2.0

313 26 22
                                    

Pratik odasında olaylar yaşanırken, Bambam, Yugyeom, Jackson, Youngjae ve Jinyoung bir cafede oturuyordu ve Mark'ın çıkan sevgili haberi ile ilgili konuşuyordu.

Jackson - Bu nasıl mümkün olabilir ki? Eğer Mark'ın yeni sevgilisi olsaydı haberimiz olurdu ya da önceki sevgilisini aldatsaydı.

Yugyeom- Yah ona önceki sevgili diye seslenemezsin hyung. O özel bir kız ayrıca benim noonam. Hıh.

Jinyoung- Hey, hey! Konudan sapmayalım lütfen. Bu işin içinde bir iş var ve bunu bir tek biz çözebiliriz.

Youngjae- Jaebum hyung bugünlerde çok tuhaf davranıyor farkındasınız değil mi?

Bambam- Bence bu olayın içinde Jaebum Hyung var.

Bütün gözlerin Bambam'a dönmesiyle, Bambam iki elini ben masumun dermiş gibi kaldırarak konuşmaya başladı:

Bambam- Hey bana bakmayın, bir şey bildiğimden söylemedim. Sadece bir ön sezi.

Jinyoung cebinden telefonunu çıkarak Mark'ın haberini açtı ve fotoğraftaki Mark'ın yeni trainee sevgilisini incelemeye başladı. Aklına gelen düşünceyle gözlerini kocaman açarak grup arkadaşlarına doğru baktı.

Youngjae- Ne oldu hyung?

Jinyoung- Bu kızı tanıyorum.

Yugyeom- Biz de tanıyoruz hyung. Adını bilmesek bile şirkette görüyorduk yani.

Jinyoung- Öyle değil.

Jackson- Ne demek öyle değil?

Jinyoung- Bu kız Jaebum'a sırılsıklam aşıktı.

Mayday • Mark Tuan One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin