13

67 6 1
                                    

DANTE

Îl iau pe sus pe bărbatul leșinat de pe scaun şi îl așez la masă ,în locul de unde l-am şi luat. După ce îl las jos observ pe masă o scrumieră fix lângă sticlele de băutură goale ,din nefericire niciun rest de la ţigările fumate nu mai era aprins ,aşa că scot frumos din pachetul lui o ţigare fumând-o pe jumătate mai apoi aruncând-o pe jos. Fiindcă sunt precaut şi pentru că sunt în afacerea asta cu asasinatul de mult timp ,verific alarma de incendiu a casei ca mai apoi să o stric într-un mod cât mai natural posibil. Până am reușit să stric sistemul ,restul de ţigare de pe covor deja provocase un foc ca de tabără. La scurt timp după aceea focul începe încetul cu încetul să se răspândească arzând totul în interior. Problema amprentelor nici nu se punea în calcul ,deoarece în tot acest timp mi-am folosit mănușile mele speciale din piele ,astfel când totul va fi anchetat întâmplarea va părea un simplu accident. Înainte de a părăsi casa,verific pulsul bărbatului care era deja mort ,mai apoi ieșind discret din casă pe ușa din spate. 
După ce ajung la mașină îmi verific telefonul ,acolo găsind un mesaj de la David care ajunsese acum o oră la locul său ,îi răspund la mesaj ,reamintindu-i să şteargă toate mesajele cu mine . Făcând şi eu la rândul meu ce l-am sfătuit pe David ,cu mica noastră operațiune încheiată ,plec spre casă așteptând rodul muncii noastre.
Deși pare ca şi cum ar fi sfârșitul povești noastre,acesta este doar începutul .
Ajuns acasă mă arunc în pat ,iar în momentul în care închid ochi prin minte îmi trec toate amintirile de azi. Acum totul pare atât de departe ,simțindu-mă de parcă toate acele clipe au trecut mult prea repede ,acum când ochii mei sunt închiși revăd toate acele clipe ,iar un fior de extaz îmi străbate şira spinări. În tot acest timp de când mă tot ocup cu astfel de treburi pot spune că nu am mai simțit niciodată fiorul ăsta,satisfacerea pe care am simțit-o astăzi ,nu știu de la ce a apărut dar e un sentiment mult prea plăcut pentru a-mi dori să-l uit.                                  Daca cineva ar gasi o cale de acces in mintea mea probabil as fi considerat vreun psihopat.Nu multi ar considera faptele mele eroice,nici pe aproape,am curmat multe vieti pana acum,insa niciuna nevinovata. Tot ce am facut a fost sa ma descotorosesc de oameni care nu meritau sa traiasca . Multi ar spune "Cine esti tu sa curmi vietile oamenilor?" ,iar eu le raspund sincer "Mesagerul mortii!". Desi suna ciudat chiar sunt ,nu vreau sa astept dupa o asa zisa divinitate ca sa-i  pedepseasca pe nenorocitii lipsiti de scrupule . Prefer iadul in favoarea raiului daca asta inseamna sa ajut oamenii pe pamant .                                                                                                             Inchid ochii caci somnul ma fura repede cum de mult nu s-a mai intamplat.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 03, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ucigas la 16 aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum