5

267 22 2
                                    

BLACK

Ne-am indreptat spre liceul unde invat ,apoi spre casa mea ,ajunsi la destinatie ,l-am poftit inauntru pe Dante ,nu mi-ar strica putina companie placuta.
-Te rog ,ia un loc pe canapea!
-Desigur!
Ma duc sa pregatesc ceva de mancare!
-Oo,vin si eu ,poate pot ajuta,daca esti deacord.
-Desidur,nu am nevoie de ajutor,vrei o cafea?
-Mi-ar face placere!

DANTE
Ma holbam la el,ca un prost,dar era atat de dragut cu sortul ala ,iar cafeaua era asa de buna,nici mie nu imi iese asa de buna. Nici nu se compara cafeaua facuta de el cu ceea a lui Andrew ,pe langa ca e sufocant mai face si o cafea nasoala.
De obicei,nu imi plac roscatii dar el e firav si totusi nu slab ,plus ca nu are pistrui si nu e palid ca laptele ,pielea lui e usor palida sigur este si foarte fina. Nu vreau sa il iau repede,poate are prietena..
-Ai de gand sa imi spui numele tau real sau inca nu vrei?
-Oh,pai iti spun,m-am obisnuit sa mi-se spuna asa deoarece ma imbrac mereu in negru,dar numele meu real e David.
-Sa inteleg ca preferi muzica rock?
-Simt ca este singurul gen muzical care ma caracterizeaza perfect.
-David ,sa stii ca ai gusturi bune in materie de muzica,si eu prefer rockul clasic.
-Nu as fi crezut!
-In fine,ia spune cine-i norocoasa? l-am intrebat cu un zambet tamp pe fata.
-Nu am asa ceva,prefer pe cineva care sa ma inteleaga,sa nu ma judece,decat o prostovanca frumoasa.
-Sa stii ca orice persoana ,te poate face sa plutesti,daca tu ii permiti si te atrage,indiferent de sex.
-Inteleg,tu ai iubita? Esti un barbat frumos ,sigur ai o femeie la fel de frumoasa langa tine.
-Ei bine,am avut,nu a fost femeie ,deoarece nu am gasit nici o femeie suficient de inteligenta sa ma faca fericit,nici eu nu am gasit intelegere din partea femeilor.
Nici nu ai spune ca are doar 16 ani,gandeste matur pentru varsta lui,imi place.

Ucigas la 16 aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum