BÖLÜM 1

112 9 9
                                    

Sabah pencereden gelen güneş ışığıyla doğruldum demek isterdim ama  maalesef annemin bağırmasıyla uyanmıştım.Yataktan biraz doğrulup gözlerimi ovuşturdum.Üzerimde ki pikeyi kenara itip yataktan indim.Dolaptan eşofman üstümü ve eşofman altımı alıp banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyindim ve banyodan çıkıp mutfağa gittim.

En sevdiğim gün olan Cumartesi günümü bile adam gibi geçiremiyordum ki annem varken.Tamam annemle vakit geçirmeyi sevmiyor değildim.Ama zırt pırt kızım şunu yap kızım kapıyı aç ve bunun gibi ayak işleriyle kullanılıyordum resmen.

"Kız ben sana demedim mi kapıyı aç diye." diye çıkışan anneme baygın baygın baktım ve tezgahın üzerinde ki sürahiyi aldım. Dolaptan da bardak aldım ve sürahiden su doldurdum.Yavaş yavaş yudumladığım suyu içmeye devam ederken göz ucuyla anneme  bakıyordum.Onu tınlamamama sinirlenmiş elleri belinde kaşları çatık bana bakıyordu.Bitmiş su bardağını tezgaha bıraktım ve anneme anlamış gibi kafamı salladım ve salona geçip yumuşacık koltukta yayıldım.Biricik babamın da zevki iyiydi tabi.Pek varlıklı bir aile sayılmazdık.Ama çok fakir de sayılmazdık.Kumandayı elime aldım ve kanallarda gezinmeye başladım.Hep aynı şeyler vardı.

Bir müddet öylece oturmuş saçmalık evlilik programını izliyordum.Sıkıntıyla nefesimi dışarı üfledim ve televizyonu kapattım.

Cidden anlamıyordum.Bu hayat tek bana mı sıkıcı ve yorucu geliyordu.İnsanların zevk aldığı bazı şeylerden bile zevk almıyordum.Napiyim bu da benim vazgeçilmez huyumdu.

Cebimdeki telefonumu çıkarttım ve interneti açtım.Açtığım gibi gelen hayvan kadar bildirimle gözlerimi devirdim ve sınıf gurubumuz yani barsell11A grubumuza tıkladım.Bu grup ismi kimden diye sorarsanız sınıfın şaklabanı ve benim en yakın kankam Mert koymuştu.Hızlı bir şekilde göz gezdirdim ve random atıp çıktım.Neden random attın diye sorarsanız kankam sınıfın en sinirlisine yani Berkcan'a iğrenç bir espri yapmıştı.Esprisi ise Berksan 'ın ''şoktayım eve gidiyorum'' dediğine karşı Mert'in ona ''knk ne için şoka girdin bize de söyle de biz de girelim sjsjsjsjsj''gibi salak saçma espirisine karşı Berkcan'ın ona dehşetle söylediği küfürlerdi.

Telefonumu kapattım ve odama geçip uyumak için kendimi yatağa attım.Derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım.

#######

Sabah alarmın çalmasıyla küfür savurup telefonu elime aldım ve kısık gözlerle alarmı kapattım.Evet günler yine çabuk ve her zamanki gibi sıkıcı geçmisti.Yataktan doğruldum ve banyoya girdim.Elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyinmek için odama gittim.Okul kıyafetlerimi üzerime geçirdikten sonra çantamı ve telefonumu alıp evden çıktım.Konverslerimin bağcıklarını bağlayıp okula doğru ilerlemeye başladım.

Okula geldiğim de etrafıma bakındım.Salak salak el sallayan Mert'i görmemle yüzümü buruşturdum.Offflayarak yanına doğru ilerledim.Yanına geldiğim de hala el sallıyordu ve bana bakmıyordu.Ona alaycıl bir şekilde''yanına geldim ya kanka niye hala el sallıyon.''dedim ve pis pis sırıttım.Beni yeni farketmiş olacak ki vücudunu bana tam olarak döndü.

''Aaa kanka sen buradamıydın.Ben sana değil Berk Canıma el sallıyodum.Sen kendi üzerine mi alındın.''dedi alaycıl bir şekilde.Kaşlarım çatık bir şekilde ona baktım ve koluna sert bir yumruk geçirip ona arkamı döndüm.Tam gidecektim ki kolundan tuttu ve beni kendisine çevirdi.

''Kanka şaka yaptım.Ne hemen alınıyon ya.Hem de hayvan gibi vuruyon koluma.''diyip kolunu ovuşturdu ve sanki bişey unutmuş gibi birden ciddileşti ve beni bir yere doğru çekiştirmeye başladı.Hiçbirşey anlamamıştım.Bir banka oturduğun da ben de merakla yanına oturdum.Etrafa bakınmaya başladı.Sonra bir anda gözü bir yere takılı kaldı.Tam kime bakıyor diye bakacakken konuşmaya başladı.

