto je i bilo bolje,jer bi ju mozda u suprotnom bacio u Martineza.
>Znas da se pretvara...-reko je Nicolas,te maknuo slusalicu koju je imao da cuje Gabriellu,te ju opet vratio.
>Aha-reko je Edward i sjeo za sank,te promatrao u Gabriellinom i Martinezovom smjeru,kako je Gabriella rekla da ju slucajno ne skuze,ali to je i nemoguce,jer ona sjajno radi svoj posao,pa tako i pretvaranje.~1 sat kasnije~
Gabriella i Martinez razgovaraju o poslu kojim se bave.
>Nego,Claris, cime se ti bavis?-pitao ju je Martinez
>O,ja i moj muz prevozimo drogu,odnosno krijumcarimo.-rekla je,a Martinez ju je iznenadeno pogledao
>Muz?-pito je
>Da,Henry,zapravo evo ga ovdje!-rekla je,a Edward joj je dosao sa leda i zagrlio.
>Draga,ovdje si,nigdje te nisam mogao naci.-reko je i poljubio ju u vrat.Da Gabriella nije bila na tajnom zadatku,Edward bi sada bio na koljenima.
>Ma,ovdje sam dragi.Razgovaram sa gospodinom Martinezom.On ti je ovdje sef.Ova kockarnica je njegova.-rekla je
>A,drago mi je.Ja sam Henry Friget-reko je i ispuzio ruku,te su se oni rukovali
>Jorge Martinez.Bas sam pricao sa vasom zenom.Kako ide posao?Ovdje kod mene super-reko je Martinez
>A,i nama.Zapravo cvjeta.Imamo dosta radnika,ali imali smo jedan incident prije mjesec dana..-reko je Edward,a Martinez ga je znatizeljno pogledao
>Dragi,nije mjesto za to..-rekla je Gabriella posto nije znala sto ce Edward reci,a nisu ni Ryan,Nicolas,ni Elizabeth,pa je Ryan imao Martineza svo vrijeme na nisanu
>Ne,ne..Slobodno recite-reko je Martinez-ionako niste jedini sverceri ovdje.Ja se isto bavim time.Evoga,bas jucer sam dogovarao sa svojima kako cemo i gdje prebaciti stvari.Mislim..Marihuanu nije lako prebaciti,a da vas ne shvate.-reko je,a na to se Gabriella malo uspravila,sto je bio znak Nicolasu da zove pojacanje,ali da ne upadaju sve dok ne prizna ubojstvo.
>Normalo,ali nebi bilo zabavno da je jednostavno,nisam li upravu?-reko je Edward i nasmijao se
>Tako je haha-reko je Martinez i poceo se smijati-Nego,sta se desilo prije mjesec dana?Kakav incident?
>Ma...Jedan nas radnik je htio da nas prijavi policiji i sta...-reko je Edward-Desilo se sto se trebalo..
>Ajme..Ja mrzim takve.-reko je Martinez
>Pa dobro,vama se to nije dogodilo pa ni neznate kako je to..-reko je Edward
>Ma da,najbolje da nije.-reko je Martinez,a Edward ga je znatizeljno pogledao,kao i Gabriella.
>Zar i vama?-pito je Edward
>Da.I to ne jednom...Tri puta!-reko je Martinez i popio svoj viski
>Boze..-rekla je Gabriella kao zabrinuto-Vama onda nije bilo lako...
>Zasto nebi?-reko je-Oni su odabarali da me izdaju..Znali su sto se dogada kada me neko pokusa izdati kada su usli u ovaj posao...
>Zar vam nije bilo tesko?-rekla je Gabriella
>Sto bi mi bilo tesko?-pito je Martinez i nasmijao se
>Pa..Oduzeti nekome zivot.-rekla je Gabriella
>Pa ne radim to ja.Ja samo naredim to.Imam ja svoje ljude koji rade to.Evoga,prekjucer me je jedan moj radnik htio prijaviti policiji..Desilo se sto se moralo..-reko je Martinez i dovrsio-Dao sam ga ubiti u jednoj ulici,ali mi je trebala njegova potvrda da nikome nije nista rekao,tako da sam to ja osobno obavio,jer do sada niko zapravo nije nista rekao,a za njega pa nisam bio siguran da nije rekao.Taj Andrew je bio decko za pohvalu.Sve je znao raditi,jednom bi sve ovo preuzeo,kada mene nebi bilo,ali dogodilo se ono najgore...Zaljubio se u jednu djevojku i zeljeli su zajedno zivjeti,ali onda bi Andrew napustio ovaj posao.Bilo je rizicno pustiti ga da hoda ovim gradom, a da zna sve moje price.Ali,Henry,nisi smio zenu uvuci u ovaj posao.Prerizicno je sve to i preopasno za jednu zenu.-u tom trenutku u kockarnicu upadaju policajci,te svi pocnu bjezati i vaditi pistolje.
ESTÁS LEYENDO
Detektivka/ZAVRŠENA✔️
Historia CortaDetektivka-Nova prica u kojoj je glavni lik Gabriella Gillas,cura koja je sa 23 godine postala kapetan svoje ekipe.Radnja se dogada u New Yorku,zasto?Vidjet cete...