Dupa terminarea mancari,am si plecat spre linistitul si mult iubitul meu loc secret,unde aveam sa ma intalnesc cu brunetul.
-Fat frumos...trezeste-te!
La auzul exclamatiei sar ca ars din somnul ce ma cuprinse,din nou.
-In sfarsit te-ai trezit!
-Scuzati-ma,de obicei ma trezesc mai repede.
-Heh? Vai dar ce politicos esti tu,am 22 de ani nu 40 ,nu sunt batran sa mi-te adresezi asa politicos.
-Stiu dar totusi...esti mai mare decat mine...
-Nu conteaza,te-ai hotarat?
-Desigur si sunt de acord cu frumoasa ta propunere.
-Minunat! Trebuie sa-mi arati unde locuiesti.
-Ok,dar mai intai ,spune-mi cu lux de amanunt cine esti,trebuie sa stiu...
-Ai tot dreptul sa stii,tu mi-ai spus atatea despre tine ,deci si tu ar trebui sa stii cine sunt eu. Dupa cum stii numele meu este Dante si am 22 de ani ,profesez ca asasin ,pentru ca imi place si desigur meseria asta ,daca stii sa o practici bine ,este si foarte banoasa.
-Sa fi asasin...suna asa bine!
-Dar trebuie sa fi nemilos ,un monstru,multi au incercat sa devina asasini dar ,nu toti pot ucide cu sange rece.
-Normal ,trebui sa te si atraga ideea de a omora oameni,instinctul asta se naste din ura,am dreptate?
-Da,Black,ai dreptate !
Sa fi asasin...suna chiar foarte bine,sa faci ceea ce iti place ,apoi sa mai si primesti bani.
-Tu ai simtit ,ca vrei sa omori pe cineva?
Brusc intrebarea brunetului imi spulbera toate gandurile.
-Da am simtit!
-Si anume?
-Pai.."pasarile cantatoare",colegii de "inchisoare"..
-Astea fiind?
-Pitipoancele/curvele si colegii de scoala.
-Inteleg,am sa-ti mai povestesc despre mine ,alta data.
DANTE
Nu credeam ca are atata potential,m-a surprins,intr-un mod incredibil de placut.
Dupa ce o sa trimit bestia aia de "tata" in iad,micutul Black-sunt constient ca nu-i asa mic- sigur nu o sa mai aiba unde sa se duca ,asa ca eu o sa-l gazduiesc in umila mea locuinta,o sa fie amuzant. 3:>
CITEȘTI
Ucigas la 16 ani
Novela JuvenilPovestea unui băiat chinuit de o viațà tristă fară sens. Cu ajutorul instinctelor și al unui viitor prieten ,reușește să evadeze din ceea ce el numea o "viață fară sens" care se va transforma doar într-o perioadă urâtă. Enjoy!