Hep peşimden bir hayalet gibi bir cismin (çünkü insana benzemeyen) ismi ne olurdu. Cin ,yaratık ,hayalet ... Yoksa o filmlerden izlediğimiz bir SAMARA mıydı ?Evet ya biraz Samara arkadaşımıza benziyor.Peki ya niye beni takip ediyordu ? Neden ben ? Neden?Sonra bir anda insanları görünce niye kayboluyordu? Benden neyi istiyordu ?
(Bir gün sonra )
Yine işe gidiyordum. Yine geldi yanıma uğursuz şey! Bende hazır fırsatını bulmuşken sordum:
Ya kardeş senin adın neydi?
Benim adım...benim adım .... Emily... Bana başka bir soru sorma!
Bir şey daha sorsam..(Emily sözünü keser)
Niye ben mi diyeceksin? O zaman hemen cevaplayayım: Nedenini yağmur ormanlarında olan eski bir yamyam kabilesinin mezarlığında.Araştır ve bul cevap senin peşinden kovalıyacaktır ancak bulman çok zor olucak bunun için çok düşün.Biletini akşam masanda bulabilirsin. Ancak asla başkalarını peşine takma!
Tttamam...tamam .Allahım lütfen bana yardım et !
(Akşam oldu)
Akşam geldiğimde biletim hazırdı .Fakat ben buna hazır mıydım?Kendimi bir an önce toparlayıp yarın gitmeliyim.Fakat bir baktım masamda bir şey daha yazıyordu :
"Bütün izinlerini aldım herşey tamam bavulun falan hepsi hazır"
Bu kadın mutlaka bir işler çeviriyordu ancak diğerlerine gözükmeyen ve cin gibi bir şey olan kadın benden neyi yapmamı ister ki?Neyse şimdi yatmalıyım yarına dinç bir şekilde uyanmalıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hayalet Mi Var ?
Misterio / SuspensoBir kadının sürekli olarak hayaletler görmesi sizin ilginizi çekicek! Acaba bu bir hayalet mi? Onu bile daha bilemiyoruz...Bu kadının gizemli ve sırlar dolu hayatını beğeniceksiniz!