13

174 25 0
                                    

"Apa aq nak ckp dgn ji hyo ni?" aq mmegang sebuah kotak.

D dlmnya semua brg yg ji hyo bgi kat aq.tpi btul ke apa yg aq buat ni?aq tak nak dia mnyesal.

Tanpa aq sdari,air mata jatuh setitik.haihh.cengeng tul lh aq ni.

"Oppa,knapa nak jumpa chagi kat taman ni?" tnya ji hyo

"Nah.." aq .mnghulurkan ji hyo kotak trsebut....

Mula mula ji hyo trsenyum,ttapi lepas dia buka kotak tu...wajahnya sedih sperti sdah tahu maksud ku.

Aq hampir mnangis,ttapi ku tahan.

" knapa oppa bgi balik?"

"Song ji hyo,from now,kita tak ada apa apa hubungan.lpas ni aq harap kau dpt jumpa org yg lbih baik dri aq."

"Tpi knapa." ji hyo mnangis.

Jujur skrg aq rasa yg aq nak bunuh diri sbb lukakan hati ji hyo.aq tak blh tgok dia nangis.tpi aq tak blh buat apa apa lgi dah.smua dah trlanjur utk aq ubh.

"Aq rasa aq tak layak utk jadi pelindung kau.aq tak boleh"

"Oppa"

"Ni utk kbaikan kita brdua.aq tak nak ssiapa trluka pada .masa akan dtg.aq harap kau faham"

Sbelum sempat aq mninggalkn ji hyo dia mnarik lngan kot ku.

"Aq tau yg skrg aq pgang ni bukan tgn oppa.aq tak blh lpaskn oppa.oppa tak sgaja pun sbut smua tu kn?opp..oppa mmain kn?"

Aq trus mnangis.tpi nasib baik ji hyo mmbelakangi ku.

"Maafkn aq" aq mlepaskn kot ku dri tgnnya.dan trus pergi.

Dlm kheningan mlm,aq mnangis.

-ji hyo pov-

Aq trus trduduk sbaik saja dia prgi.kotak tadi trjatuh.smua barang trkluar

Mata ku hanya trtarik dgn satu barang.iaitu cepit rambut.

-flashbacm-

"Oppa,cuba oppa pakai ni" aq mnyepit cpit rambut pink d rambut suga.

Aq trgelak sbb oppa masa tu cantik sgt.

"Chagi ni,nanti hilang lh swag oppa."

"Mmg dah hilang pun.hhaha..oppa klakar lh pakai cpit rambut pink tu.pink gitu.." aq mngusik.

Pnjaga kdai itu trsenyum seakan akan faham yg kmi dua ni tgh dating.hupshuii..

"Ahjuma,ni brapa?" suga mnunjuk cpit rambut yg trsepit rapi d rambutnya.

"100 won"

"Ok.nah..thanks"

-end flashback-

Aq mnangis lagi.tpi kali ini air mata ku lbih deras.hati rasa frust mnonggeng dh ni.

Usai mngutip barang barang tadi,aq duduk d ayunan sambil mrenung langit.cuaca sjuk sdah tidak ku pdulikan walaupun aq mnggeletar.

hard love++mygWhere stories live. Discover now