Medya//Selin
Ayy ben şimdi ne yapacağım.Sen kaşındın İrem.Ne demiş iç ses kanki Erkek is kışkırtmak,kışkırtmak is dead.Kollarında çırpınmama rağmen beni bırakmadı.
Soyunma odasında ki bir yere oturdu.Ben de bağırmaya başladım.''Yardım edin.Öldürcekler.Beni taciz-''sözümü tamamlamama izin vermeyen elleri ağzımı kapatmıştı.Ben de yavru kedi gibi önce eline sonra da gözlerine baktım.Gözleri çok değişik bakıyordu.Bu da benim bir kat daha korkmama sebep oluyordu.Bir süre bakıştık öylece.Konuşma sesi geldi kulaklarıma.''Şey şu Berkcan'la aranızda ne var?''dedi.Bir süre öylece gözlerine baktım.Neden böyle birşey soruyordu ki.Konuşmamın sebebinin elinin ağzımda olduğunu düşünerek çekti.
Konuşmak istiyordum.Ama neden sorduğunu çözmeye odaklanmıştı beynim.Cevaplamamı beklediği kesindi.Cidden biz Berkcan'la nasıl tanışmıştık?Bir kızı sevdiğini biliyordum.Bu kızda birini seviyordu.Bunu Orkun'a bakışından anlamıştım kızın.Berkcan ise kızın arada bir peşine düşüyor konuşmaya çalışıyordu.Kız ise onu tınlamıyordu.Bu benim sinirimi iki kat bozuyordu.
Bir gün bu kızla Berkcan'ın hareketli bir şekilde tartıştıklarını görmüştüm.Konuşmalarına kulak vermiştim istemsizce.Berkcan ona onu sevdiğini söylüyordu.Kız da başkasını sevdiğini söylüyordu.Bu kızın bir şeyden haberi yoktu.Orkun bana beni sevdiğini söylemişti.Bana beni kendisine sevdirtmek için herşeyi yapacağını söylüyordu.Kıza baktığımda alayla Berkcan'a bakıyordu.
Bu çocuğa yani Berkcan'a yardım etmek geliyordu içimden.Bir gün onu kenara çekmiştim.Çocuk çok yıpranmıştı.Ben de kendime o gün söz verdim.Bu çocuğun arasını yapacağım dedim.İnşallah Tuğberk piçi gibi yapmazdı.Bu konularda çok hassastım.
Berkcan'a yardım edebileceğimi söylemiştim.O da bana bunu niçin yaptığımı sormuştu.O an cevap vermemiş geçiştirmiştim.Buna herşeyi anlattım.Planımı,sevdiği kızla ilgili herşeyi.Berkcan'la çok yakın olmuştuk.Kızdan bahsettiğimde hep onu arka planda tutuyordu.Ama birgün bu kızı hala sevip sevmediğini söylemiştim.O da hayır demişti.Ama intikam almak istemişti.Ben de tamam demiştim.Planımız şöyleydi.İğrençte olsa ben bu Orkun'u çekip yanağından öpecektim.Tabi bunuda adının Merve olduğunu öğrendiğim kız görecekti.Ağlayıp Berkcan'a yanaşmaya çalışacaktı.Berkcan'da ona yüz vermeyip onu tınlamıyacaktı.Hepsi aynı şekilde olmuştu.Orkun'u öperken iğrenmiştim ama o öpücüğümüden sonra sevinçten salak saçma hareketler yapmıştı.Bu hareketlerine gülmüştüm.Gözlerinde bir ışıltı vardı.
Kız bizi böyle görünce ağlamıştı.O an işte içim rahatlamıştı.Kızda koşarak gitmişti.O günden sonra kız hep bana kinle bakıyordu.Berkcan'la kantinde gülüşürken kız bir anda gelmiş ve Berkcan'a konuşabilirmiyiz lütfen demişti.Berkcan'da ona alayla ne konuşcaksan burda konuş senle önemli bir konuşmamız olmaz bugünden sonra sen demiştin demişti.Kızın birden yüzü düşmüştü. Ben de sırıtıyor olanları izliyordum.Bana yüzsüz diyebilirdiniz ama çokta haklıydım.
Kızda önce bana bakmıştı sonrada tekrardan Berkcan'a dönüp şu saçma kelimeyi söylemişti.Yalnız.Ben de plana göre yürüyüp ne konuşcaksın sevgilimle ben de biliyim demiştim.Berkcan da bana bakıp sırıtmıştı.Kıza imayla baktığım da şoka girdiği belliydi.Sonra gözü yaşardı.Etraftakiler olanları izliyorlardı.Ben de artık bu kadar yeter diyip kalkmıştım.
Kızı kolundan sertçe tutup herkesin ortasına getirmiş ve şu cümleleri söylemiştim.''Ne o niye şaşırdın.Beğenemedin mi?Hani sen Orkun'u seviyordun.Beni sevdiğini öğrenince hemen Berkcan'a sırnaştın dimi.Hepsi bir kurmacaydı.Ben Berkcan'la çıkmıyorum.Ama çok da yakın bir arkadaşım.Artık sana karşı bir şey hissetmiyor bunu anla.O mal kafana sok.Çocuğu önce reddet sonra ona yanaş.Ne ala memleket.Yok öyle şey güzelim.Uyanda balığa gidelim.Kendi sürtüklüğünü şimdi ortaya çıkardın.Herkes biliyor şimdi yaptığın salaklığı.Gel gidelim Orkun'un yanına bakalım senin hakkında neler düşünüyor''diye alıp kızı Orkun'un yanına götürmüştüm.Kız ise rezilliğinden ağlıyordu.Orkun'a baktığım da bana yine aynı ışıltıyla bakıyordu.Bu çocukla çıkardım yakışıklıydı.Ama onun Tuğberk gibi yapmasından korkuyordum.Orkun bakışlarını yanımdaki sürtüğe çevirdi.İğrenerek bakmasına karşın kız daha da ağlamaya başladı.Sonra da konuşmaya başladım.''Bak o da senden iğreniyor.Gördün mü?Bence bundan sonra adam olursun.Bir erkeğin gururuyla oynamak neye sebep olurmuş öğrenirsin canım''dedim ve kızı bıraktım.Kızda hızla koşmaya başladı.Herkes önce bana sonrada koşan kıza bakıyordu.