8

193 26 0
                                    


-Suga pov-
-di rumah kluarga suga-

"Hyung,aq nak ckp something ni"kata taehyung yg baru kluar dri toilet😂

"Ckp apa?ckp je lh."

"Bkn kat sini."

"Haihh kau ni.kau tak tgok ke aq tgh sibuk?"

"Alah hyung kjap je.lgipun ni pasal ji hyo."

Aq tringatkan kat ji hyo.rindu pulak nak jumpa dia.

"Hah,ckp je lh.bukan ada omma ngn appa pun kat dlm bilik ni.drg smua kn kat bwah"

"Okok.ji hyo tu rindu sgat kat hyung.baik hyung jumpa dia." kata taehyung.

"Taehyung..." muka ku brubah serius.

"Nae?"

"Ni smua sbb kau kan?" aq mrenung taehyung tajam sambil mnarik kolar baju taehyung.

"Hyung,apa hyung ckp ni?aq tak faham lh."

"Kau jgn pura pura tak faham lh.aq tau kau saja nak kucar kacir kn hubungan kami kn?"

"Hyung,aq tak buat pun smua tu lh.yang hyung tiba tiba tuduh aq ni knapa?"

"Kau suka kat ji hyo kan?"

"Kalau ya pun knapa?"

"Kau tau kn dia tu milik aq?"

"Ya.aq tau.tapi nampaknya tak lama lagi dia tu bkn jadi milik hyung lgi dah."

Aq mnumbuk pipi ttaehyung shingga darah trkeluar dri mulutnya.dia mmbalas tumbukan ku.lama jugak lah kami brgelut.tpi kdatangan appa ku mmbuatkan kami brhenti.

"Suga!taehyung! Apa kamu buat tu?"triak appa.

Pada masa itu,muka kami brdua brdarah truk.

" knapa sampai bolh brgaduh ni?"tanya omma.

"Suga?cuba bagitau knapa?" tanya appa pula.

Aq mnjeling taehyung.

" tak ada apa apa lh appa.dah lah.suga bolh lap sendiri luka ni."aq mngambil aisbatu yg appa pgang dan masuk ke bilik ku.

"Tak guna punya adik."

aq mnumbuk meja di dlm bilik ku.aq mngambil kputusan utk prgi brjumpa dgn ji hyo skrg jgk.aq tak kira ji hyo nak trima aq balik atau pun tak.asalkan aq dah bgitau apa yg aq nk bgitau.

hard love++mygWhere stories live. Discover now