part 30

182 13 0
                                    

Pada hari pertandingan~~

DI RUMAH WAK MAN..

Jimin: huhh!! Nerves nye..⊙﹏⊙

Minhyuk: aq pon ⊙﹏⊙

Shownu: si jhope ngn jin ni makeup kn si triple ke ape ni?? Lmbt kebenau..

Rya: haii korang!!!

Semua: haii!!.

Rina: korang dh sedia nk gi dewan??

Namjoon: kitorang mmg dh lame sedia.. Tpi yg kt dlm bilik tgh makeup-makeup tu aq x tau..

Jin/jhope: (*kluar dri bilik)

Shownu: hahhh... Ko dh siap lom makeup kn si triple tu??

Jin: dah!!

Jhope: Tuan-tuan dan puan-puan sekalian.. Mempersembahkan karya seni teragung J harapan dan jin bin setan!!

Ki/won/hyung: (*kluar bilik)

Semua: (*tergamam)

Taehyung:wahh.. Korang bertige ni aq tgok serupe cm org yg tgh koma kat icu lahh..

Jooheon: die pnye balutan tu mngalahkan org yg btol-btol cedera parah..

Jungkook:kihyun hyung punye muke deep siakk.. Mate sebelah xde.. Cm kapten hooke plk 😂

Suga:wakakaka.. Bkn stakat mate xde sblh.. Kepala tu siap letak koyop plk tu 😂

Kihyun: mengumpat je keje korang ye😒

Wonho: amacam bro.. Ade nmpk cm org kne accident trok x?? (*tunjuk tangan yg berbalut)

Rya: ade~~

Rina:wahh.. Hebatnye ko jin , jhope.. Korang makeup kan si hyungwon,wonho dan kihyun menjadi lh.. Smpai aq pon x dpt bezakn yg diorang ni accident btol atau x..

Jin/jhope: (*kembang smpai x igt dunia)

Shownu: chaebugi~~ ko x pape?? Sapekah gerangan yg brani menumbuk chaebugi ku smpai muke lebam-lebam ni?? (*risau x bertempat)

Hyungwon: hyung.. Xde sape yg tumbuk kite hyung.. Ni smua hnye lakonan semata-mata je hyung~~😑

Shownu:oh ye ke?? Hihihi (*malu-malu kucing)

Rya: ok.. Jom kite gerak skg.. Aq takot lmbt nnti.. Kang x psl-psl juri tu umumkan yg forteen menang plk .

Semua:ok.. Ok..

SKIP~~

DI DEWAN KAMPUNG PISANG...

Minhyuk: fuyoww.. Bnyknye org yg dtg..

Wonho: aq hrp monbebe ade disini~

Taehyung: ku harap para army ade disini~~

I.m: ok ..skg ni hyung smua kne mule kn lakonan hyung..

Won/ki/hyung: ok..

Jooheon: kihyun hyung~~

Kihyun: hahh.. Ko nk ape??

Jooheon: (*amik sesuatu dri bonet kereta) hahh.. Nah.. Hyung ddok lh kt kerusi roda ni..

Kihyun:ape kejadah aq nk ddok kt kerusi roda ni..

Jungkook: hyung.. Ni kan sebahagian dri plan kite.. Klau hyung ddok kt krusi roda ni nmpk lh skit yg hyung ni kne langgar trok gile..

Kihyun: ye x ye jgk.. Klau cm tu trima kasih lh ye..(*ddok kt kerusi roda)

[C]MISI (monsta X/bts)Where stories live. Discover now