Trebuie sa ma gandesc bine,dar sunt sigur ca vreau sa-l omor pe jegosul ala,nu il mai suport si nici ranile mele nu mai suporta mult chinul adus de cureaua lui. Asteptam de mult momentul in care sa pot ucide pe cineva ,iar acum e cel mai minunat moment si ceea mai buna alegere,pe care o puteam face.
Am plecat spre casa cu gandul la ochii lui albastri ,ochii care ar putea prinde pe orcine-n transa lor. Parul sau negru de abanos si pielea lui usor ciocolatie ,un contrast neobisnuit,dar foarte placut.
Stiu ca e barbat...stiu,dar la dracu ,chiar ma atrage. Nu stiu ce se intampla cu mine,de abia l-am cunoscut,nu stiu nimic despre el si pe deasupra ma mai si atrag?! Clar,ma transform in gay ,penrru un tip pe care nici macar nu il cunosc...BRAVO MIE! :|
Iata-ma si acasa ,cu vreo 3 pungi mari de chipsuri.
Urc frumos scarile ,imi mut frumos laptop-ul in pat si desigur ca mai intai m-am uitat la Elfen Lied ,cap coada ,apoi dupa ce am terminat de vizionat animeul ,am spus "De ce nu si un film horror?!".
Tipic mie am adormit pe la jumatatea filmului.
~Dimineata~
Soarele isi scuipa razele de martie in toata camera mea ,una din sagetile lui batandu-mi in ploame pentru a le deschide. Ma ridic buimac din pat,fix cand am pus piciorul pe podea ,am facut un spagat mai ceva decat Nadia Comaneci.
Dupa spagatul meu executat perfect ma decid sa fac putina curatenie,prin "cocina" mea.
Ma imbrac ,ca deobicei cu tricoul meu cu Hollywood Undead ,jeansi mei negri rupti ,hanoracul meu visiniu si tenesi mei rosii.
Mi-am facut omleta pe care am mancat-o lent ,mai ceva ca o testoasa,probabil daca as fi avut parinti care sa ma iubeasca mi-ar fi spus "Daca erai in armata,pana acum mureai de foame!" . Dar din pacate nu am pe nimeni care sa imi spuna ,care sa ma iubeasca...nu am nimic.
~Hei,cititori!! :) *asta daca am asa ceva* :))
As vrea sa imi spuneti parerile voastre despre carte,e prima de genul asta asa ca as vrea sa stiu daca e buna de ceva. :)) Lasa-ti un comment cu opinia voastra,daca vreti! :)
Si da in poza e Ian Somerhalder ,dar n-am gasit un barbat care sa se potriveasca mai bine de atat imaginatiei mele (Dante),oricum Ian e perfect. :>
Anyway,enjoy! :D~
CITEȘTI
Ucigas la 16 ani
Teen FictionPovestea unui băiat chinuit de o viațà tristă fară sens. Cu ajutorul instinctelor și al unui viitor prieten ,reușește să evadeze din ceea ce el numea o "viață fară sens" care se va transforma doar într-o perioadă urâtă. Enjoy!