''İrem şu kız bana gelip beni sevdiğini söyledi.Ben de ona ne var bunda herkes birbirini sever diye dalga geçtim.Sonra kız gelip öyle değil böyle dedi ve yanağımı öptü.Kıymetli yanağımın namusunu kirletti.Herneyse kıza öyle birşey olamayacağını kendisine karşı birşey hissetmediğimi ve hiç tanımadığımı  dahi söyledim.Kız ise bana seni sevdiğimi ve senin beni sevdiğini o yüzden kendisini sevmediğini söyledi.''dediğinde ağzım açık bir şekilde ona baktım.O ise hala bir yere bakıp duruyordu.Merakla baktığı yere baktığımda bana kızgın şekilde bakan bir kızla karşılaştım.Sinirle banktan kalktım ve kıza doğru ilerlemeye başladım.Mert kalkmama karşın telaşlanmış olmalı ki birden kolumdan tuttu.

''Kanka takma şu kızı sen''dedi.Ona bakmadan ''Takmıyorum zaten bırak sadece konuşcam''dedim ve elimi yavaşça çektim ve kıza doğru ilerlemeye devam ettim.Nasıl böyle birşey söyleyebilirdi bu zübbe.Kızın yanına gittiğim de kızda bana tam olarak döndü ve

''Ne var?''dedi.Bu rahat tavrıyla daha da sinirlendim.Kızın kolunu sertçe tuttum ve çekiştirmeye başladım.Kızda kolunu çekiştirerek ve o borozan sesi ile bana

''Bırak kolumu'' diye cırladı.Yanında gördüğüm kızda''bıraksana sen kim oluyosunda kızı hiç yok yere  çekiştiriyorsun'' dedi ve elimi itekledi.Ben de o sinirle kızın saçından tuttum ve ''sanane lan sanane.O kızla aramdaki şeye ne karışıyorsun sürtük''dedim ve onu saçından savurarak yere fırlattım.Sonra beni sinir eden bu zübbenin kolundan tekrar tuttum ve çekiştirmeye başladım.Yer de yatan kıza baktığım da ise yerde oturmuş ağlıyordu ve başında bir iki kişi vardı.Mert ise tınlamamış ve alaycıl bakışlarla yerde yatan kıza bakıyordu.

Kızı bir ağacın kenarına çektim ve kolumdaki elimle onu savurdum.Kızda bunu beklemiyormuş gibi yere düştü.Sırıttım ve yanına eğildim. Kıvırcık saçlarına yapıştım ve konuşmaya başladım.

''Sen nasıl benim Mert'i,Mert'in de beni sevdiğini söylersin.Orospu!Bak kızım ben böyle şeylere gelemem.Beni birdaha o iğrenç ağzına almıyacaksın.O benim kankam.Bir de gelmiş bana sinirle bakıyorsun.''

Sırıttı ve konuşmaya başladı''Sürtüksün sen ve herkesi kendine sevdirtmeye çalışıyorsun.Ahhh'' konuşmasının sonunda bağırmasının sebebi onun saçını daha çok çekmemdi.Bana nasıl sürtük diyebilirdi.Daha çok sinirlenmiştim.Kız dolu gözlerle bana bakıp ellerimi saçlarından çekmem için ellerimi cimcikliyordu.Kızı o sinirle alıp yere savurdum.Kız da yere tekrardan yapıştı.Saçını tutarak ağlamaya başladı.

''Bidaha bana sürtük de varya hiç acımam o koyun saçlarını alır koparırım perukla gezersin okulda anladın mı?!!''diye bağırdım.Arkamdan çeklilmemle çeken kişiye baktım.Beni çeken başka
bir çocuktu.

''Hayırdır?''dedi.Ona kaşlarımı kaldırarak ''Asıl sana hayırdır'' dedim.O da beni tınlamadı ve gidip yerde ağlayan zübbeye elini uzattı.Ben şaşkınca olanları izlerken kızda ağlamaklı bir sesle ''teşekkür ederim Can''dedi ve Can'ın elini tuttu.Can da önce dövdüğüm kıza döndü ve ''Meyra Selin'in al da lavaboya götür''dedi.

Adının Meyra olduğunu öğrendiğim kız ise Selin zübbesini aldı ve okula ilerlemeye başladı.Can denen çocukta bana döndü.

''Sen ciddi misin?Dövdün hiç yok yere kızı manyak mısın sen'' dedi.Kaşlarımı çattım tam konuşacaktım ki Mert'le Berkcan yanıma geldiler ve ''sanane kardeşim işine bak avukatı mısın?''dedi Mert.Can denen çocuksa kaşlarını alaycıl bir şekilde kaldırdı ve Mert'e döndü.

''Bana diyene bak.Sen de şuan bu kızı savunuyorsun.''dedi ve eliyle beni gösterdi.Etrafımız da birçok kişi vardı.Berkcan da sinirle Can'ın eline hızla vurdu.

''O elini bir yerine sokmadan çek.O orospu kızı niye savunuyorsun.Olayı bilmeden sen niye araya giriyorsun'' diye bağırdı.Can da sinirle Berkcan'a yumruk attı.Açık olan ağzımı elimle kapatarak yere düşen Berkcan'a baktım.Mert'te şaşkınca bir Berkcan'a bir de Can'a bakıyordu.

Merhaba arkadaşlar.İlk kitabım olduğu için beni eleştirmenizi istiyorum.Her türlü yoruma açığım.Cevabım da gelir.

İyi okumalarrr😊😊

KALBİME FISILDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin