14

175 26 0
                                    

-sbulan kmudian-

Aq brjalan jln d skitar pantai seju.cuaca sjuk tidak mnghalang aq untuk brjalan jalan.d spanjang jalan,banyak pasangan brcinta tgah dating.mmg tidak dnafikan,tmpat ni mmg ssuai utk djadikan tmpat date.

Spanjang aq brjalan,q trnampak krusi panjang yg kosong.aq duduk d krusi itu dan tringat satu moment paling brharga buat aq.

-flashback-

Aq dan kwn aq,gary tgah brgaduh sbb something tapi aq tak ingat knapa.

"Ji hyo!baik kau bgitau aq,knapa kau buat smua tu?" gary mnggenggam tgnku.

"Yahh!lpas lh."

"Ehemm..aq bukan nak kacau korang gaduh.tpi bro,kita sbagai namja tak blh sakitkan yeoja." llaki yg tak dknali tiba tiba brckp.

"Kau siapa?ji hyo,ni siapa pulak?"

"Err." aq cuba mncari alasan.

"Dia yeo chin aq.knapa?" llaki itu mmgang tgn ku.

Aq trgamam.tak tau nak buat apa.

"Ok.tak pa.jihyo,lpas ni kalau aq jumpa kau lgi,kau tak akan slamat" gary minggalkn ku brsama namja tu.

Namja yg plik ni trus mlpaskn tgn ku.dan trus duduk di krusi yg brdkatan dan mmasang headphone.aq duduk d sbelahnya.

"Err.." bru aq nak ckp dia dah potong.

"Dah,pgi main jauh jauh.buang tnaga aq je nak bantu kau"kata namja tu.

Aq naik bngang.

" kalau buang tnaga kau,knapa kau tlg?baik biar je aq kna tampar olh namja tu tdi."

"Masalahnya,korang buat bising.kacau aq tidur je." namja tu mngambil headphone nya dan mnyimpannya di dlm beg.

"Hihh,dahh lh.buang masa aq je." aq mninggalkn namja tu..

Kjap,aq tak tau pun nama dia lagi.

"Kjap.nama kau apa?"

"Min yoongi.panggil suga."

"Ouhh.aq song ji hyo.panggil ace atau ji hyo."

-end flashback-

Aq mnangis.itu lh kali prtama aq knal dia.jujur,aq still tak boleh nak move on.aq dah pnat dah usaha nak move on.tpi aq bnci dia,dia buat aq mcm pakaian.snang snang je nak buang.

"Ji hyo" dia mnyentuh bahuku.

"Taehyung,knapa?"

"Tak da.just tdi aq namp kau mcm tringat kat ssorang tu.tu yg aq dtg" kata taehyung

"Mianhae" aq mnunduk

"Still tak blh lupakan hyung aq ke?" tanya taehyung.

"Mianheyo taehyung-ahh.susah aq nak lpaskn dia."

"Tak apa.aq kan ada.aq blh buat kau lupa kat dia."

"Tpi kalau aq tak blh lupa jgak?"

"Tak akan." kata taehyung lagi

"Tpi,aq rasa brsalah dgn kau "

"Aq akan trus buat kau rasa brsalah supaya kau trima aq.dari prasaan brsalah kau,kau dpat mnerima aq sikit demi sedikit masuk dlm hati kau." taehyung mngusap pipi ku.

Ntah knapa,aq rasa sebak sgt.aq trus mmluk taehyung

"Thanks sbb sabar mnunggu aq.kau lh llaki yg paling tabah aq prnah jumpa" aq mnangis

"Dah..dah.jgn nangis,aq tak blh tgok kau mcm ji"

hard love++mygWhere stories live. Discover now